VACC-CZ Fórum se přesunulo na Discord

Toto fórum již není aktivní, protože jsme naši komunitu přesunuli na modernější a interaktivnější platformu Discord. Fórum ale zůstává dostupné jako cenný archiv plný historie VACC-CZ, užitečných rad a informací. Chcete-li se připojit na náš Discord server, postupujte následovně:

1. Navštivte stránku VATSIM Community Hub na adrese https://community.vatsim.net/.
2. Přihlaste se ke svému VATSIM účtu.
3. Vyberte server "VACC Czechia" a připojte se.

Těšíme se na vás na Discordu!




VACC-CZ Forum Has Moved to Discord

This forum is no longer active as we’ve moved our community to the more interactive and modern platform, Discord. However, the forum remains accessible as a valuable archive of VACC-CZ history, helpful tips, and information. To join us on Discord, follow these steps:

1. Visit the VATSIM Community Hub at https://community.vatsim.net/.
2. Log in with your VATSIM account.
3. Select the "VACC Czechia" server and join.

We look forward to seeing you on Discord!
Oficiální fórum Czech Airlines Virtual.
#68677
[quote="kopcimek"]Palivo, který bys měl stejně spočítat pro tvojí konkrétní váhu a naložení[/quote]

[quote="kopcimek"]
Všechno si stejně počítam sám, protože většinou neletim přesně stejnym typem letadla a stejnym nákladem.[/quote]

Proč nevyužívat čísla, které ti to vypočte a podle toho natankovat a obsadit letadlo?
#68681
[quote="OndraS"][quote="kopcimek"]Palivo, který bys měl stejně spočítat pro tvojí konkrétní váhu a naložení[/quote]

[quote="kopcimek"]
Všechno si stejně počítam sám, protože většinou neletim přesně stejnym typem letadla a stejnym nákladem.[/quote]

Proč nevyužívat čísla, které ti to vypočte a podle toho natankovat a obsadit letadlo?[/quote]
To teda není zrovna slovo kapitána (myslím na palivo). :)
#68703
[quote="Jindra"]To teda není zrovna slovo kapitána (myslím na palivo). :)[/quote]

Jsou i horší zvěrstva :)

[quote="oupa"]Je to orientační výpočet. Byť na to, jak je primitivní, tak dává většinou smysluplná čísla.[/quote]

Souhlasím, že kontrola ano. Obzvlášť pro nováčky beru výstup paliva jako dobrou věc, podle které se dá létat.
#68719
Je funkční. Pokud se ti to nezdálo, tak si to přepočítej. Za sebe můžu říct, že co jsem zkoušel - od ATR, přes malé Boeingy, Airbusy, až po velké stroje, mi to vždycky vyšlo poměrně pěkně.
#68720
[quote="Jindra"]To teda není zrovna slovo kapitána (myslím na palivo)[/quote]

Tak v reálu dostane kapitán v aerolince taky palivo z navigačního a jen se rozhodne, jestli si k tomu přidá něco extra paliva. Pak pod to hodí signaturu a letí se :)

Jinak, ty výpočty z FlightPlanneru (jakkoliv bude Vláďa tvrdit, že jsou primitvní :) ) jsou hodně blízké tomu, co vyplivuje Fuel Planneru od Milana Púty a někdy dokonce víc na rezervu, což je žádoucí. Takže plně doporučuji, na FSkové létání dostačující a de facto i víc "as real as it gets".
#68727
K tomu palivu...V naší simulaci děláš stejně všechno sám, takže tady to je na kapitánovi (tobě). Jinak se mi stalo, že sem letěl Uzbekistán a briefing mi pro konkrétní naložení vyplivnul asi 22t paliva...Řikam v pohodě. Pak si v FSce tankuju a ono se mi tam vešlo jenom 17,5t cca. Podotýkam, že sem vzal stejný letadlo jako ve skutečnosti - A319. Řikam 2400NM musí dát, tak sem ubral cargo a dolít sem tam se zbytkem 3,8t..Fakt sem si ale půlku cesty nebyl jistej jestli doletim...S tim sem do toho šel, neni to uplně košér, přiznávam.
Ale jinak musim potvrdit, že data o palivu a cargu sedí dobře..Na třech evropskejch linkách mi to vyšlo krásně, se zbytkem štávy cca ty 4t.
#68749
[quote="Norman Ramsey Briggs"]Jako to nebude chyba toho planneru, možná že si nezadal headwind. Ten planner funguje výborně.[/quote]

NN, to není chyba planneru, jen jsem pořádně zakufroval :)
#68769
[quote="Tommy"][quote="Norman Ramsey Briggs"]Jako to nebude chyba toho planneru, možná že si nezadal headwind. Ten planner funguje výborně.[/quote]

NN, to není chyba planneru, jen jsem pořádně zakufroval :)[/quote]
No nevim, jsem ve vzduchu, mám 2 tuny a před sebou 400nm, to není o kufrování... To je třeba sledovat.
By Norman Ramsey Briggs
#68802
Jako dá-li se do FMC rezerva, kterou ten planner kompjútuje také, tak ti to začne řvát: USING RSV FUEL a nejsi-li kousek od letiště, měl bys požádat o divert.
#68804
POZOR, důležité upozornění! Měl jsem z webu stažené company routes pro Wilco autobusy, po instalaci airac 1006 po zadání letíště odletu/příletu na stránce INIT v MCDU FSka spadla! Bylo nutno odstranit všechny company routes (ačkoliv jsem je přes MCDU neloadoval, tak si je to asi nějak našlo, zjistilo že jsou out of date a spadlo to). Akorát že než jsem na to přišel, tak jsem přeinstaloval celýho airbusa, všechny SP a FS2Crew :D
#68807
[quote="Jindra"][quote="Tommy"][quote="Norman Ramsey Briggs"]Jako to nebude chyba toho planneru, možná že si nezadal headwind. Ten planner funguje výborně.[/quote]

NN, to není chyba planneru, jen jsem pořádně zakufroval :)[/quote]
No nevim, jsem ve vzduchu, mám 2 tuny a před sebou 400nm, to není o kufrování... To je třeba sledovat.[/quote]
Měl jsem před sebou nějakejch 110nm a asi tunu paliva jenže jsem tuto vzdálenost rapidně zvýšil mojí blbostí. Na finále jsem měl nějakejch 120 kg paliva :)
#68883
Ahoj

Na mapě letů mi nefunguje aktualizace toho seznamu. Letadla na mapě skáčou, ale dole ten výpis pilotů a letů stojí..

Obnovovat automaticky mám zaškrtnuto.

Prohlížeč: Google Chrome 5.0.375.70

Čondra
By radek22
#68904
Ještě jednou ahoj všem rád bych měl otázku.Mám wilco b735 a když si chco nastavit odpovídač například 1421 pouze příklad tak jde ale třeba odpovídač 1422 už nejde.Nevíte čím to je?A nejde to změnit ani pomocí .x xxxx do ivacu napsat.Díky
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 37