VACC-CZ Fórum se přesunulo na Discord

Toto fórum již není aktivní, protože jsme naši komunitu přesunuli na modernější a interaktivnější platformu Discord. Fórum ale zůstává dostupné jako cenný archiv plný historie VACC-CZ, užitečných rad a informací. Chcete-li se připojit na náš Discord server, postupujte následovně:

1. Navštivte stránku VATSIM Community Hub na adrese https://community.vatsim.net/.
2. Přihlaste se ke svému VATSIM účtu.
3. Vyberte server "VACC Czechia" a připojte se.

Těšíme se na vás na Discordu!




VACC-CZ Forum Has Moved to Discord

This forum is no longer active as we’ve moved our community to the more interactive and modern platform, Discord. However, the forum remains accessible as a valuable archive of VACC-CZ history, helpful tips, and information. To join us on Discord, follow these steps:

1. Visit the VATSIM Community Hub at https://community.vatsim.net/.
2. Log in with your VATSIM account.
3. Select the "VACC Czechia" server and join.

We look forward to seeing you on Discord!
Informace o sletech a akcích u nás a v zahraničí, briefingy i debriefingy. / Fly-ins and events
#82897
Díky, po tý fyzice mi to bodlo :) Jak si mě viděl? Já tě celej let měl jako hnusnej velkej trojúhelník. Dá se toto nějak řešit? Co mě teda překvapilo, že to bylo celkem stabilní, bo když se jsem letěl VFR ve skupině tak se to nedalo...
By Tomáš Cáp
#82904
No, v zásadě jde o to - vojenské létání ano, ale musí být stanoveny meze. Takže od příště začneme pilovat okruhy na letišti, lety ve formaci a tak dále, ale bude to přísně řízené...popustit si při vojenským lítání uzdu a začít metat low passy všude možně je cesta do pekel.
#82909
Nová letka? :-)
Musím říct, že spousta těchto drobností už se někdy řešila. Dělaly se i lety s cessnama křídlo na křídlo a skončilo to pokusem o nácvik Red arrows.. Samozřejmě to nebylo uplně ok, ale tohle už je vyšší dívčí to dobře zvládnout. Přikládám video:
http://www.youtube.com/watch?v=qLmZ4TPwkwc
#83329
[quote="Jindra"]Nová letka? :-)
Musím říct, že spousta těchto drobností už se někdy řešila. Dělaly se i lety s cessnama křídlo na křídlo a skončilo to pokusem o nácvik Red arrows.. Samozřejmě to nebylo uplně ok, ale tohle už je vyšší dívčí to dobře zvládnout. Přikládám video:
http://www.youtube.com/watch?v=qLmZ4TPwkwc[/quote]

Hehe o tom víme svý co ? :) jen chyběli piloti ve 3ch to bylo taky zajímavý ale už sme potřebovali s dalšíma
#83335
[quote="roadmonster"]Haló, dneska je COD, pánové piloti...

Soudruzi, LKPR odshora až po GND a šťouráme se tu v nose, vypněte televizi a ke strojům!! Letu zdar![/quote]


Přiblížení k RWY13 se zdá býti nebezpečné, za sebou dva M/A a jedno letadlo zapíchnuté v poli mezi Dobrovízem a Kněževsí (EZYxxx).

Dneska nebezpečno. ;)
#83338
[quote="George_L"]
Přiblížení k RWY13 se zdá býti nebezpečné, [/quote]

Ono ani to LOC app neni tak jednoducho- klesani podle tabulky, ktera je o cca 100ft posunuta /tim, ze THR RWY je 1160ft, ale v FS je cele letiste v 1247ft. A ted babo rad, pricist nebo odecist? :D
#83343
[quote="rc_czech"][quote="George_L"]
Přiblížení k RWY13 se zdá býti nebezpečné, [/quote]

Ono ani to LOC app neni tak jednoducho- klesani podle tabulky, ktera je o cca 100ft posunuta /tim, ze THR RWY je 1160ft, ale v FS je cele letiste v 1247ft. A ted babo rad, pricist nebo odecist? :D[/quote]

Tusim ze VOR OKL je dobre a da se jet podle tabulky k nemu.
#83345
[quote="George_L"][quote="roadmonster"]Haló, dneska je COD, pánové piloti...

Soudruzi, LKPR odshora až po GND a šťouráme se tu v nose, vypněte televizi a ke strojům!! Letu zdar![/quote]


Přiblížení k RWY13 se zdá býti nebezpečné, jedno letadlo zapíchnuté v poli mezi Dobrovízem a Kněževsí (EZYxxx).

Dneska nebezpečno. ;)[/quote]

Taky nemusíš hned všechno vyslepičit :)
Pochopitelně to bylo naschvál, jen jsem chtěl tamější obyvatele vytrestat za to, že si stěžují na hluk.
Jinak jsem to na opravu zkoušel ještě jednou, druhý pokus byl lepší (v podstatě celou dobu pod kontrolou až do okamžiku, kdy jsem se začal srovnávat do osy dráhy, to mě rozházelo, takže o rwy jsem s tim solidně fláknul).

Edit: Zjišťoval jsem, kde udělali soudruzi chybu, a šlo o to, že jsem na FAF neměl Vref+úpravu na vítr, ale snižoval jsem to postupně mezi FAF a 4NM a díky tomu neudržel V/S.
#83347
Jo, beru si to skoro osobně - ten okamžik přišel těsně po tom, co jsem nad provozem zlámal hůl a šel ho místo řízení tvořit. Tak jsem hned vytvořil jedno GA \"cvičným\" rejectem T/O :P Doufám, že to dotčenému ČSA nevadilo, testoval jsem Radovu bdělost a přidělával práci na GND :)

Takhle to vypadalo při druhém lineupu, přede mnou ještě odlet na dráze, na TWR dokonce vypomáhal MQ
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 25