VACC-CZ Fórum se přesunulo na Discord

Toto fórum již není aktivní, protože jsme naši komunitu přesunuli na modernější a interaktivnější platformu Discord. Fórum ale zůstává dostupné jako cenný archiv plný historie VACC-CZ, užitečných rad a informací. Chcete-li se připojit na náš Discord server, postupujte následovně:

1. Navštivte stránku VATSIM Community Hub na adrese https://community.vatsim.net/.
2. Přihlaste se ke svému VATSIM účtu.
3. Vyberte server "VACC Czechia" a připojte se.

Těšíme se na vás na Discordu!




VACC-CZ Forum Has Moved to Discord

This forum is no longer active as we’ve moved our community to the more interactive and modern platform, Discord. However, the forum remains accessible as a valuable archive of VACC-CZ history, helpful tips, and information. To join us on Discord, follow these steps:

1. Visit the VATSIM Community Hub at https://community.vatsim.net/.
2. Log in with your VATSIM account.
3. Select the "VACC Czechia" server and join.

We look forward to seeing you on Discord!
Informace o sletech a akcích u nás a v zahraničí, briefingy i debriefingy. / Fly-ins and events
#62927
[quote="PavelS"]
Jinak zcela vážně upozorňuju, že uternější provozy bývaj mizerné, dokonce jsme session minule rozpustili.[/quote]

To bude tím, že v úterý v kysně dávajó ty letecký katastrofy. Což beru jako povinnou četbu. No zkusim oprášit VHS.
#62948
[quote="PavelS"]Já budu taky řídit jen s největším sebezapřením, protože na ČT1 je dnes o srážce dvouch kousků někde nad Brazilií, ale hlavně na dvojce je "Muž z Acapulca" (F cca 1978), .."Sežral ho žralok, když telefonoval."..[/quote]

Dneska to bylo vážně zajímavý...Takže jako kompenzaci za dnešek předpokládam u sebe čtvrtek ;) Už sem dal konečně po dlouhý době dohromady ten mikrofón, teď to jede jedna báseň...to musim využít, v Německu už to slyšeli, takže premiéra bude i v LKAA...
#62957
Jo, my děkujeme za provoz, který byl přesně akorát. APP si konečně vyzkoušel různé procedury (tréning je od toho, aby na vás zkoušel, co ještě vyjde a z toho se poučil ne o tom, aby se snažil každé letadlo dovést po 1000krát vyzkoušené trati na zem).

Bylo to opravdu akorát, jak má být.
Doufám, že jste spokojeny i prací nové TWR, mi přešla bezchybná.
Doufám, že jste zaregistrovali několik nováčků a doufám, že jim pomůžete v nesnadných začátcích.
Doufám, že nám pak pomůžete i s \"heavy traffic\" na zocelení APPs in training.
Doufám, že různí pobudové (čti: _OBS) se konečně osmělí a budou též poletovat.

Obecně dnes dávám 100%.
#62969
Večerjší večer byl výbornej - hoši děkujem :)
Bylo plné pokrytý pražskýho FIRu, byl i mastricht radar, Mnichov, celý Rakousko včetně Innsbruku, kam jsem letěl. Nevím, čím to je, ale zdá se mi že v LOWI jsou poslední dobrou ATC velmi často a myslím, že včera tam byl větší provoz než v reálu. Možná je to jen můj postřech, ale zdá se mi, že v LOWI říděj neněmecky (nerakousky) mluvící ATC? Závěr večera jsem završil visuálním přiblížením na rwy 24 v Praze (už dloho jsem se takto u PC nezpotil :D Také bych pochválil nového věžníka, situaci zvládal s přehledem.

Horší byla konfrontace s ČSAV šemíkem - proč mu při přiblížení vadí descent rate pod -1000ft/min???.
Když si někdo zaplatí drahou letenku tak má přece nárok, aby si let \"užil\" a vyklesání z FL06 na finále nelze zdržovat.
#62973
[quote="Stanislav Pour"]Večerjší večer byl výbornej - hoši děkujem :)
Horší byla konfrontace s ČSAV šemíkem - proč mu při přiblížení vadí descent rate pod -1000ft/min???.
Když si někdo zaplatí drahou letenku tak má přece nárok, aby si let "užil" a vyklesání z FL06 na finále nelze zdržovat.[/quote]

Do 1000ft AGL si můžeš užívat co je libo, potom to drž nad -1500 ft/min a bude to v pohodě.
#63340
Dnešní provoz byl opět středově dobrý, ve dvouch jsme to zvládli a mohli jste si vyzkoušet, jak to běží v hustějším provozu s jedním ATC. Pro přípravu na \"Run to Hell 2010\" se soustřeďte na to, že nesmíte říkat nic zbytečného a ještě musíte vystihnout, kdy ATC opravdu spěchá a pak říct (vychrlit) jen nejnutnější, třeba bez volačky a beze všeho dalšího. Je to velmi důležité (př.: odlet 06 na cca 6nm, vůbec se nemohl dovolat na frequenci; pak ho ATC zavolá volačkou a letadlo spustí: CSA568, Praha Radar, hezký a slunečný večer, po vzletu z dráhy 06, 5000ft , rychlost 258.5 uzlů...\" = pochopitelně nelze, v nejhorším případě můžete použít : \"Praha Radar, CSA568, 5000ft\", konec. Pokud slyšíte, že je chaos před vámi, je více než jisté, že bude i po vás, takže nezdržovat. Já to řeším tak, že když je to od letadla moooc dlouhé, tak letadlo ignoruji - má povolení 5000, letí definovaně, já ho nepotřebuji nijak povolit a řeším přednostní případy -tuto postup obecně doporučuji i ostatním ATC. Podmínkou je, že všichni ATC i piloti dodržují pravidla, a nezačnou si dělat co chtěji, což ale uznávám, že v poslední době funguje nadmíru dobře, v podstatě až jako v reálu - a o to jde.
#63469
TVS608 - Sypu si popel na hlavu, po mém nedělním výkonu, ale také díky za velkou trpělivost a poté vysvětlení. Nějak jsem nečekal holding a to byl také kámen úrazu.Bohužel mnohokrát nacvičované přiblížení a i přistání jsem ve stresu pokazil. Tak snad příště se to vyvede :)
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 16