- 10 bře 2010, 23:05
#63338
[quote="Pavel"] Problém ovšem nastává, když v letadle nesedí pilot, ale jen špičkový programátor FMCčka s mnohaasethodinovými zkušenostmi s programováním všech možných postupů a tento programátor objeví, že v AIRACu je chyba, kterou nelze ani šikovným programováním obejít. [/quote]
Doufám, že moje příspěvky nevyzněly tak, že bojuju za používání FMC vždy a všude. Jen jsem se chtěl podělit o svoji zkušenost s vasFMC. Zase tak moc toho ještě nalítáno nemám, ale nonR-NAV lety podle budíků rozhodně převyšují ty s FMC, se kterým se naopak neustále potýkám, abych ho uměl jakž takž ovládat.
FMC jsem začal používat vlastně jen proto, abych mohl ven za hranice a vyzkoušel si jaké to je, když mi ATC řekne "cleared XYZ arrival RWY..."
Doufám, že moje příspěvky nevyzněly tak, že bojuju za používání FMC vždy a všude. Jen jsem se chtěl podělit o svoji zkušenost s vasFMC. Zase tak moc toho ještě nalítáno nemám, ale nonR-NAV lety podle budíků rozhodně převyšují ty s FMC, se kterým se naopak neustále potýkám, abych ho uměl jakž takž ovládat.
FMC jsem začal používat vlastně jen proto, abych mohl ven za hranice a vyzkoušel si jaké to je, když mi ATC řekne "cleared XYZ arrival RWY..."
