- 23 zář 2010, 09:22
#72544
Včerejšek se nakonec ukázal poměrně plodným, z původního VOR (DME) přiblížení nás v souvislosti s chybou glideslope pro rwy 13 (nevede na aiming poing ale až někam před křížení s drahou 22-04) v LKPR X napadlo uspořádat tentokráte nefalšovaný LLZ ONLY APPROACH, GLIDE PATH RWY 13 UNSERVICEABLE.
Oproti mým původním odhadům, že piloti budou stejně tu defektní GS využívat a dočkáme se tak četných missed approachů se ukázalo, že piloti skutečně zvládali klesat podle tabulek resp. vizuálně. (CAVOK). Tímto z mé strany velká pochvala.
Bohužel se ale ukázalo, že nezanedbatelná část pilotů má LKPR 2004 scenérku. Aktuální (byť také poměrně fousatá) LKPR X je plně funkční ve FS9 i FSX a má identický dopad na FPS jako původní LKPR 2004 ze které vychází. Část pilotů odkývala LLZ ONLY APPROACH a následně se i pokusila zaletět a to přesto, že nebyli schopni lokalizér dráhy 13 vůbec naladit (V LKPR 2004 není!). Zbytek nebyl schopen odletu z intersection D, protože D nemají... Přednostně tedy budou příště odbavováni piloti, kteří mají aktuální scenérku.
Oproti mým původním odhadům, že piloti budou stejně tu defektní GS využívat a dočkáme se tak četných missed approachů se ukázalo, že piloti skutečně zvládali klesat podle tabulek resp. vizuálně. (CAVOK). Tímto z mé strany velká pochvala.
Bohužel se ale ukázalo, že nezanedbatelná část pilotů má LKPR 2004 scenérku. Aktuální (byť také poměrně fousatá) LKPR X je plně funkční ve FS9 i FSX a má identický dopad na FPS jako původní LKPR 2004 ze které vychází. Část pilotů odkývala LLZ ONLY APPROACH a následně se i pokusila zaletět a to přesto, že nebyli schopni lokalizér dráhy 13 vůbec naladit (V LKPR 2004 není!). Zbytek nebyl schopen odletu z intersection D, protože D nemají... Přednostně tedy budou příště odbavováni piloti, kteří mají aktuální scenérku.