- 23 pro 2011, 01:03
#91313
Ta první situace (NAX3581 x SWR2831) vznikla mojí chybou a nesprávným posouzení věci. Je fakt, že to celé zmršil už YU-TVA, který se s ATR72 proje po dráze rychlostí 40 kt od TWY C až na TWY E, a tím neumožnil všal odpálit NAX3581.
Po tom, co ale YU-TVA VPD uvolnil bylo nesprávné (z mé strany) vydat NAX3581 povolení vzletu. Správným řešením bylo nechat NAX3581 na VPD čekat a SWR2831 poslat dokola. Nemuselo vzniknout sblížení.
Při druhé situace se zavrávoral a otěže převzal zpět cvičenec BP. To, žes přistál i bez povolení a že TWR zaspal bylo zaznamenáno a bude předmětem interního pojebu. Výcvik BP se chýlí ke konci, a proto jsme na něho narychlo ukuli tu past, že si konečně jednou vyzkouší těžší provoz a odřídí to sám. Toto bylo přímým následkem.
Oba incidenty tedy jdou na vrub pracovníků vACC a oba dva si za to dáme rákoskou pořádně přes prsty. Omluva, pánové.
Po tom, co ale YU-TVA VPD uvolnil bylo nesprávné (z mé strany) vydat NAX3581 povolení vzletu. Správným řešením bylo nechat NAX3581 na VPD čekat a SWR2831 poslat dokola. Nemuselo vzniknout sblížení.
Při druhé situace se zavrávoral a otěže převzal zpět cvičenec BP. To, žes přistál i bez povolení a že TWR zaspal bylo zaznamenáno a bude předmětem interního pojebu. Výcvik BP se chýlí ke konci, a proto jsme na něho narychlo ukuli tu past, že si konečně jednou vyzkouší těžší provoz a odřídí to sám. Toto bylo přímým následkem.
Oba incidenty tedy jdou na vrub pracovníků vACC a oba dva si za to dáme rákoskou pořádně přes prsty. Omluva, pánové.
Radek Ruban
vACC CZ
vACC CZ