- 11 led 2011, 16:17
#77804
Ahoj, pár otázek (pro B737):
1. nevíte proč je v příletové trati VLM1S (Praha) omezení výšky mezi VLM a PR522 na 5000 feet, a pak mezi PR522 až IAF RATEV na 4000 ft, a je nutné tyto výšky dodržovat, lepší by bylo abych letěl na volnoběh až na RATEV a tím šetřil palivo.
2. jaká je největší možná (povolená) rychlost zachycení GP (glide sloup) z LOC z FAF
3. jak se zpomaluje mezi FAF a RWY na přistávací rychlost, používají se k brždění, zpomalení klapky i speedbraky?
4. když jsem maximálně naložený a natankovaný, tak při vzletu nejdřív přitáhnu řízení a když se pořád nechce odlepit, tak pak použiju trim k odlepení, nebo je postup opačný?
1. nevíte proč je v příletové trati VLM1S (Praha) omezení výšky mezi VLM a PR522 na 5000 feet, a pak mezi PR522 až IAF RATEV na 4000 ft, a je nutné tyto výšky dodržovat, lepší by bylo abych letěl na volnoběh až na RATEV a tím šetřil palivo.
2. jaká je největší možná (povolená) rychlost zachycení GP (glide sloup) z LOC z FAF
3. jak se zpomaluje mezi FAF a RWY na přistávací rychlost, používají se k brždění, zpomalení klapky i speedbraky?
4. když jsem maximálně naložený a natankovaný, tak při vzletu nejdřív přitáhnu řízení a když se pořád nechce odlepit, tak pak použiju trim k odlepení, nebo je postup opačný?