[quote="Marty"]
Přelet Česká Republika LKKB – Slovenská Republika LZIB – Sliač dne 16.02.2012
Krycí název: Operace Halušky
FPL: LKKB-LZIB FL170
VOZ T45 BODAL M748 BERVA
FPL: LZIB-LZSL FL090 VOR info NIT 116,50
NIT DCT SLC SLC 114,00
JAN 110,80
FPL: LZIB-LKKB FL180
BERVA M748 VLM
Skupina Alfa
- prap. Jakub Kolář, CEF2801, A319, CTOT LKPR 1945Z
- mjr. Jindřich Machalínek, CEF2501, SB39, odlet z CV, tak aby ve 1915Z vyzvedli A319 z LKPR
- Zdeněk Linhart CEF2502, SB39, odlet z CV ve formaci s CEF2501
Velitel skupiny prap. Kolář, velitel formace Gripenů: mjr. Machalínek.
(Seřazení možno upravit interně v rámci skupiny s dodržením základních bodů scénáře)
Skupina Bravo
- prap. Martin Šmíd, CEF2807, B735, CTOT LKPR 1905Z
- Radek Ruban, CEF2492, L-159, odlet z KB tak, aby se formace s B735 utvořila ihned po startu
- Vladimír Linek, CEF2503, F-16, odlet z KB ve formaci
- Ivo Hrdlička, CEF2504, L-159, odlet z KB ve formaci
Velitel skupiny prap. Šmíd, velitel formace bitevníků/stíhačů: RR.
(Skupina BRAVO si dne 12.02.12 podrobněji domluvila postup na společném brf.)
Připojení Obou skupin na Vatsim a TS dle rozhodnutí velitelů skupin s ohledem na časový rozpis cvičení
Scénář:
1)Vzlet Alfa 1905Z LKPR bitevníky upraví start z CV tak,aby utvořily ihned po startu formaci na SID
2)Vzlet Bravo 1915Z souběžný start z LKKB
3)Každá skupina naváže spojení na TS v příslušné sekci která je zde utvořena
4)Dále se pokračuje po výše uvedené trase do LZIB
5)Na LZIB se provádí Low Pass nad rwy následně BRAKE-UP a pravou zatáčkou zpět na vizuální přiblížení na platnou rwy
6)Bitevníky ALFA a BRAVO pokračují na Sliač, kde provedou Low-Pass a Over-Head přiblížení a přistávájí
7)Airbus a Boeing sedají na LZIB.
8)Podle časových dispozic se operativně přes TS naplánuje společná cesta zpět v obráceném gardu.V opačném případě bude rozchod.
Upřesnění:
Obě skupiny by měly mezi sebou držet ideálně rozestup 10nm případně více. Ideální stav při průletu rwy v LZIB
by měl být takový, že první skupina začne po dokončení průletu točit vpravo a druhá bude v tu chvíli nalétávat na osu rwy
Tuto informaci budou mít k dispozici ATC obou firů a dle potřeby a situace budou korigovat.Jedná se prakticky o totožné procedůry pro
Holandsko a účelem této mise je maximální možné secvičení.
Pomocný materiál z cvičení BRAVO zde:
http://www.vacc-cz.org/forum/viewtopic. ... 404#p93404
Charts
http://www.vacc-slovakia.sk/index.php?a ... =downloads
Scenery
Sliač
http://www.vacc-slovakia.sk/index.php?a ... =sceneries
Bratislava
http://www.vacc-slovakia.sk/index.php?a ... =sceneries
Kbely VACC.CZ
Základy letu ve formaci zde:
http://www.vacc-slovakia.sk/forum/viewtopic.php?f=6&t=6
Jazyk pro komunikaci s ATC po celou dobu letu:
EN[/quote]
Tak nevim jestli si to mam precist nebo cucet do talire.