Chápeš to dobře.
![Smiley :)](./images/smilies/smiley.gif)
Předpoklady jsou takové, neletět s letadlem větším než cca B757, letí se obvykle třeba LKMT-LKPR, to se dozvíš odpoledne před zkouškou, kam se postavit a kam vyplnit plánek. Není to o tom, že třeba by si věděl, že dostaneš VOR DME přiblížení a tak ho piloval. Ono víceméně jde o obyčejný let, který se občas něčím obvzláštní, pokud je volno (divert, go around, nestandartní přiblížení, holdingy, atd.) Často se obvzláštní zcela neúmyslně ucpáním LKPR, zblázněním PC aproučníka atd.
![Cheesy :D](./images/smilies/cheesy.gif)
Není se čeho bát, já zkoušku udělal i se zblázněným letadlem, kdy krátce po V1 mi vyskočila hláška \"PMDG aircraft unflyable\".
![Cheesy :D](./images/smilies/cheesy.gif)
Pokud máš nalétáno těch minimálně pár desítek hodin s řídícími a vyznáš se ve svém letadle a v mapách, je to brnkačka. Jde spíš o to, aby se pod patronací ČSAV nepouštěli do Evropy piloti, kteří absolutně o létání nic neví, nahrají letový plán do autopilota, nějak se vznesou a pak s tím někde praští, přičemž nechápou, co po nich řídící během letu chce.
![Smiley :)](./images/smilies/smiley.gif)