VACC-CZ Fórum se přesunulo na Discord

Toto fórum již není aktivní, protože jsme naši komunitu přesunuli na modernější a interaktivnější platformu Discord. Fórum ale zůstává dostupné jako cenný archiv plný historie VACC-CZ, užitečných rad a informací. Chcete-li se připojit na náš Discord server, postupujte následovně:

1. Navštivte stránku VATSIM Community Hub na adrese https://community.vatsim.net/.
2. Přihlaste se ke svému VATSIM účtu.
3. Vyberte server "VACC Czechia" a připojte se.

Těšíme se na vás na Discordu!




VACC-CZ Forum Has Moved to Discord

This forum is no longer active as we’ve moved our community to the more interactive and modern platform, Discord. However, the forum remains accessible as a valuable archive of VACC-CZ history, helpful tips, and information. To join us on Discord, follow these steps:

1. Visit the VATSIM Community Hub at https://community.vatsim.net/.
2. Log in with your VATSIM account.
3. Select the "VACC Czechia" server and join.

We look forward to seeing you on Discord!
Informace o sletech a akcích u nás a v zahraničí, briefingy i debriefingy. / Fly-ins and events
#80678
Obrázek

With Stuttgart FlexOPS we would to present you a new type of event: YOU, pilots, determine the duration of the event and the amount of traffic.

But how does it work?

It is quite simple: The duration of the event will initially be 2 hours, which will represent a basic duration. Within these 2 hours you will be able too book slots for a flight from or to Stuttgart.
As soon as a saturation of 75% has been reached, the duration will automatically extend accordingly as long as 75% of the available slots are booked.
This way a dense traffic situation is guaranteed while still preventing unmanageable masses as the events is based on slots. We are thus able to provide you with realistic traffic levels and enjoyment in Stuttgart.


In brief:
  • The concept: An event based on slots and with a constant level of traffic
  • Saturday 9th April 2011
  • Starting at 17.00z and extending dynamically
Slot booking, routes, sceneries, and additional information can be found on our event homepage with a booking function: Stuttgart FlexOPS 2011



We are looking forward to your visit!

Nizar Thabti

Events & PR Department
RG Frankfurt - VATSIM Germany

www.vatsim-germany.org
www.onlinefliegen.de


[LKPR] PRAGUE RUZYNE and PRAGUE SPRING OPENING are official partner airport and event for Stuttgart FlexOPS 2011.

Obrázek
By Marco Baumann
#80716
Hello colleagues,

as I\'m not familiar with your language I can\'t read your postings above. If you have a question regarding the event, don\'t hesitate to ask, but please write in English.

See you.

Marco Baumann
VATSIM Germany
By Marco Baumann
#80761
We will do our best.

Visit our updated event webpage and have a look on our \"NEWS\" section.

Up to now, only 4 movements from/into Praha are listet. But I\'m sure, it will increase.
By Marco Baumann
#80784
We reached 75% slot saturation, meaning that the next booked slot will extend the event timespan.

And by the way, now we have nine movements from/into Praha in our list. Hope we can increase it further.
#81083
Celkově hezké, provoz krásný.

Co se týče ATC:

Při letu tam měl APP výrazné problémy s připojením, (takřka všichni potřebovali alespoň jednou say again), cestou zpět již funkční.

Příjemně pobavil GND, který každou volačku četl, jako by právě vyhlašoval výherce milionu korun: Sí es ej..... seven ............. tengooouuuu (už chybělo jenom \"wow\" :) )

DEL neuměl vyslovit ani Ruzyně, ani CSA (Charlie Sierra Alpha), jinak moc není co hodnotit (dával timecheck, na což někteří ATC kašlou :) )

TWR při odletu si myslím, že mohl snížit vznik zpoždění, že by se mu tam vešlo víc odletů do některých mezer, na druhou stranu je fakt, že pak se tam motal ještě nějaký vrtulník, takže asi úplně snadný to taky neměl...


Každopádně přikládám foto (sice nic moc, ale přece):
#81137
Nechci být za rejpala, ale jejich ATC by měli k našim na školení. To co předvedli na akci, která byla dopředu plánovaná bych se nebál označit za fiasko. Na běžný normální provoz by to asi stačilo a na takovýto slet, nevím nevím.
To co se vytvořilo za frontu na odletu kolem 20:40 kdy 12 letadel stálo bez hnutí za sebou a nebyl žádný přílet...
Pak to tam vzal nějak zkušenější věžník a začalo to odsejpat. Byl naučenej řídit Frankfurt a tak několikrát místo Stutgart se hlásil jako Frankfurt. O GND a DEL se ani zmiňovat nebudu. Wait 5 minutes to pushback jsem zkousnul i když jsem nechápal proč, když nikde žádný letadlo nepojíždělo.
No aspoň jsem si během 40 minut čekání na odlet ve frontě přečetl noviny...
#81165
No dobře, já jsem se to bál označit za fiasko. Osobně proti GND nenamítam, ale zejména s TWR naprosto souhlasim...

