VACC-CZ Fórum se přesunulo na Discord

Toto fórum již není aktivní, protože jsme naši komunitu přesunuli na modernější a interaktivnější platformu Discord. Fórum ale zůstává dostupné jako cenný archiv plný historie VACC-CZ, užitečných rad a informací. Chcete-li se připojit na náš Discord server, postupujte následovně:

1. Navštivte stránku VATSIM Community Hub na adrese https://community.vatsim.net/.
2. Přihlaste se ke svému VATSIM účtu.
3. Vyberte server "VACC Czechia" a připojte se.

Těšíme se na vás na Discordu!




VACC-CZ Forum Has Moved to Discord

This forum is no longer active as we’ve moved our community to the more interactive and modern platform, Discord. However, the forum remains accessible as a valuable archive of VACC-CZ history, helpful tips, and information. To join us on Discord, follow these steps:

1. Visit the VATSIM Community Hub at https://community.vatsim.net/.
2. Log in with your VATSIM account.
3. Select the "VACC Czechia" server and join.

We look forward to seeing you on Discord!
Informace o sletech a akcích u nás a v zahraničí, briefingy i debriefingy. / Fly-ins and events
#78521
[quote="JAV"]...Tak mne napadá, zda by se nějaká nezisková virtuální aerolinka nechtěla ujmout dopravy účastníků z LKVO zpět...[/quote]

Nejaka neziskova VA byla, myslim, ze mela basy primo v LKVO, ale byla asi moc neziskova... Takze asi peskobus...
#78532
[quote="amalka"][quote="Pavel Muroň"]Dráha v LKVO je už dobrá? V létě tam byl omezený provoz kvůli teplem zvlněnému povrchu, dokonce PavelS mi na žádost o clearence řekl "... co jste zač? 737? Zapomeňte..."[/quote]

I ty, Brute? :P[/quote]

Mně se to zdálo nějaké divné, když jsem tam s B744 přistál ;)
#78541
Tak třídní nepřítel se houfuje v šiky, má logo, vlastní scenérii a určitě i banner, o marketingu v prime-timu veřejnoprávních médií ani nemluvě http://www.stopletistivodochody.cz/inde ... regionech/ a vy se tady trapně dohadujete, kdo flamuje nebo neflamuje Air Prague. Celý kulturák nakonec půjde domů pěšky a 1-2 sebevrahy poveze 100noženko Cessnou do Pardubic (bůhví jestli doletí). Tak takhle to s LKVO dobře nedopadne. Seberte se, bando!
#78552
Svabódnik staróženko gótov borotsja a připraven nasadit vlastní život společně s životy vodochodských negativistů. Po prostudování špionážních map ICAO naprosto neznámého území dochází k závěru, že trasa bude přeci jenom perličkou.
Proto se obrací na svého spolubojovníka s. generálního tajemníka ÚV JaV (nechť je mu příroda milostiva), který minulý týden odvážně podnikl podobnou trasu.

1) nutno opustit přes hlásný bod November? Ten podle mého názoru patří pro oblast CTRL RUZYNĚ. Ale jak opustit CTRL VODOCHODY nevím. Zřejmě kudy chci, aniž bych se dostal do oblasti CTRL RUZYNĚ nebo vystoupal do řízené oblasti TMA VODOCHODY, (viz. poznámka v legendě na ICAO mapě „Mimo dobud aktivace TMA I Vodochody tento prosto zaniká……..přechází na prostor třídy E) popř. TMA PRAHA RADAR
2) Podle druhu šrafování oblastí jako např. LK TRA 62 východně od Mladé Boleslavi se jedná o prostory, do kterých je možno za nějakých podmínek vstoupit. Jak ty příznivé podmínky poznám? Resp. obráceně, jak poznám, že v daný čas do oblasti vstoupit nesmím. Je to údaj k správnému plánování trasy. Protože na místo oblouku přes Mladou Boleslav, Mnichovo hradiště, Jičín, Hořice a Hradec Králové to potom jde jednoduše švihnout přes Poděbrady

Vždy připraven, oskar kilo sierra tango oskar !
#78554
[quote="storry"]Jak ty příznivé podmínky poznám? Resp. obráceně, jak poznám, že v daný čas do oblasti vstoupit nesmím.[/quote]

Buď neplánuješ nic a lítáš VFR s plánkem nepopisujícím každý přeletěný patník (vzlítnu, vytáhnu mapu, kouknu, nasadím kurz), v reálu voláš 126.1 Praha Info, dobrý den, žádám informaci o aktivaci prostoru LK XY... na VATSIMu pouze pokud je LKAA.
Pokud Ti tohle připadá jako příliš nahodilá metoda, můžeš svědomí učinit zadost tímhle.

EDIT: v reálu lítáš úplně bez plánku, na VATSIMu stačí napsat výstupní bod, který zároveň nemusí nutně obsahovat ICAOvka - viz Jindra, sakra, jsem druhej :)
#78561
100: TMAs Vodochody jsou na VATSIMu aktivní vždy. CTR Vodo možno jako VFR elegantně opustit přes Brandýs nad Labem (řeka, město, most). O mne se neotírej, já letěl IFR. November je výstupní/vstupní bod do CTRL+ALT+DEL RUZYNĚ (lepší formulace než hlásný). TR prostory jsou na VATSIMu aktivovány výjimečně - ještě jsem to nezažil. Praha Information 126.1 je na VATSIMu obsazena jen výjimečně (to jsem možná jednou zažil, když jsem to testoval), nicméně ji zastupuje mimo TMAs příslušný LKAA_(?_)CTR. Chceš-li si být tedy jistý, že náhodou nezažiješ, co před tebou ještě zažil málokdo, můžeš se optat tam.
#78820
Ha, napřed jsem se tady chtěl omluvit já :) Hlavně za to neohlašování finále, ale když ono je to v jednom člověku hrozná makačka, kór v takovým marastu, jako byl včera...
Celou seanci bych označil za silně přínosnou, aspoň pro mě teda rozhodně ;)
By Tomáš Cáp
#78823
[quote="Filipos"]Ha, napřed jsem se tady chtěl omluvit já :) Hlavně za to neohlašování finále, ale když ono je to v jednom člověku hrozná makačka, kór v takovým marastu, jako byl včera...
Celou seanci bych označil za silně přínosnou, aspoň pro mě teda rozhodně ;)[/quote]

To mi bylo jasné, bylo mým nejčistším úmyslem ti tvůj workload snížit jak jen to šlo, i když samozřejmě některé začátečnické chyby měly spíš opačný efekt...nicméně jak píše Pavel, přínosné to bylo rozhodně i pro nás, a pakliže to bylo oboustranné, tak je to správně - o tom to má být ;)
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 25