VACC-CZ Fórum se přesunulo na Discord

Toto fórum již není aktivní, protože jsme naši komunitu přesunuli na modernější a interaktivnější platformu Discord. Fórum ale zůstává dostupné jako cenný archiv plný historie VACC-CZ, užitečných rad a informací. Chcete-li se připojit na náš Discord server, postupujte následovně:

1. Navštivte stránku VATSIM Community Hub na adrese https://community.vatsim.net/.
2. Přihlaste se ke svému VATSIM účtu.
3. Vyberte server "VACC Czechia" a připojte se.

Těšíme se na vás na Discordu!




VACC-CZ Forum Has Moved to Discord

This forum is no longer active as we’ve moved our community to the more interactive and modern platform, Discord. However, the forum remains accessible as a valuable archive of VACC-CZ history, helpful tips, and information. To join us on Discord, follow these steps:

1. Visit the VATSIM Community Hub at https://community.vatsim.net/.
2. Log in with your VATSIM account.
3. Select the "VACC Czechia" server and join.

We look forward to seeing you on Discord!
Informace o sletech a akcích u nás a v zahraničí, briefingy i debriefingy. / Fly-ins and events
#84341
Obrázek

Vážené pilotstvo!

VACC-CZ by Vám rád poděkoval za přízeň a provoz v sezóně 2010/2011 a tak připravil na poslední COD sezóny akci [h]LKAA FULL STAFFED[/h]

V neděli 26. června 2011 tak od 18:30loc mužete očekávat prokrytí oblasti a nasledujících letišť:

[LKPR] Prague Ruzyně - LKPR_DEL, LKPR_GND, LKPR_TWR, LKPR_APP a LKPR_DIR nebo _LKPR_DEP
[LKKV] Karlovy Vary - LKKV_TWR
[LKMT] Ostrava Mošnov - LKMT_TWR
[LKTB] Brno Tuřany - LKTB_TWR a LKTB_APP
#84548
Bude nás ATCo\'s cca 10, i přesto bychom rádi věděli, kam se chystáte. Vzhledem k tomu, že není žádný booking, ze kterého by se dalo čerpat, přidali jsme k úvodnímu příspěvku tohoto vlákna anketku. Podle odpovědí se pak až přímo v den akce rozhodneme, které pozice opravdu obsadíme a které ne (není třeba potřeba LKKV_APP/TWR když tam poletí 2 letadla, zato by se třeba hodila LKTB_APP/TWR/GND, když jich tam poletí 20).

Votujte s rozvahou.
Současně mějte na paměti, že toto je poslední velký slet před prázdninama.
Současně mějte na paměti, že je to ukončení sezóny, ve které jsme přišli o důležitého člena naší divize.

Poprosím si apelovat na všechny, kdo si toto přečtou: Nechte svět světem a pojďte si dát kus Česka. Oprašte joysticky, nainstalujte FS-ky, vytáhněte headsety a pojďme si to všichni užít!
#84562
[quote="Jindra"]Bude nás ATCo\'s cca 10, i přesto bychom rádi věděli, kam se chystáte. Vzhledem k tomu, že není žádný booking, ze kterého by se dalo čerpat, přidali jsme k úvodnímu příspěvku tohoto vlákna anketku. Podle odpovědí se pak až přímo v den akce rozhodneme, které pozice opravdu obsadíme a které ne (není třeba potřeba LKKV_APP/TWR když tam poletí 2 letadla, zato by se třeba hodila LKTB_APP/TWR/GND, když jich tam poletí 20).

Votujte s rozvahou.
Současně mějte na paměti, že toto je poslední velký slet před prázdninama.
Současně mějte na paměti, že je to ukončení sezóny, ve které jsme přišli o důležitého člena naší divize.

