Co máš kde mít naladěný je věc company procedures. To si každá společnost (čti virtuální jednotlivec) může stanovit podle sebe, dokud to neodporuje oficiálním dokumentům. Rychlost 10kt pod Vref bych ovšem viděl jako docela zásadní problém.
Nejmenší rychlost, kterou bys měl na approachi udržovat je Vref+5kt. Ta se poté může zvýšit při silném protivětru. Počítá se to tak, že k Vref přidáš polovinu headwind komponentu (gustama tě zatím mást nebudu), nikdy to ovšem nesmí vyjít méně jak Vref+5.
Příklad: headwind je 18kt. 18/2=9. Poletíš rychlostí Vref+9kt.
Příklad 2: headwind je 8kt. 8/2=4. Poletíš Vref+5, protože míň nesmíš, i když ten vítr tak vychází.
Teorie praví, že tento \"přídavek\" k Vref bys měl vytratit při podrovnání a dosednout bys měl přesně při Vref. Hodně štěstí