Od delivery po vzlet 38 minut. A celou dobu za nějakym Swissem, kterýmu pořád poskakovalo letadlo...
Frankfurťáka jsem (naštěstí) nestihl...
#81173
[quote="mipeba"] Wait 5 minutes to pushback jsem zkousnul i když jsem nechápal proč, když nikde žádný letadlo nepojíždělo.[/quote]

Nechci být za rejpala. Ale třeba to bylo kvůli tý frontě na odlet? Akorát jsi ušetřil palivo a nervy s držením brzdy při pojíždění a stání ve frontě za letadlem. Jinak brázda na odlet je naprosto běžná. Zvlášť ve špičce.

Č.
#81182
[quote="Čondra87"][quote="mipeba"] Wait 5 minutes to pushback jsem zkousnul i když jsem nechápal proč, když nikde žádný letadlo nepojíždělo.[/quote]

Nechci být za rejpala. Ale třeba to bylo kvůli tý frontě na odlet? Akorát jsi ušetřil palivo a nervy s držením brzdy při pojíždění a stání ve frontě za letadlem. Jinak brázda na odlet je naprosto běžná. Zvlášť ve špičce.

Č.[/quote]
Nebyls, neviděls, nezažils -> nemluv!
#81191
[quote="Čondra87"]
Jinak brázda na odlet je naprosto běžná. Zvlášť ve špičce.
Č.[/quote]

Ani virtuálně, ani v reálu jsem přes půl hodiny na odlet nestál... Podotýkam, že celou půl hodinu bylo předemnou max 5 letadel..

To mi připomíná ten RYR, co někde v Londýně stál asi čtyry hodiny na runwayi, když jí zavřeli kvůli sněhu, jak podávali místo nápoju kostky ledu :D
#81229
Milý Óňo.... Ne kašlu na to, prostě Ondro. Očividně jsi nepochopil jádro mé výpovědi. Z výpovědi mělo vyplynout toto:
Pokud by nás bylo ve frontě dvacet, tak budu půl hodinové čekání obdivovat.
Ovšem, když jsem byl pátý v pořadí, tak mi 32 minut připadá (při nízkých příletech, jak zmínil jmenovník) přehnaných.

Každopádně by mě nyní zajímalo, zda myslíš reálnou nebo virtuální Ruzyň.



LK: Taky hezký, ale tam je pro to důvod, že jo...
#81238
[quote="Dagger"]Aha, škoda. Na Runway to Hell napravíme :)[/quote]
To doufá každý pilot a myslí si 9 z 10 ATCo\'s. :-)
Jinak si začněte mastit joysticky, z kuchyně vacc-cz rovnou prozradím, že jarní RtH bude určitě v neděli a to buď 8. nebo 15. května. Definitivní termín se rozhodne cca zítra a pak se neprodleně spustí massivní kampaň. Stay tuned! :-)

Podzimní RtH (tentokrát to Heaven) bude co nejblíže 12.10., den kdy nás opustil PS.

A ještě dál do budoucnosti, vypadá to, že na Vánoce opravdu dostanete dáreček v podobě (nejen) photo real scenery LKPR. Každý, kdo se 24.12.2011 připojí, poletí a let dokončí a přitom v rámci povolení zazpívá koledu, bude mít scenerku automaticky zdarma. Pro ostatní se předpokládá cena 300 download, 400 boxed.
#81241
No já snad doplním, že z velkých akcí se jde připravovat i na tradiční nosorožčí blbnutí s vojenskými mašinkami. Sice zatím není jasné, kdy se akce uskuteční (neboť prosakují informace, že reálné Flying Rhino se bude letos konat až v září), ale ujít si to i na vrituálním nebi určitě nenecháme.

Takže bděte, soudruzi.
#81245
[quote="Radizz"]No já snad doplním, že z velkých akcí se jde připravovat i na tradiční nosorožčí blbnutí s vojenskými mašinkami. Sice zatím není jasné, kdy se akce uskuteční (neboť prosakují informace, že reálné Flying Rhino se bude letos konat až v září), ale ujít si to i na vrituálním nebi určitě nenecháme.

Takže bděte, soudruzi.[/quote]
Musí se doplnit, když teď máme také podporu real MIL ATC (studenta) TC :-)