VACC-CZ Fórum se přesunulo na Discord

Toto fórum již není aktivní, protože jsme naši komunitu přesunuli na modernější a interaktivnější platformu Discord. Fórum ale zůstává dostupné jako cenný archiv plný historie VACC-CZ, užitečných rad a informací. Chcete-li se připojit na náš Discord server, postupujte následovně:

1. Navštivte stránku VATSIM Community Hub na adrese https://community.vatsim.net/.
2. Přihlaste se ke svému VATSIM účtu.
3. Vyberte server "VACC Czechia" a připojte se.

Těšíme se na vás na Discordu!




VACC-CZ Forum Has Moved to Discord

This forum is no longer active as we’ve moved our community to the more interactive and modern platform, Discord. However, the forum remains accessible as a valuable archive of VACC-CZ history, helpful tips, and information. To join us on Discord, follow these steps:

1. Visit the VATSIM Community Hub at https://community.vatsim.net/.
2. Log in with your VATSIM account.
3. Select the "VACC Czechia" server and join.

We look forward to seeing you on Discord!
Forum pro otázky a diskuze o českém VATSIMu a online létání všeobecně.
#98675
[quote="George_L"]Abych se na to psychicky připravil... co se čeká ode mě? Jen let po trati výše uvedené?[/quote]

Bývá dobrým zvykem, že leader (Ty) i komunikuje s ATC. ;) Ale pokud se dohodnete jinak... ;) Nechávám na Vás.
#98677
Tak přátelé, dnes jsem si zaletěl nanečisto, letový záznam zde:
http://www.vataware.com/flight.cfm?id=9879032 (ALCA se vyšlphala dokonce do FL320)

Měl jsem štěstí, byl on-line Copenhagen Radar, takže jsem mu říkal, že v neděli, kolem 9 p.m. až 9:30 p.m. bychom tam mohli být. Slíbil, že se pokusí být i on.

Scenerka sice není žádná profachčená machrovina a´la Machalínek, ale pro naše účely úplně stačí. Udělal jsem si pro jistotu t/g, abych měl jistotu, že nepadá, a všechno dopadlo dobře. Všechna radionavigační zařízení fungují, jak mají.

Ondro, zkoušel jsem zase, kde by mohl být problém v oné prokleté ztrátě rychlosti u toho modelu. Řekl bych, že po minutí FL200 se musí přepnout trottle z režimu IAS do módu MACH. Když jsem to pak udělal, šlapalo to jak švýcarský hodinky.
#98679
[quote="Radizz"]
Ondro, zkoušel jsem zase, kde by mohl být problém v oné prokleté ztrátě rychlosti u toho modelu. Řekl bych, že po minutí FL200 se musí přepnout trottle z režimu IAS do módu MACH. Když jsem to pak udělal, šlapalo to jak švýcarský hodinky.[/quote]¨

No pokud máš zaplý autothrottle, tak jak říkáš je to možné, ale pokud letím na křídle, tak plyny musím řídit ručně a při letu z Holandska to prostě letělo líně i na ruku.

Každopádně potvrzuju účast v 1845LOC budu na místě. :)
#98680
[quote="Gelba"][quote="Radizz"]
Ondro, zkoušel jsem zase, kde by mohl být problém v oné prokleté ztrátě rychlosti u toho modelu. Řekl bych, že po minutí FL200 se musí přepnout trottle z režimu IAS do módu MACH. Když jsem to pak udělal, šlapalo to jak švýcarský hodinky.[/quote]

No pokud máš zaplý autothrottle, tak jak říkáš je to možné, ale pokud letím na křídle, tak plyny musím řídit ručně a při letu z Holandska to prostě letělo líně i na ruku. [/quote]

Hm, pravda... :/

[quote="vinil"]Chces tim rict, ze jste si za celou tu dobu proste jen neprecetli manual? :-D[/quote]

Manuál je velice stručný a k tomuhle problému v něm není ani slovo.
#98684
Tak se rozhoupejte... letat na pul motoru urcite neni moc zabavne... Pripadne nejaky zdejsi sikula by to urcite dokazal fixnout, ne? PB tusim lepi evektor, tak jedna alca navic, to nemuze byt problem...
Mimochodem, OG sliboval take novy typ... uz tuto nedeli?
#98685
[quote="vinil"]Mimochodem, OG sliboval take novy typ... uz tuto nedeli?[/quote]

No já zas půl roku slibuju, že se naučím s Gripenem, ale furt na to nějak nemám čas. :/ Potřeboval bych na tom nalítat aspoň deset, patnáct hodin, abych to trošku dostal do ruky.
#98691
[quote="Pavel"]Když mi tu Alcu pošlete na maila (nebo link ke stažení), tak jí klidně trochu výkonu přidám, to nic není :-) Jen abych to nepřehnal...[/quote]

Když ona obecně šlape, jak má... jen občas (za určitých okolností, který jsme ještě neodhalili) přestane táhnout. Je to právě při stoupání tak ve vyšších hladinách, nejčastěj ve spojení se zatáčkou (protože tam ztratí část tahu).

Nevím no..., čím to může být, asi fakt napíšem tomu týpkovi a uvidíme.
#98706
[quote="Gelba"]Dnes byly zalétnuty stroje československé lidově demokratické armády, které se vzápětí utkaly v souboji s imperialistickým strojem F-105 v prostorech základny 28. bombardovacího pluku v Čáslavi.[/quote]

No ne-ne. :) Tak tohohle mazla musím vyzkoušet... :) To by byl úlovek na lety po Evropě. :)
#98717
[quote="Radizz"][quote="Gelba"]Dnes byly zalétnuty stroje československé lidově demokratické armády, které se vzápětí utkaly v souboji s imperialistickým strojem F-105 v prostorech základny 28. bombardovacího pluku v Čáslavi.[/quote]

No ne-ne. :) Tak tohohle mazla musím vyzkoušet... :) To by byl úlovek na lety po Evropě. :)[/quote]

Určitě ;) Ten gripen jen mrcha :) Jedinou překážkou k těm letům po Evropě je chybějící radionavigace :) Jediné co "efka" vzhledem k době výroby nabízí je ADF..takže na TACANy to ouplně není. Dále chybí i odpovídač..ale to myslím že není problém do modelu dodat :)

S tím i vyvstává otázka jak dnes? Imperialistický kolega mě nabádal k letu na socialistické technice a tak si nejsem úplně jistý jestli je to vhodné zrovna na Dánsko bez odpovídače, jen s ADFkem, s metrickými mírami a bez GPS ..Radku vedoucího by si musel dělat rozhodně ty..ale špatně by se nám..teda spíš mě koordinovali rychlosti..Takže ve výsledku tě nezradím a poletím s tebou normálně na alce..Vláďo budu srab :)
#98722
[quote="George_L"][quote="Radizz"]LEG ONE


==============
Dep.: LKKB/LKCV
Arr.: EKYT (Aalborg)
Alt.: EKAH (Aarhus)
==============

Scenery
---------
Aalborg: http://library.avsim.net/search.php?Sea ... &Go=Search
[/quote]

Bude mi fungovat ta FSX scenery? Stáhnul jsem tu FS2004, ale nemá textury.[/quote]

Nedokážu odpovědět, vyzkoušeno v FS2004.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 14