Poprosím si apelovat na všechny, kdo si toto přečtou: Nechte svět světem a pojďte si dát kus Česka. Oprašte joysticky, nainstalujte FS-ky, vytáhněte headsety a pojďme si to všichni užít![/quote]
No já bych to viděl na LKPR-LKKV-LKPR-LKMT nebo LKTB a zase na LKPR
#84578
V této souvislosti upozorňuji také na pravidelnou akci belgických kolegů:

Obrázek

26. červen, pokud se dobře dívám, je poslední nedělí v měsíci, takže pokud by někdo chtěl vyletět z oblasti českých luhů a hájů, zdá se to být naprosto ideální příležitost (pokusím se spojit s někým od nich, aby mi potvrdil, že ta akce je stále živá a aktuální).
#84581
[quote="Radizz"]V této souvislosti upozorňuji také na pravidelnou akci belgických kolegů:[/quote]

Akce se kona a navic na 30. cervence pripravuji velkou akci a oslave 10. vyroci VATSIMu.

Ve stejny den, jako je nase akce /tuto nedeli/ pripravil VACC-PL RealOps -podorbnosti ve vedlejsim vlakne.
#84590
[quote="Jindra"]...Poprosím si apelovat na všechny, kdo si toto přečtou: Nechte svět světem a pojďte si dát kus Česka...[/quote]


tohle si trochu odporuje s tímhle

[quote="Radizz"]...pokud by někdo chtěl vyletět z oblasti českých luhů a hájů, zdá se to být naprosto ideální příležitost...[/quote]

Osobně bych loboval za Jindrův apel. Sám bych si taky chtěl dát kolečko po všech v hlasování zmíněných LKAA letištích, ale dá se hlasovat jen pro jedno, tak nevím, co tam dát.
#84592
[quote="Luboš Kučera (LK 154)"]tohle si trochu odporuje s tímhle[/quote]

Já myslím, že neodporuje. My budeme samozřejmě strašně rádi, pokud prokřižujete republiku zleva doprava a zprava doleva. Pokud ale někdo bude chtít letět za hranice, máme pro něho hned dva tipy; Varšavu, kde to bude určitě stát za to, a Brusel, kde to bude určitě taky dobrý.

Že to bude dobrý i doma, to snad ani nemusím říkat. :P Řídících se opravdu upsalo plných 10 ks. Takže je to na Vás, v každém případě ale sedněte za knipl a někam leťte - to je asi naprosto klíčový. :)
#84680
Velká omluva z mé strany všem pilotům i ATCo: po delší odmlce způsobené prakticky nekončícími služebními cestami jsem se dnes těšil na rozlučkový COD. Banální výměna vložky zámku u dveří s očekávaným časem 5 minut se proměnila v 4hodinový porod. První hodina v mém podání a dále po hodinovém čekání 2 hodiny v podání specialisty výjezdové pohotovostní služby. Z bytu s vyjmutou FABkou se jak známo nedá odejít domů a nasadit sluchátka.

Pěkné léto všem. Pokud nebudete na pláži nebo na čundru a zbude chvilka, pamatujte, že VATSIM má otevřeno stále.
#84682
Původně bylo v plánu dát LKTB-EPWA-LKTB, ale vzhledem k nabizenym linkám do EPWA jsem se nakonec rozhodl pro LZIB-LKPR-LKMT. Vše myslím proběhlo v pohodě, na LKPR jsme se nezdržovali parkováním a hned vyrazili směr OVa. V Mošnově jsem sice dlouho pochyboval o tom, že se za tuším EZY154 vejdeme, ale nakonec to vyšlo, místnímu ATC náleží pochvala ;).
#84691
[quote="George_L"] V Mošnově jsem sice dlouho pochyboval o tom, že se za tuším EZY154 vejdeme, ale nakonec to vyšlo, místnímu ATC náleží pochvala ;).[/quote]

V souvislosti s tímto bych se zeptal zkušenějších, jestli je běžné, že jsem při tomhle VOR DME přiblížení dostal 180 KIAS until FAF a pak 160 KIAS do 4NM. Myslím, že se tu psalo, že při VOR DME bych měl mít na FAFu Vref + něco kvůli větru a přistávací konfiguraci. Jak se tedy věci mají? Dík.
#84692
Jojo, u nepřesných přiblížení by jsi měl mít na FAFu přistávací konfiguraci - nicméně u moderních airlinerů se počítá s tím, že si uděláš VNAV profil toho přiblížení a klesáš podle toho... A jenom kontroluješ DME/výška a zpomaluješ jako na ILS :-). Pokud to z nějákého důvodu nemůžeš splnit tak \"unable\" a normálně klesat na přistávačce podle tabulky.