VACC-CZ Fórum se přesunulo na Discord

Toto fórum již není aktivní, protože jsme naši komunitu přesunuli na modernější a interaktivnější platformu Discord. Fórum ale zůstává dostupné jako cenný archiv plný historie VACC-CZ, užitečných rad a informací. Chcete-li se připojit na náš Discord server, postupujte následovně:

1. Navštivte stránku VATSIM Community Hub na adrese https://community.vatsim.net/.
2. Přihlaste se ke svému VATSIM účtu.
3. Vyberte server "VACC Czechia" a připojte se.

Těšíme se na vás na Discordu!




VACC-CZ Forum Has Moved to Discord

This forum is no longer active as we’ve moved our community to the more interactive and modern platform, Discord. However, the forum remains accessible as a valuable archive of VACC-CZ history, helpful tips, and information. To join us on Discord, follow these steps:

1. Visit the VATSIM Community Hub at https://community.vatsim.net/.
2. Log in with your VATSIM account.
3. Select the "VACC Czechia" server and join.

We look forward to seeing you on Discord!
Informace o sletech a akcích u nás a v zahraničí, briefingy i debriefingy. / Fly-ins and events
#79214
Promiň Matěji, ale před 14-ti dny jsem za VFR Vodochody-Pardubice vezl dva sebevrahy z nespokojených řad Vodochodských obyvatel a dopustil se za letu mnoho hříchů, nad kterými jsem se celou dobu ve virtuální cele po mém virtuálním zatčení na Pardubickém letišti zamýšlel. Včera po mém virtuálním propuštění bylo nezbytné využít prostoru v Ruzyni k tréninku ještě před tím, než budu opakovat let, snad už ve správném postupu. Nicméně rád Tě snad brzy uvidím na síti při některém z letů Praha-Brno.
[quote="bulik4lg"]
........To vědět, tak jdu na poker..:P[/quote]
Kašli na poker. Texas Holdem je sice pěkný, ale pořád proti mariáši hazard. A mariáš čtyřka fantastický, licitovaný pak machrovina (zahrát si takový dvě sedmy se stovkou a v červených…….)
#79215
[quote="storry"]Kašli na poker. Texas Holdem je sice pěkný, ale pořád proti mariáši hazard. A mariáš čtyřka fantastický, licitovaný pak machrovina (zahrát si takový dvě sedmy se stovkou a v červených…….)[/quote]

Mariáš mě nikdy nenadchnul.. Kdysi dáááávno byly sice snahy mě tuhle hru naučit, ale nebavilo mě to, a tak to neovládám.. Texas hold´em mě naopak baví hodně, bo člověk musí zapojit všechny dovednosti, aby měl šanci nějaký chechtáky vyhrát.. V pondělí jsem sice na turnaji "vykrvácel" za 700,-, ale v hned v úterý jsem si spravil 5. místem z 46 reputaci a následně zcela do koruny zacelil díru z předchozího večera, což mě potěšilo..:)
Hraju druhým rokem a tak nějak pořád se držím buď na nule, nebo v lehkém minusu.. Což je pozitivní.. Chtělo by to už ale konečně nějak zlomit a vyhrát nějakou větší sumu..:)
#79354
Já se přidám, je to fakt škoda, aby si řídící blokovali večer jen proto, aby odbavili tři nebo čtyři letadla za 2 hodiny. Vůbec bych se nedivil, kdyby se na to .... . Pak bychom zase měli kecy, že nejsou řídící.
Proč si nedat okruh po českých letištích, když jsou tak hezky obsazená? Navíc NDB DME v LKKV a VOR DME přiblížení v LKTB nuda nejsou. Cestou si vás předá víc řídících než když poletíte třeba do LZBB, tak co ještě může kdo chtít víc? Navíc čím víc nás do toho půjde, tím zábavnější to bude i pro nás. Takže v neděli v LKAA naslyš.
#79373
[quote="kopcimek"]Ale ani si neprotestoval proti instrukci :D[/quote]

