[quote="peewee5"]Díky všem, hlavně Tomášovi a Filipovi za čas strávený při výcviku.
Vím kde jsou moje mezery a budu na nich pracovat. Rozhodně se nebráním nějakému feedbacku od ATCs v případě, že udělám nějakou botu (se "stand dle vlastního výběru" jsem se ale nikdy předtím nesetkal a přišlo mi to hodně zadrmolený, proto jsem se 2x zeptal).[/quote]
Ahoj, jen pro Tvoji info, jsem ten, co seděl předevčírem za radarem

.
Jinak, z mého pohledu Tvému výkonu myslím nebylo co vytknout (holding zalétnut velmi pěkně). Kolega Kolář si mohl komentář k nepochopení fráze, jenž je typicky "vatsimovská" a s reálem nemá nic společného, odpustit - ostatně nepochopením této fráze primárně k žádnému konfliktu nedojde, protože řídící ji zpravidla použije, když stejně žádný konfliktní provoz na zemi není.
Jedinou připomínku, tedy spíše dobře míněnou radu, bych měl k tvému prvnímu přiblížení. Předpokládám, že Ti autopilot nezachytil glide path, což se bohužel (nejenom u airbusu) občas stává (mluví ze mě vlastní zkušenosti, taky jsem několikrát zbabral přiblížení kvůli špatné činnosti autopilota... ). Prostě doporučuju slepě nespoléhat na autopilota, sledovat přístroje, a v případě podobného problému prostě vypnout autopilota a letět přiblížení ručně, ostatně od toho tam v takových případech pilot je

.
P.S.: jinak samozřejmě gratulace
