- 29 srp 2011, 13:57
#87137
[quote="amalka"]Hele Vojto, teď si ale děláš legraci ne?
1. Jsi povolen DO PRAHY, to znamená až na odbavovací plochu.
2. PR532 _JE_ součástí ILS přiblížení na dráhu 24. Tzn. pokud si v ATISu poslechneš, že se létá ILS 24, pak první co uděláš, že si vytáhneš kromě dalšího i IAC ILS 24 kde PR532 je. Naopak nemá smysl vůbec vytahovat mapy jiných STARů a přiblížení.
P.S. Poslední vektor 500ft nad GS nechápu. Ty si nebyl před posledním vektorem povolen do 4000?[/quote]
Jsem přece povolen do Prahy, dle letového plánu, který končí třeba na VLM, dostanu dále povolení po VLM1S, který končí na RATEV, dál povolen v tom okamžiku nejsem, proto bych letěl kurzem dál a volal... Na jiných letištích bych zahájil vyčkávání. Při ztrátě komunikace bych pokračoval na OKL = IAF a pak v ETA zahájil přiblížení, takto to mám povoleno. Ale PR532 v mém povolení prostě nikdy automaticky není, dokud nedostanu třeba právě "proceed direct to PR532".
PS: Ve 4000ft jsem byl, ale vektor protínal lokalizer někde nad Suchdolem, čili daleko za FAFem. Proč? Protože Jindra v tu dobu už potřetí opakoval tomu rumunovi celou asi 15 sekundovou instrukci (a tuším že i psal), kde on zjevně pouze nechápal, kam ho posílá.
Nestalo se vůbec nic, já jsem sklesal ručně, bylo jasno, mohl jsem klidně pokračovat na vizuál, a toto je navíc vedlejší a vůbec jsem to ze začátku neplánoval zmiňovat. Jen mi prostě jde o to, proč pilotům, kteří nevědí, která bije, dáváte PR532 a pak se divíte, že to nejsou schopní zaletět, pouze vám zdůvodňuju, proč to nejsou schopní zaletět. 
PS2: Já jsem PR531 a PR532 měl ručně vložené, u mě žádný problém v tomto nebyl.
PS3: Wilco airac obsahuje v Praze terminal procedures pouze jako STARy, čili končí na RATEV/ERASU.
1. Jsi povolen DO PRAHY, to znamená až na odbavovací plochu.
2. PR532 _JE_ součástí ILS přiblížení na dráhu 24. Tzn. pokud si v ATISu poslechneš, že se létá ILS 24, pak první co uděláš, že si vytáhneš kromě dalšího i IAC ILS 24 kde PR532 je. Naopak nemá smysl vůbec vytahovat mapy jiných STARů a přiblížení.
P.S. Poslední vektor 500ft nad GS nechápu. Ty si nebyl před posledním vektorem povolen do 4000?[/quote]
Jsem přece povolen do Prahy, dle letového plánu, který končí třeba na VLM, dostanu dále povolení po VLM1S, který končí na RATEV, dál povolen v tom okamžiku nejsem, proto bych letěl kurzem dál a volal... Na jiných letištích bych zahájil vyčkávání. Při ztrátě komunikace bych pokračoval na OKL = IAF a pak v ETA zahájil přiblížení, takto to mám povoleno. Ale PR532 v mém povolení prostě nikdy automaticky není, dokud nedostanu třeba právě "proceed direct to PR532".
PS: Ve 4000ft jsem byl, ale vektor protínal lokalizer někde nad Suchdolem, čili daleko za FAFem. Proč? Protože Jindra v tu dobu už potřetí opakoval tomu rumunovi celou asi 15 sekundovou instrukci (a tuším že i psal), kde on zjevně pouze nechápal, kam ho posílá.


PS2: Já jsem PR531 a PR532 měl ručně vložené, u mě žádný problém v tomto nebyl.

PS3: Wilco airac obsahuje v Praze terminal procedures pouze jako STARy, čili končí na RATEV/ERASU.