[quote="Radizz"]Na žádost jednoho z pilotů (Petra Vondrlíka?) jsem na ACC pořídil screen.[/quote]
Jee, Radku, díky moc za tvou trpělivost, OK-SPD to jsem já. Např. když jsem chtěl letět kurzem 001 místo 100, anebo několikrát opakovat info o atmosferickém tlaku

Fakt se omlouvám, ale napoprvé jsem to nezachytil

Fakt sorry, ale každá taková zkušenost v začátcích je dobrá.
Jinak jsem letěl opět z EDDF, protože tam bylo obazeno GND, TWR, APP a Langen radar(HEF), takže já letěl celou cestu plně kontrolovaným prostorem, ale podle plánu jsem to posadil na LKKV, protože na Prahu jsem si netroufnul (moc hustej provoz).
Jinak zážitek:
EDDF_TWR: OK-SPD, pls contact Langen radar 127.72, have a nice flight good bye.
OK-SPD: contact Langen radar 127.72 OK-SPD
OK-SPD: Langen radar, guten nachmittag, OK-SPD, passing FL105, climbing to FL150, heading to König hdg 088
EDGG_E_CTR: OK-SPD, climb to FL150, pls proceed direct to RUDUS hdg 051
No v tu chvíli si říkám, hochu tady je něco špatně(samo, že mám mapy pro Německo i EDDF)...Tak já na něj německy:
OK-SPD: (německy) Je směřování na RUDUS přečteno správně? My si myslíme, že podle kurzu který jste nám udali směřujeme na SULUS, nikoliv na RUDUS, který podle nás v mapě ani nemáme.
Langen Radar East: (německy, podotýkám na Langen radaru taky Student a já mám taky minimum na síti): OK-SPD, směřujte stále 051 a vyčkejte na potvrzení.
OK-SPD: (německy): čekáme, hdg 051, OK-SPD
Langen Radar East: (německy) OK-SPD, SULUS je správně.
OK-SPD: (německy), díky.
Pak už mi řekli, abych kontaktoval Praha Radar, tam už byl Radek, ale já už byl tak zmagořelej z těch přechodů mezi anglinou a něminou, že jsem požádal o češtinu a stejně se mi tam vkrádali anglický výrazy. Tak ještě jednou sorry Radku a díky za navední na LKKV.
Musím trénovat a to hodně. Mám spoustu rezerv, ale jakmile bude COD a já budu mít čas, tak se okamžitě hlásím, sednu do stroje a hurá na zdokonalování.
777-300ER - Love at first sight
