- 11 dub 2010, 11:08
#65114
Díky všem organizátorům a zúčastněným (pilotům i ATC).
Let z LTBA proběhl bez větších problémů, akorát se pozemnímu personálu podařilo natankovat do mého letadla palivo přibližně na 2000 nm místo správných 800 nm (+ samozřejmě další položky). Nebylo už moc času toto řešit, a proto jsme šli nahoru s trochu těžším letadlem.
Ze Slovenska zkratka přímo BODAL, FMC spočítalo LKPR na 1835 (dle bookingu 1840), takže jsem si sám pro sebe říkal, jak perfektně to nemám načasované.
Na BODALu jeden hold a klesání tuším z FL340 na FL250. Pak již pokračování BODAL2T. Bohužel jsem se ani já nevyhnul technickým problémům a počítač se právě při instrukci \"turn right hdg030, for LOC 06\" seknul a dlouhých x sekund nereagoval, resp. FSka. Slyšel jsem ATC, jak se mě snaží volat a čeká na readback, ale já byl bezmocný. Nakonec se FSka (po neplánované pauze) rozjela a já se rychle česky zeptal, jak mám postupovat dál. Mohl jsem pokračovat, ale díky předchozí nepříjemnosti se přede mne dostal další letoun a asi se trochu rozhodily rozestupy. Navíc jsem s tím palivem navíc mohl jít jen na 144 knts. Výsledkem byl go-around a výlet na NER. Zde necelý jeden holding a směřování k RWY24. * Nakonec z toho bylo zpoždění asi 50 minut.
(Bohužel se mi při druhém přiblížení jaksi ztratil okolní provoz, tak se nezlobte, když se na screenu neuvidíte.)
Co jsem stihl zachytit...


Let z LTBA proběhl bez větších problémů, akorát se pozemnímu personálu podařilo natankovat do mého letadla palivo přibližně na 2000 nm místo správných 800 nm (+ samozřejmě další položky). Nebylo už moc času toto řešit, a proto jsme šli nahoru s trochu těžším letadlem.
Ze Slovenska zkratka přímo BODAL, FMC spočítalo LKPR na 1835 (dle bookingu 1840), takže jsem si sám pro sebe říkal, jak perfektně to nemám načasované.
Na BODALu jeden hold a klesání tuším z FL340 na FL250. Pak již pokračování BODAL2T. Bohužel jsem se ani já nevyhnul technickým problémům a počítač se právě při instrukci \"turn right hdg030, for LOC 06\" seknul a dlouhých x sekund nereagoval, resp. FSka. Slyšel jsem ATC, jak se mě snaží volat a čeká na readback, ale já byl bezmocný. Nakonec se FSka (po neplánované pauze) rozjela a já se rychle česky zeptal, jak mám postupovat dál. Mohl jsem pokračovat, ale díky předchozí nepříjemnosti se přede mne dostal další letoun a asi se trochu rozhodily rozestupy. Navíc jsem s tím palivem navíc mohl jít jen na 144 knts. Výsledkem byl go-around a výlet na NER. Zde necelý jeden holding a směřování k RWY24. * Nakonec z toho bylo zpoždění asi 50 minut.
(Bohužel se mi při druhém přiblížení jaksi ztratil okolní provoz, tak se nezlobte, když se na screenu neuvidíte.)
Co jsem stihl zachytit...






