VACC-CZ Fórum se přesunulo na Discord

Toto fórum již není aktivní, protože jsme naši komunitu přesunuli na modernější a interaktivnější platformu Discord. Fórum ale zůstává dostupné jako cenný archiv plný historie VACC-CZ, užitečných rad a informací. Chcete-li se připojit na náš Discord server, postupujte následovně:

1. Navštivte stránku VATSIM Community Hub na adrese https://community.vatsim.net/.
2. Přihlaste se ke svému VATSIM účtu.
3. Vyberte server "VACC Czechia" a připojte se.

Těšíme se na vás na Discordu!




VACC-CZ Forum Has Moved to Discord

This forum is no longer active as we’ve moved our community to the more interactive and modern platform, Discord. However, the forum remains accessible as a valuable archive of VACC-CZ history, helpful tips, and information. To join us on Discord, follow these steps:

1. Visit the VATSIM Community Hub at https://community.vatsim.net/.
2. Log in with your VATSIM account.
3. Select the "VACC Czechia" server and join.

We look forward to seeing you on Discord!
Informace o sletech a akcích u nás a v zahraničí, briefingy i debriefingy. / Fly-ins and events
Uživatelský avatar
By Luboš Kučera (LK 154)
#89395
OK, něco podniknu. Myslel jsem, jestli by se vám nehodilo něco konkrétního, jako třeba ten base training (tuším, že jste o něj žádali, když se školil JM nebo JF).
Uživatelský avatar
By Pavel
#89397
Mimochodem, LKPR 261700Z 12004KT 5000 -RA BR FEW004 BKN005 OVC018 10/09 Q1018 NOSIG - jen škoda, že ten vítr nefouká víc, lítat 13 na kterou nám nefunguje ILS v tomhle počasí, to by bylo super :-)

PB
Uživatelský avatar
By George_L
#89404
[quote="Pavel"]Mimochodem, LKPR 261700Z 12004KT 5000 -RA BR FEW004 BKN005 OVC018 10/09 Q1018 NOSIG - jen škoda, že ten vítr nefouká víc, lítat 13 na kterou nám nefunguje ILS v tomhle počasí, to by bylo super :-)

PB[/quote]

No, viditelnost nic moc, ale zatím ještě bez autolandu. Jinak při low-pass i při samotném přistání to kousek nad RWY docela házelo.
By mrcouchette
#90798
V neděli 11.12.2011 od 20:00 bude Petr Bílý ověřovat nabyté znalosti v Karlových Varech. Přileťte na Becherovku nebo nějakou zdravou vodu z pramene. Současně počítejte s LKAA_CTR, LKPR_APP a LKPR_TWR.

Hned za 2 kopci a 2 potůčky bude k dipozici obsazený Nürnberg a jeho vánoční trhy, takže si mlžete dát triangl, nebo regional Cityhopping.
Uživatelský avatar
By JAV
#90801
Pokud počasí alespoň trochu dovolí, i VFR hazardéři jsou vítání, nejlépe v kombinaci s IFR.

Lukáši, doufám, žes oznámil úmysly i ss. z NSR, ať si to PB užije.
Uživatelský avatar
By Pavel
#90802
Jáchyme, nepleť si BP a PB. Já si to na ACC užiju zajisté, obzvlášť pokud bude EDMM offline, to pak ty letadla přilítaj v moc \"hezkém\" stavu ze západu :-)

PB
By mrcouchette
#90804
[quote="JAV"]Pokud počasí alespoň trochu dovolí, i VFR hazardéři jsou vítání, nejlépe v kombinaci s IFR.

Lukáši, doufám, žes oznámil úmysly i ss. z NSR, ať si to PB užije.[/quote]

na sicher
Uživatelský avatar
By Radizz
#90895
Pozor, pozor!

Už dneska...
--------------
LKAA_CTR
LKKV_APP
LKKV_TWR
LKPR_APP
LKPR_TWR


Tedy obsazení velmi silné, tak nás nenechte kopat se do zadku!
Uživatelský avatar
By Gelba
#90920
Olmluva Jáchymovi na APP za ten konfliktní provoz. Sypu si popel na hlavu, netuším proč ale místo 4500 ft jsem nastavil 5500 ft a nestačil včas zareagovat.
Uživatelský avatar
By JAV
#90924
OK-BCN si prakticky nacvičil, že bez NDB VRATA se NDB DME RWY11 zaletět opravdu nedá a musel se vrátit na záložní letiště do Prahy. Toto i poučení pro ostatní: nepřesná přiblížení (VOR, NDB) se létají na nějaký všeobecně navigačně prospěšný maják. Ten je třeba mít naladěný ještě předtím, než jej od ATC dostanu. Před vstupem do TMA se dělá na palubě briefing a ví se, jakou dráhu a přiblížení budeme dělat. Při letu z Prahy do Varů si briefing uděláme ještě v Praze na zemi u kávy!

Pokud dostanu při vstupu do TMA dct VRATA, není dobré problém moc dlouho odkládat; vektory mi moc dlouho nepomohou. Jediná alternativa je v takovém případě visuální přiblížení anebo návrat.