VACC-CZ Fórum se přesunulo na Discord

Toto fórum již není aktivní, protože jsme naši komunitu přesunuli na modernější a interaktivnější platformu Discord. Fórum ale zůstává dostupné jako cenný archiv plný historie VACC-CZ, užitečných rad a informací. Chcete-li se připojit na náš Discord server, postupujte následovně:

1. Navštivte stránku VATSIM Community Hub na adrese https://community.vatsim.net/.
2. Přihlaste se ke svému VATSIM účtu.
3. Vyberte server "VACC Czechia" a připojte se.

Těšíme se na vás na Discordu!




VACC-CZ Forum Has Moved to Discord

This forum is no longer active as we’ve moved our community to the more interactive and modern platform, Discord. However, the forum remains accessible as a valuable archive of VACC-CZ history, helpful tips, and information. To join us on Discord, follow these steps:

1. Visit the VATSIM Community Hub at https://community.vatsim.net/.
2. Log in with your VATSIM account.
3. Select the "VACC Czechia" server and join.

We look forward to seeing you on Discord!
Oficiální fórum Czech Airlines Virtual.
By Norman Ramsey Briggs
#60625
Na praktickou zkoušku se hlásím také - jasný VATSIM.
By Norman Ramsey Briggs
#60685
Každý den od půl osmé večer, o víkendech kdykoli.
By oupa
#60687
[quote="Norman Ramsey Briggs"]Každý den od půl osmé večer, o víkendech kdykoli.[/quote]
A teorii už máš, že jsem tak smělý?
By Norman Ramsey Briggs
#60688
No, ;) tak trochu ne, posledně mi to uteklo o dvě otázky z meteorologie.
By Norman Ramsey Briggs
#60689
A že jsem tak smělý, Ondra Sekal mi slíbil debriefing té praktické zkoušky, chápu, že měl zápočty a musel se učit - ale přecejenom je to už měsíc.
Uživatelský avatar
By ardnocz
#60700
No vidíš.. to jsem zapomněl.. momentálně papíry s debriefingem jsou nejspíš už na skládce u Kolína, ale pro příště se polepším :) . Normana bych rád poprosil, ať zkusí vykonat úspěšně teoretickou zkoušku (mimochodem po tolika pokusech by to už bylo záhodno :P ), na jejíž výsledku se bude stavět nejbližší zkouška, tj. kolik bude účastníků. Termín Iva beru na vědomí, zkusíme to na něm postavit.
By FSPilot
#60703
Supr děkuju :) Že jsem tak smělý, je někde zveřejněn průběh a požadavky zkoušky? :)
Uživatelský avatar
By ardnocz
#60705
Oficiálně to nikde není, ale na foru je dost postů (debriefing od PS atd. v tomto vláknu nebo Výsledky zkoušek), kde jde poznat, co se dělalo a co se chtělo.
By FSPilot
#60707
No moc chytrý z toho nejsem. Nesnažím se dostat nějaké \"tajné\" informace, ne? :) Jedná se mi o to, co bude předmětem zkoušky. Jestli to bude nějaký \"obyčejný\" let z místa A do místa B (který si vyberu/mi bude vybrán) a kontroluje se, zda umím kváknout do mikráku s tím, že si zkoušející v průběhu vymyslí nějaké prkotiny pro \"zpříjemnějí letu\" zkoušenému? A zkouška SFO a CPT se pak liší náročností těch \"prkotin\"? Nevím totiž, co mám očekávat a vzhledem k tomu, že zkouška bude zřejmě můj první nebo druhý let na Vatsimu, tak budu mít asi největší problém se Vatsimáckým softwarem :)
Snad nevadí, že poletím B735?
Uživatelský avatar
By tmx
#60708
Chápeš to dobře. :) Předpoklady jsou takové, neletět s letadlem větším než cca B757, letí se obvykle třeba LKMT-LKPR, to se dozvíš odpoledne před zkouškou, kam se postavit a kam vyplnit plánek. Není to o tom, že třeba by si věděl, že dostaneš VOR DME přiblížení a tak ho piloval. Ono víceméně jde o obyčejný let, který se občas něčím obvzláštní, pokud je volno (divert, go around, nestandartní přiblížení, holdingy, atd.) Často se obvzláštní zcela neúmyslně ucpáním LKPR, zblázněním PC aproučníka atd. :D Není se čeho bát, já zkoušku udělal i se zblázněným letadlem, kdy krátce po V1 mi vyskočila hláška \"PMDG aircraft unflyable\". :D Pokud máš nalétáno těch minimálně pár desítek hodin s řídícími a vyznáš se ve svém letadle a v mapách, je to brnkačka. Jde spíš o to, aby se pod patronací ČSAV nepouštěli do Evropy piloti, kteří absolutně o létání nic neví, nahrají letový plán do autopilota, nějak se vznesou a pak s tím někde praští, přičemž nechápou, co po nich řídící během letu chce. :)
By FSPilot
#60709
Jo, tak to by snad neměl být problém :) Na IVAO mám nalétáno téměř 700h, z čehož zhruba 500 na B735, tak snad to nebude taková hrůza :) Trošku před zkouškou potrénuju některé věci, ve kterých mám nedostatky a hlavně budu muset prošmátrat ten SqwakBox :) Plánek se posílá přes SqwakBox?
Uživatelský avatar
By SenorAmigo
#60710
Neboj, osnovy zkoušek obdržíš mailem spolu s detailními informacemi o zkoušce. Všobecné požadavky na hodnosti budou také dány na webové stránky.
By Norman Ramsey Briggs
#60844
Mohl bych aspoň poprosit Ondřeje, aby mi sundal tu restrikci na čekání. Jinak se té zkoušky nedočkám, a doufám, že se to tentokrát povede. Celkem jsem se učil.
By FSPilot
#60983
Tak už jsem zprovoznil SqwakBox, připojil se a zdá se, že to jede. Mno, v ostrém provozu to bude něco jiného... holt jsem zvyklý na IVAácký SW a vyplnění letového plánku podle ICAO standardů :) Snad mě nečekají nějaké další nepříjemné překvapení :)
Uživatelský avatar
By ardnocz
#61033
Myslím, že SB špeky moc nedělá :) Jinak pokud letíš s Activesky, tak vypnout podporu přímo v SB. Termín bude ke konci příštího týdne, během pár dnů zveřejněn zde na fóru i na webu ČSAV.
By FSPilot
#61041
AS nemám. Pokud se nebude zkoušet něco, co bezprostředně souvisí s Vatsimem (jako např. na IVAO existuje frekvence UNICOM apod.), tak by to mělo být v pohodě :)
By Norman Ramsey Briggs
#61132
Mám to hotový, čím dřív bude zkouška, tím budu radši.
By Norman Ramsey Briggs
#61217
Já bych raději ten termín až tak příští týden.
Uživatelský avatar
By ardnocz
#61258
Prosím zájemce, aby se přihlásili ke zkoušce na našem webu. Další termín bych navrhoval až týden po akci ČSAV.
By Norman Ramsey Briggs
#61269
Jsem se přihlásil, ale je docela dost možné, že se tam neobjevím z technických důvodů.
By FSPilot
#61270
tož já jsem taky přihlášen a ještě udělám pár zkušebních připojení na Vatsim a snad to bude všechno oka :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 9