Chápeš to dobře.

Předpoklady jsou takové, neletět s letadlem větším než cca B757, letí se obvykle třeba LKMT-LKPR, to se dozvíš odpoledne před zkouškou, kam se postavit a kam vyplnit plánek. Není to o tom, že třeba by si věděl, že dostaneš VOR DME přiblížení a tak ho piloval. Ono víceméně jde o obyčejný let, který se občas něčím obvzláštní, pokud je volno (divert, go around, nestandartní přiblížení, holdingy, atd.) Často se obvzláštní zcela neúmyslně ucpáním LKPR, zblázněním PC aproučníka atd.

Není se čeho bát, já zkoušku udělal i se zblázněným letadlem, kdy krátce po V1 mi vyskočila hláška \"PMDG aircraft unflyable\".

Pokud máš nalétáno těch minimálně pár desítek hodin s řídícími a vyznáš se ve svém letadle a v mapách, je to brnkačka. Jde spíš o to, aby se pod patronací ČSAV nepouštěli do Evropy piloti, kteří absolutně o létání nic neví, nahrají letový plán do autopilota, nějak se vznesou a pak s tím někde praští, přičemž nechápou, co po nich řídící během letu chce.
