VACC-CZ Fórum se přesunulo na Discord

Toto fórum již není aktivní, protože jsme naši komunitu přesunuli na modernější a interaktivnější platformu Discord. Fórum ale zůstává dostupné jako cenný archiv plný historie VACC-CZ, užitečných rad a informací. Chcete-li se připojit na náš Discord server, postupujte následovně:

1. Navštivte stránku VATSIM Community Hub na adrese https://community.vatsim.net/.
2. Přihlaste se ke svému VATSIM účtu.
3. Vyberte server "VACC Czechia" a připojte se.

Těšíme se na vás na Discordu!




VACC-CZ Forum Has Moved to Discord

This forum is no longer active as we’ve moved our community to the more interactive and modern platform, Discord. However, the forum remains accessible as a valuable archive of VACC-CZ history, helpful tips, and information. To join us on Discord, follow these steps:

1. Visit the VATSIM Community Hub at https://community.vatsim.net/.
2. Log in with your VATSIM account.
3. Select the "VACC Czechia" server and join.

We look forward to seeing you on Discord!
Informace o sletech a akcích u nás a v zahraničí, briefingy i debriefingy. / Fly-ins and events
#78224
Ano pane! ;)
Jinak PZ při řízení radost poslouchat!

EDIT: Jindro, čtu LKPR COP, konkrétně kapitolu 2.5 Také-off . Postupy a frazeologie atd. se přesně shodují s mojí představou ze školičky. Ale nějak tam ten můj \"problém\", že mi není oznámen přechod na jinou frekvenci nevidím.
#78290
A právě tam je popis komunikace při prvním oslovení vyšší pozice.
Ale hned v první větě je, že LKPR_TWR: „po vzletu přejděte na XY“. A tuhle hlášku prostě nedostávám takže jak to tedy je?
#78291
[quote="storry"]A právě tam je popis komunikace při prvním oslovení vyšší pozice.
Ale hned v první větě je, že LKPR_TWR: „po vzletu přejděte na XY“. A tuhle hlášku prostě nedostávám takže jak to tedy je?[/quote]


Hehe, máš pravdu. Pokyn zní jasně.:

When LKPR_TWR is online and this phrase will be in ATIS of LKPR_TWR : „After departure contact
XY" , all IFR flights shall after departure contact respective ATC unit without any instruction from
LKPR_TWR. In the first contact with respective ATC unit, the pilots shall report their current
altitude, because of mode C altitude reporting check. Example: „Praha Radar, CSA123, airborne,
passing 3300 ft."

Takže pokud je LKPR_TWR online a fráze After dep... v ATISu není, letadlo by mělo zůstat na frekvenci TWR. (což je špatně a neodpovídá reálu)