- 04 úno 2011, 03:22
#78825

S Pavlem B. jsme zjistili, že máme přibližně každé úterý volno. Víme, že nás oba baví MC létání s nejlepším addonem pro FS9 > MADDOG MD-82. A tak jsme se rozhodli, že všechny následující úterky až dokud to půjde tomuto zasvětíme a poletíme co nejdál to půjde. Třeba ten svět obletíme.
Nejde o to zaletět 800nm legy mezi velkými a známými letišti, ale navštívit úplně nová, malá letiště s tím, že si jen nainstalujeme scenerku, nabriefujeme let, ale samotné letiště uvidíme až na krátkém finále. Délka letu včetně kompletní zevrubné MC přípravy by neměla přesáhnout 3 hodiny (19:30>22:30 maximum), tj v single maximálně 2 hodiny. Další úkol mohou být opravdu dlouhé přelety, pokud se poletí přes moře/oceán, tam musíme zase pečlivě naplánovat palivo, trať, ETOPS, apod. Ale to je hudba budoucnosti. Zatím postupujeme takto:
Nultý leg vedl z Innsbrucku do Samedanu a bylo to obrovské fiasko. Sice jsme přistáli bez problémů na cílovém letišti a nikomu ani letadlu se nic nestalo, ale mlčení posádky a vyvalené bulvy na krátkém finále plus hustá atmosféra při debriefingu.. Nebudu se dále rozepisovat, jen dodám, že tuto zkušenost 100% použiju, poletí-li více než 3 posádky více než 3 legy (osobně předpokládám, že ji použiju hnedka další leg, pokud se někdo přidá
).
Solo jsem potom přelétl OK-PES zpět do Ruzyně, za vydatné podpory LKPR_APP, opět v podání PB.
Další (první) leg (úterý 1.2.) vedl z Ruzyně na letiště Samellek/Balaton (LHSM). To už byl ale obrovský úspěch a ukázalo se, že kvalitní briefing je cesta k úspěchu a musí být normálním standartem. Další leg (8.2) povede z Balatonu do Rumunského Sibiu (LRSB), vojenské letiště srovnatelné s LKVO, přiblížení přes město kolem motokrosové dráhy kousek od jakéhosi pohoří (jižní MSA 10500).
15.2 bychom potom měli ze Sibiu odstarovat směr Ukrajina, konkrétně Ivano-Frankivsk (UKLI), další bezvýznamné malé vojenské letiště s jednou krátkou a druhou ještě kratší drahou.
A proč to všechno píšu? Protože to plánujeme a kdyby se chtěl někdo přidat (protože úterky jsou v LKAA stejně 0), tak přivítáme. Současně je to samozřejmě obrovská challenge pro hotové piloty, protože pokud se dodrží výše uvedený postup (nikdy jsem nebyl > jen nainstaluju, nevyzkouším > nabriefuju > odletím), tak to je prostě proč to alespoň mě baví. Znova připomínám slovo nabriefuju, protože úterní let plánuju z dostupných zdrojů už teď (PB by moh vyprávět). Prostě koukám na gugl mapy, hledám videa, AIPy, zdroje o letišti. Jen až tu FSku prostě zapnu až v úterý a jdeme na ostro.
Tak kdo se přidá?

S Pavlem B. jsme zjistili, že máme přibližně každé úterý volno. Víme, že nás oba baví MC létání s nejlepším addonem pro FS9 > MADDOG MD-82. A tak jsme se rozhodli, že všechny následující úterky až dokud to půjde tomuto zasvětíme a poletíme co nejdál to půjde. Třeba ten svět obletíme.
Nejde o to zaletět 800nm legy mezi velkými a známými letišti, ale navštívit úplně nová, malá letiště s tím, že si jen nainstalujeme scenerku, nabriefujeme let, ale samotné letiště uvidíme až na krátkém finále. Délka letu včetně kompletní zevrubné MC přípravy by neměla přesáhnout 3 hodiny (19:30>22:30 maximum), tj v single maximálně 2 hodiny. Další úkol mohou být opravdu dlouhé přelety, pokud se poletí přes moře/oceán, tam musíme zase pečlivě naplánovat palivo, trať, ETOPS, apod. Ale to je hudba budoucnosti. Zatím postupujeme takto:
Nultý leg vedl z Innsbrucku do Samedanu a bylo to obrovské fiasko. Sice jsme přistáli bez problémů na cílovém letišti a nikomu ani letadlu se nic nestalo, ale mlčení posádky a vyvalené bulvy na krátkém finále plus hustá atmosféra při debriefingu.. Nebudu se dále rozepisovat, jen dodám, že tuto zkušenost 100% použiju, poletí-li více než 3 posádky více než 3 legy (osobně předpokládám, že ji použiju hnedka další leg, pokud se někdo přidá

Solo jsem potom přelétl OK-PES zpět do Ruzyně, za vydatné podpory LKPR_APP, opět v podání PB.
Další (první) leg (úterý 1.2.) vedl z Ruzyně na letiště Samellek/Balaton (LHSM). To už byl ale obrovský úspěch a ukázalo se, že kvalitní briefing je cesta k úspěchu a musí být normálním standartem. Další leg (8.2) povede z Balatonu do Rumunského Sibiu (LRSB), vojenské letiště srovnatelné s LKVO, přiblížení přes město kolem motokrosové dráhy kousek od jakéhosi pohoří (jižní MSA 10500).
15.2 bychom potom měli ze Sibiu odstarovat směr Ukrajina, konkrétně Ivano-Frankivsk (UKLI), další bezvýznamné malé vojenské letiště s jednou krátkou a druhou ještě kratší drahou.
A proč to všechno píšu? Protože to plánujeme a kdyby se chtěl někdo přidat (protože úterky jsou v LKAA stejně 0), tak přivítáme. Současně je to samozřejmě obrovská challenge pro hotové piloty, protože pokud se dodrží výše uvedený postup (nikdy jsem nebyl > jen nainstaluju, nevyzkouším > nabriefuju > odletím), tak to je prostě proč to alespoň mě baví. Znova připomínám slovo nabriefuju, protože úterní let plánuju z dostupných zdrojů už teď (PB by moh vyprávět). Prostě koukám na gugl mapy, hledám videa, AIPy, zdroje o letišti. Jen až tu FSku prostě zapnu až v úterý a jdeme na ostro.

Tak kdo se přidá?
Takový lepší joystick: http://www.realsim.cz/