VACC-CZ Fórum se přesunulo na Discord

Toto fórum již není aktivní, protože jsme naši komunitu přesunuli na modernější a interaktivnější platformu Discord. Fórum ale zůstává dostupné jako cenný archiv plný historie VACC-CZ, užitečných rad a informací. Chcete-li se připojit na náš Discord server, postupujte následovně:

1. Navštivte stránku VATSIM Community Hub na adrese https://community.vatsim.net/.
2. Přihlaste se ke svému VATSIM účtu.
3. Vyberte server "VACC Czechia" a připojte se.

Těšíme se na vás na Discordu!




VACC-CZ Forum Has Moved to Discord

This forum is no longer active as we’ve moved our community to the more interactive and modern platform, Discord. However, the forum remains accessible as a valuable archive of VACC-CZ history, helpful tips, and information. To join us on Discord, follow these steps:

1. Visit the VATSIM Community Hub at https://community.vatsim.net/.
2. Log in with your VATSIM account.
3. Select the "VACC Czechia" server and join.

We look forward to seeing you on Discord!
O tvorbě scenerií, letadel a jiných addonů do MS Flight Simulatoru.
#97610
[quote="vascon"]Kontrolní otázka: kolik je zaznamenaných čar na rwy? zdá se mi, že to moc rychle nepřibývá... :D[/quote]
Ve spolupráci s ČSAv (díky Láďo), je databáze zaktualizovaná o poslední cca 3 měsíce z dat Šemíků. Celkem 671 přistání. Můžete na to někdo mrknou popřípadě poslat screenshot? Jsem mimo FS.
#97611
[quote="Jindra"]
Ve spolupráci s ČSAv (díky Láďo), je databáze zaktualizovaná o poslední cca 3 měsíce z dat Šemíků. Celkem 671 přistání. Můžete na to někdo mrknou popřípadě poslat screenshot? Jsem mimo FS.[/quote]
Já si říkal, že tam toho nějak přibylo, sice ne 671, ale o několik 10tek čárek tam více je
#97622
[quote="vascon"][quote="oupa"]FSX - skidmarks jsou neprůhledné černé skvrny[/quote]

Chybí ti textura ve složce "Texture". O několik příspěvků výše najdeš odkaz na tu texturu...[/quote]
Děkuji :)
By Fabo
#97634
eeee... ono to dela pro kazdy jeden skidmark osobity xmlko a pak osobity BGLko?

Neni to kapku neefektivni? Uz ted mi to bezelo 5 minut a udelalo 673 souboru... jak se bude chovat simulator az jich bude treba par tisic?
Nebylo by lepsi drzet na serveru jedno centralizovane xmlko, ktere bude obnovovano treba jednou dene a bude obsahovat vsechny skidmarky (treba ocistene od duplicit)?
#97635
[quote="Fabo"]eeee... ono to dela pro kazdy jeden skidmark osobity xmlko a pak osobity BGLko?

Neni to kapku neefektivni? Uz ted mi to bezelo 5 minut a udelalo 673 souboru... jak se bude chovat simulator az jich bude treba par tisic?
Nebylo by lepsi drzet na serveru jedno centralizovane xmlko, ktere bude obnovovano treba jednou dene a bude obsahovat vsechny skidmarky (treba ocistene od duplicit)?[/quote]
Jo to máš pravdu. Udělám to tak.
#97757
Ahoj,

rad bych se zeptal, zda je zluta cara zamere posunuta vlevo, ci je nejaky problem u me? Vypada to, ze jsou nasledne posunute i skidmarks, ale je mozne ze vetsina z nas nepristava na centerline :). Diky za rady a pripominky.
#97768
Skidmarky má správně, ale tipnul bych, že k nim nemá texturu. Jsou celý černý a nemají vzorek pneumatiky. To je tipuju FS9. V FSX jsou totiž bez textury bílý...

Jindro, přibalil jsi tu texturu do zipu nebo si ji musí stáhnout zvlášť?
#97815
Aha.. Ok. Jinak na webu před chvilkou byl zprovozněn bug tracker, takže chyby ve scenerce pls pište tam. Jestli můžu poprosit tak v angličtině, ať tomu rozumí i běžný neČech.

Bug tracker je prima věc, vše je na jednom místě, je vidět do kterého release se která chyba chystá přibalit, v jakém stavu která chybka je, anebo co je třeba udělat pokud chyba není přímo ve scenerii.