Vše co nepatří jinam a přesto může ostatní zajímat.
Uživatelský avatar
By Čondra
#80133
Tady si někdo staví Time building na obchoďáka, nebo ne? :)
Uživatelský avatar
By kopcimek
#80136
[quote="amalka"]jiste. :) pán se nebojí?[/quote]

Ne, proč? Ať už se tady vedou jakýkoliv cílený narážky na tvojí osobu, věřim, že ve vzduchu je to čistě profesionální záležitost :)
Uživatelský avatar
By Čondra
#80138
[quote="kopcimek"] Ať už se tady vedou jakýkoliv cílený narážky na tvojí osobu..[/quote]

Zjisti si nejdřív, co je to time building.
Uživatelský avatar
By Pavel
#80140
[quote="Čondra87"][quote="kopcimek"] Ať už se tady vedou jakýkoliv cílený narážky na tvojí osobu..[/quote]

Zjisti si nejdřív, co je to time building.[/quote]

A jak se liší tento timebuilding od tvého "honem si odlítám toho pitomýho Blaníka u aeroklubu aby mě tam pustili na Cessnu za pár korun" a "bohužel mě zase rodiče donutili jít na letiště"? Co je horší? A pak ze sebe jinde děláš jak strašně tu plachtařinu žereš.

To snad radší být strojníkem kterej si odlítá PPL u letecký školy a pak si udělá timebuilding na tom, že sveze kamaráda z vatsimu za symbolickou cenu. Chjo.
Uživatelský avatar
By Čondra
#80141
Uvedu to na pravou míru. Plachtění mě baví, když ráno vstanu a řeknu si, tak dneska tam jdu. Ten zbytek je vcelku problém mě a mých rodičů. Jako, zase to místní překrucují. Nemám nic proti tomu, že Honza někoho sveze a za kolik. Já si time building budu dělat taky... Těch 200 hodin do toho obchoďáka musí být dlouhejch.
Uživatelský avatar
By amalka
#80142
když už je tu řeč o mě, tak nejsem strojník a nepotřebuju si nalítávat hodiny, protože lítám pro zábavu a ne pro to, abych se tím živil. A létat pro zábavu sám v letadle člověka poměrně rychle omrzí, takže kdokoliv se chce svézt a je ochoten se spolupodílet na benzínu, ten je vítán.

PS. Vaše představy o tom, že 200 VFR hodin postačuje k získání místa obchodního pilota jsou naprosto mimo.
Uživatelský avatar
By Čondra
#80152
Tak z praktického hlediska zatím nevím, ještě jsem nepočal ani PPL výcvik, ale těch 200 hodin bývá bráno jako ta největší \'\'překážka\'\'.
By ASG29
#80165
[quote="Čondra87"]Uvedu to na pravou míru. Plachtění mě baví, když ráno vstanu a řeknu si, tak dneska tam jdu. Ten zbytek je vcelku problém mě a mých rodičů. Jako, zase to místní překrucují. Nemám nic proti tomu, že Honza někoho sveze a za kolik. Já si time building budu dělat taky... Těch 200 hodin do toho obchoďáka musí být dlouhejch.[/quote]
Tohle je přesně ten přístup, který já nesnáším a odsuzuji!!! Za "mých" časů se na letiště chodilo prakticky povinně, ikdyž nebylo počasí nebo nálada. Aeroklub stál na tom, že se členové o něj starají. Tolik hodin, co jsem za rok nalítal, jsem musel desetinásobně odpracovat na zvelebování a údržbě movitého i nemovitého majetku aeroklubu. A proto mi je dnes "blivno", když jsem na letišti a slyším (popřípadě i vidím), jaký je přístup dnešní generace k lítání - "...dal jsem dneska xxx skoků, teď na to už seru a jdu domů...", "...jsem přišel lítat a né se dřít s krumpáčem...". Věřím tomu, že jsou v aeroklubech lidi, co žijí aeroklubovým životem, ale můj názor je, že co se lítání stalo jen a pouze záležitostí peněz, je přednější vlastní prospěch.
Uživatelský avatar
By Gelba
#85338
Tak pánové šel jsem do toho :) Zrovna v ten čas naštěstí jedu do těch končin. Já bych neváhal za takový peníze je to myslim bezkonkurenční..
By mrcouchette
#85339
je... a myslím, že by se s nima mohlo dát i domluvit na tom, že by to bylo bez instruktora a místo toho byste letěli 2, pak by to bylo ještě zajímavější
Uživatelský avatar
By Gelba
#85340
No mimo ten poukaz to jde určitě, ale nevim jak to maj při tý slevě, ale za pokus člověk nic nedá..
By Nipik
#85342
[quote="ADIO man"]Za 800 Kč se staňte pilotem Boeingu, let v hodnotě 1950 Kč

Obrázek

Jedná se o simulátor 737NG v Klášterci nad Ohří. Bohužel je to trochu z ruky, ale kdyby někdo měl zájem. :)