Neprotestoval, akorát jsem koukal do mapy, jestli je DELTA od FOXTROT až po BRAVO. A pak jsem svůj údiv sdělil po textu věžníkovi, který byl po mém přistání stále vzhůru.
#79392
Uvidíme, jak to dnes vyjde. Jenom nevím jestli si mám zase zkusit IFR, nebo pokračovat ve výcviku VFR - uvidíme, podle provozu. Když tak mi stačí kluci chatem dát vědět, já se přizpůsobím. ;) Nicméně zdárné opuštění řízeného prostoru za VFR, bych už měl zvládnout.
#79396
Děkuji za pochopení a podporu. Funguji od páté hodiny ranní jak ďábel a k Joy se dostanu asi nejdříve v půl deváté večer. Jestli ještě budu schopen vnímat, tak bych možná zopakoval okruhy na Ruzyni a pak odlet třeba zase na Točnou (kvůli terénu, který takto trošičku znám).
Trošičku tápu v chápání max. povolené výšky: od 2500 ft je už LKPR_APP, do kterého nesmím vlétnout – existuje vůbec nějaká tolerance? Posledně jsem se nachytal, že jsem o pár metrů výšku překročil….(čumím do mapy a nechtěně přitlačím joy a šup, jsem najednou nahoře). Proto jsem si držel 2000 ft, ale to je na to rozlišení dost málo a pak tápu v terénu
#79397
Doufam ze jste tolerantni k novackum :) zatim pilne studuju vsechny studijni materialy co tu mate (a ze toho mate pozehnane) a ucim se poradne ovladat cessnu, tak snad se i brzo odhodlam tam vlitnout za vama... Jeste si motivacne litam s 737, ale nevim jak rychle bych byl schopnej v nem delat to co po me budete chtit :D
#79400
Vůbec se neboj, já jsem taky ještě začátečník, ale už aspoň trochu se na tom VATSIMU vyznám :). Důležitý je nejít tam hned bez toho aby si se něco naučil, ale zase se nemusíš v kuse učit jen teorii. Vytiskni si ty základy IFR komunikace který jsou na vacc-cz.org a nejdřív zkus odlety a česky jako jsem uplně začínal já. Potom už si jen stáhny mapy (!) letišť odkud budeš létat (prozatím ti stačí jen to kde budou RWYe a Taxiwaye) a hlavně se neboj napsat ATC, když má čas. Já jsem narazil na jednoho ochotného ATC, asi tak v pondělí. Byl to řidící v Bratislavě a jmenuje se Peter Zimen. Hned sem si s nim začel psát a díky němu už umím aspon částečně komunikaci v angličtině a rozumím trochu víc navigaci a hlavně už umím přistávat pomocí ILS (než jsem přišel na VATSIM tak jsem amatérky přistával vizuálně) . Jak jsem říkal, najdi si nějakého ochotného ATC a klidně se ho ptej, pokud pro to bude mít jednoduchou a stručnou odpověď tak mu to vadit rozhodně nebude a ty budeš taky rád, protože se něco přiučíš. Ale fakt si udělej přípravu zejména pro to letiště, odkud poletíš / budeš přistávat, protože potom ATC moc není rád, když například pojíždíš po jiným taxiwayi než po tobě ATC žádal. Já jsem v neděli (dřív než mě Peter víc věcí naučil) letěl z LKKV, ale 1. jsem měl špatně nastavený joystick, takže se celkem blbě rolovalo, 2. měl jsem tam blbě scenery, ale hlavně za 3, chci říct, že jsem to letiště moc neznal, např. jsem nevěděl, že se neroluje až na začátek dráhy přes normální taxiway. Takže stáhni mapy, nauč se aspon trochu komunikaci, najdi českého/slovenského ATC který má čas a zkoušej to, ptej se. PŘÍPRAVA je nejduležitější. ;)
#79403
Jo, pripravu, presne to se snazim nepodcenit abych pak nebyl za pako :) Ja uz si zkousel treba s tou 737ckou jakoby vsechno projet s mapama atd, z cold&dark nekde na stojance komplet let i s pripravou flight planu, pocasi atd. i s FMC uz umim ty zakladni veci... K tomu uz nekterej tyden chodim pondelky a nedele jenom poslouchat na vatsim at vim jak to chodi... Jenom ze zacatku mi je blby tam hned prijit s nejakym poradnym letadlem, tak online urcite zacnu nejakou cessnou a VFR... Jenom zatim litam na mysi protoze my starej joy odesel, ted jedu na dovolenou a pak uz hodlam zacit poradne litat :) Tak dik za motivaci, na mapy letist si dam pozor :)
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 25