VACC-CZ Fórum se přesunulo na Discord

Toto fórum již není aktivní, protože jsme naši komunitu přesunuli na modernější a interaktivnější platformu Discord. Fórum ale zůstává dostupné jako cenný archiv plný historie VACC-CZ, užitečných rad a informací. Chcete-li se připojit na náš Discord server, postupujte následovně:

1. Navštivte stránku VATSIM Community Hub na adrese https://community.vatsim.net/.
2. Přihlaste se ke svému VATSIM účtu.
3. Vyberte server "VACC Czechia" a připojte se.

Těšíme se na vás na Discordu!




VACC-CZ Forum Has Moved to Discord

This forum is no longer active as we’ve moved our community to the more interactive and modern platform, Discord. However, the forum remains accessible as a valuable archive of VACC-CZ history, helpful tips, and information. To join us on Discord, follow these steps:

1. Visit the VATSIM Community Hub at https://community.vatsim.net/.
2. Log in with your VATSIM account.
3. Select the "VACC Czechia" server and join.

We look forward to seeing you on Discord!
Určené pro všechny, kteří chtějí sdílet s ostatními své zážitky z virtuálního létání formou screenshotů, ale i videa.
By Tommy
#72533
[quote="Michal Z."]:D no občas jim tam proletí F117ka a ani otom neví :D tak hned hledaj Ufony[/quote]
:D
Uživatelský avatar
By Pavel
#73149
Pěkný, moc pěkný! Ale co jim to tam furt vyskakuje za master warning na začátku? Nějaký GPWS? Btw ono to GPWS je celý takový zválštní, co tak koukám, poslední call to má ve 100ft AGL a pak uz nic, né jako u jinejch letadel kde to čve 50 40 30 20 10 5...
By radbrad4
#73150
Mimochodem proč to GPWS někdy zařve \"5\" a někdy je poslední callout \"10\"? Záleží na typu?
By Tommy
#73151
Pokud vím, tak ÉROBUS řve pět, Boeing to nedělá. Jinak Airbus má jako poslední callout snad \"RETARD\"
Uživatelský avatar
By martinz
#73152
U tučka říka borták nejmín 1 ale záleží to na tom jak rychle se jde dolů takže bud to stihne zahlásit nebo ne :)
Uživatelský avatar
By Pavel
#73154
Airbus má 50 40 30 20 10 reatar retard 5. Ale záleží na typu, samozřejmě.
Uživatelský avatar
By Filipos
#73157
Záleží (přirozeně krom typu letadla) i na konkrétním nastavení podle požadavků aerolinky. Některá éra křičí krom 50 i 60, některé aerolinky nemají \"aporoaching minimums\" a \"minimums\" ale \"approaching decision heigh\" a \"decide\", některá letadla nemají pod 50 hlášení žádná a podobných rozdílů se najde spousta.

A někdy si letadlo hlásí, jak se mu zachce, viz. toto :) (cca 1:18)
Uživatelský avatar
By amalka
#73158
[quote="Filipos"]Záleží (přirozeně krom typu letadla) i na konkrétním nastavení podle požadavků aerolinky. Některá éra křičí krom 50 i 60, některé aerolinky nemají "aporoaching minimums" a "minimums" ale "approaching decision heigh" a "decide", některá letadla nemají pod 50 hlášení žádná a podobných rozdílů se najde spousta.

A někdy si letadlo hlásí, jak se mu zachce, viz. toto :) (cca 1:18)[/quote]

Lol, jo ten je dobrej.

Hele, když to byl podle popisu Autoland Cat III, jak to že se vypnul (nebo byl vypnut) AP těsně při dosednutí?
Uživatelský avatar
By Filipos
#73159
No ona 737ka neumí rollout a nemá žádný pozemní mód autopilota, takže se musí A/P manuálně vypnout (někde jsem viděl, že ho vypnuli ještě ve vzduchu v nějakých 10 ft). A/T se vypne automaticky 2 sekundy po doteku.

Rollout jako takový se vyžaduje až u CATIIIb; proto jsou dokonce i NGčka \"jen\" CATIIIa - na druhou stranu Boeing nabízí jako nadstavbu třetí kanál autopilota, který ovládá směrovku. Stojí to ale asi dost, protože to nemá snad nikdo :)
Uživatelský avatar
By Pavel
#73167
Heh este ze podle takhle kvalitního radio altimetru to letadlo neflarovalo :P
Uživatelský avatar
By amalka
#73168
[quote="Pavel"]Heh este ze podle takhle kvalitního radio altimetru to letadlo neflarovalo :P[/quote]

No to flarovalo. Akorát ten speech modul to nějak nezvládl...
Uživatelský avatar
By Ico
#73260
Pekne foto, KingAira mozem :) pekna masina, i ked skor 200-vku...
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 15