Slevomat[/quote]

to vypadá zajmavě , klášterec mam kousíček na vatsimu také řídím 737ng .. zajmavé dík za tip :)
Uživatelský avatar
By Kučera
#86071
Tak dnes jsem si to vyzkoušel ve výše uvedeném simulátoru a byl jsem jak v jiříkově vidění. Opravdu kvalitní zážitek, než si zvykneme na to že nesedíme za PC ale skoro ve skutečném boeingu tak je hodina za námi. Alespoň pro mne byl zážitek z letu ohromný, přesto že to není pohyblivý simulátor po vzletu z RWY11 v LKKV jsem měl pocit že se opravdu vznášíme. Držet v ruce knipl a citit ten otpor v řízení je pro mne jako leteckého laika ten správný pocit. Bohužel jsem to v LKPR nezvládl ani jednou na ruku, 4 x goaround a pak jsem tam dal raději autopilota. Napoprvé toho bylo moc najednou zvyknout si na reakci pohybu kniplu , šáhnout po správném tlačítku atd. Prostě všem kdo to ještě nezkusili to vřele doporučuji.
Pár fotek zde:
www.facebook.com/media/set/?set=a.23735 ... eTheater=1
Uživatelský avatar
By Gelba
#86577
Také připojím svoje poznatky a rozdíly o proti Topinkově bulíku. Simulátor jsem navštívil minulý týden při cestě směr Rakousko takže jsem měl pohou hoďku a kousek na celou srandu, ale díky časové tísni už nebyla chvíle pořádně prozkoumat i další simulátory, které se zde pod střechou ukrývají.

Už jako první mě překvapila celá přízemní budova pro simulátorové centrum. Velice pěkné prostředí a celkem v centru Kláštěrece, což se mi později při běhu na vlak dost pomohlo. Hned při vstupu vás upoutá výhled karlovarské řídící věže. Kromě zmíněné TWR a NGčka je zde mixérový sim Robinsona a čeká se ještě na originál kabinu z cessny. Všechno je vzájemně propojené, takže když vzlétáte, tak současně z věže je vidět vlastně váš Boeing.

Přejděme k samotné 737. Zpracování kabiny je velice realistické a na velmi vysoké úrovni. Jsou použity i některé originální díly. Prostě a jednoduše kabina vypadá lépe než v Praze, rozdíl je zde hlavně v beranech. Ty jsou přímo z vyřazeného boeingu. Jediné mínus, jsou te
plynové páky. V dobu mé návštěvy nebyly úplně synchronizovány, takže se plyny nedaly moc dobře ručně řídit. Pro případně spolucestující-diváky je hned za kabinou sedačka pro cestující z bulíku.
K vizualizaci jsou použity 3 projektory, takže oproti praze je výhled i z bočních okýnek, je tam plátno do oblouku 180°, to je parádní, což v době mé návštěvy v Praze ještě nebylo, nevím jak je tomu teď. Co se týká samotné krajiny, to mě trochu zklamalo. O proti Praze, kde je grafika na vysoké úrovni, tak zde mi přišlo že fska jede na nižší detaily. Ale to se dalo víceméně zkousnout, většinu letu člověk stejně kouká do přístrojů. Matení lidského oka funguje. Když jsem překouknul z přístrojů ven s člověkem to párkrát cuklo :)
Letovou dynamiku samozřejmě nemůžu objektivně posoudit. Pražský mi příjde krapet línější, ale daleko jemnější na řízení. V Klášterci musí člověk za ty berany brát daleko větší silou. Jak jsem zmínil plyny jsou trochu rozladěné, v tu chvíli mě to ani nevadlio, používal jsem automat tahu a před podrovnáním stahoval, díky větší tuhosti řízení se dvě ruce na beranech docela hodili, i když toto výslovně manuál Boeingu nedoproučujue :) Ovládání autopilota a overheadu, nic zvláštního vše v pohodě, stejně tak jako v Praze.
Můžu říct že jsem si za tu hoďku záletal dostatečně. Jeden let celý na ruku Vary-Praha a potom druhý Innsbruck-Salzburg. Nejhorší bylo že se mi nějak nepovedlo přistání v Salzburgu a do odjezdu mého vlaku to bylo 20 minut. Nezbývalo tedy než go-around a celý okruh na glideslope znovu. To už jsem si dal dostatenčně záležet :) Ale i tak mi zbylo na běh k vlaku pouhých 9 minut..nějaký kilák a kus s krosnou, ještě že fíra ve vlaku počkal :)

Takže když bych to měl nějak celkově porovnat, každý má něco do sebe. V Praze jsem seděl poprvé v něčem takovém, takže to byl parádní zážitek, navíc po boku pilota Boeingu, který se mě snažil předat opravdu co šlo. V Klášterci to probíhalo v takové volnější atmosféře, takže víceméně člověk si popovídal a pěkně polétal.
Já sám se asi vypravím někdy příště asi zpět sem do Klášterce, takže kdyby měl někdo zájem kolem podzima tak můžeme složit posádku a zálétat si MCC.

[img=737]http://img855.imageshack.us/img855/3183/p8100019.jpg[/img]
By Tommy
#86580
No :) já bych se možná přidal potom na podzim přidal, ale uvidím jaká bude situace :)