VACC-CZ Fórum se přesunulo na Discord

Toto fórum již není aktivní, protože jsme naši komunitu přesunuli na modernější a interaktivnější platformu Discord. Fórum ale zůstává dostupné jako cenný archiv plný historie VACC-CZ, užitečných rad a informací. Chcete-li se připojit na náš Discord server, postupujte následovně:

1. Navštivte stránku VATSIM Community Hub na adrese https://community.vatsim.net/.
2. Přihlaste se ke svému VATSIM účtu.
3. Vyberte server "VACC Czechia" a připojte se.

Těšíme se na vás na Discordu!




VACC-CZ Forum Has Moved to Discord

This forum is no longer active as we’ve moved our community to the more interactive and modern platform, Discord. However, the forum remains accessible as a valuable archive of VACC-CZ history, helpful tips, and information. To join us on Discord, follow these steps:

1. Visit the VATSIM Community Hub at https://community.vatsim.net/.
2. Log in with your VATSIM account.
3. Select the "VACC Czechia" server and join.

We look forward to seeing you on Discord!
Oficiální fórum Czech Airlines Virtual.
#68341
Teoreticky zato, vzato.. Smazat neaktuální piloty (co neletěli za posledních 6 měsíců). Testy na FO dát do angličtiny (jako to za krále klacka bývalo). Podmínkou proti smazání bude 14 dní od registrace odletět let (nebo bude smazán)
#68343
[quote="SenorAmigo"]Kdybys chápal, tak ten dozor zavádíme až teďka povinně pravě kvůli takovým jako jsi ty. Nedávej vinu nám, ale sobě, protože ty jsi ten co chtěl něco vysvětlit a měl být aktivnější. Jak my můžem vědět s čím máš potíže když se neozveš. A nech si kritiky aerolinky, vůbec nevíš co je v pozadí, když ty jsi jen v klidu létáš. Za to, že ti nepřišel debriefling se ti omlouváme, (nevím kdo tě měl na starosti) ale mohl jsi se taky připomenout. Než házet špínu na ostatní, tak si "vyčisti svůj kobereček".

Jinak zpět k tématu-pro ty co pochopili-v rámci zkvalitněnění pěče o nováčky a zlepšení jejich schopností teď zavádíme, že každý nový First Officer bude po testu automaticky ihned přidělen jednomu z instuktorů, který s ním projede ještě další věci, ověří si, že pilot má opravdu znalosti na virtuální létání, popřípadě mu pomůže a vysvětlí nedostatky. Tento instruktor ho bude provázet povětšinu výcviku. Prosím zatím je to ve stádiu testování vylepšování, až budeme mít jasná pravdila pro tuto novou proceduru, tak vydáme stanovisko. Chceme tak zkvalitnit výcvik, vylepšit znalosti, usnadnit spolupráci mezi staffem a piloty a odlehčit řídícím.[/quote]
Pardon, ale nějak jsem ještě nepřišel na to, kde můžu instruktorský tým ČSAV kontaktovat. Možná jsem jen blbě koukal. Předem Dík za odpověď.

Jinak to s počtem pilotů u ČSAV, myslím, že by asi bylo dobré promazat některé piloty, protože jsem si jen tak procházel seznam pilotů tak jsem hodně narážel na FO s náletem 0:00. Ovšem, ale nechci tady někoho soudit :)
#68347
[quote="SenorAmigo"]

Každý nový First Officer bude po testu automaticky ihned přidělen jednomu z instuktorů, který s ním projede ještě další věci, ověří si, že pilot má opravdu znalosti na virtuální létání, popřípadě mu pomůže a vysvětlí nedostatky.[/quote]

Celkem bych se zůčastnil (toho, že mě někomu přidelíte :) ) , jestli to bude a pujde(přece jen jsem celekem nový ne ? :) ) ;)
#68356
Jsem fascinovanej jak jsou tady poměrně noví piloti chytrý jako nádražní vrabci ohledně chodu ČSAv...Že hlavně umíte dobře radit koho smazat a koho ne. Víte kulový co se tam děje interně..
Asi to nemá cenu dál rozvádět...Mam subjektivně pocit, že aktuálně funguje ČSAv jako celek poměrně dobře, co se týče webu 1*
Asi byste si, piloti, měli zamést před vlastnim prahem a studovat studovat studovat, radši než tady vést neadekvátní rozumy.

PP
#68358
[quote="Norman Ramsey Briggs"]Dejte pokoj s tou arogancí. Tomu se říká upřípnost.
To OS: Naši korespondenci mám samozřejmě uschovanou. Kdyby se někdo dozvěděl, cos mi radil, asi bys už nebyl instruktorem.[/quote]

Normane tohle je fakt ale arogance, to s upřímností nemá nic společného. U nás jsi se možná naučil základy létání co Ti nebyli schopni poskytnout jinde, (protože s Tebou bylo potřeba skutečně zatnout zuby a nerozkousat klavesnici), ale dost jsi zdrznul. Trocha pokory by skutečně neškodila.

Ale my stejně jako CSAv učíme létat, nikoliv se chovat. U někoho ta pokora přijde (s pochopením že i přes výcvik umím prdlajs), u někoho hold nepřijde. To ale nemá s výcvikem nic společného. Když jsem psal že čondrovatíš zapoměl jsem doplnit, že Čondra se z toho čondrovství celkem slušně a rychle dostal, doufejme že to u Tebe také přijde.

P.S. ČSAV promine off topic, možno klidně smazat...
#68363
Už to moc nabobtnalo, nechť je to poučením pro budoucí čtenáře. Beztak je to vlastně spíš kecací vlákno. Za příspěvek a vyjádření díky.
----
K mazání pilotů - nedělám to proto, že - byť to tak třeba navypadá - je to práce. A mnohem raději ten čas věnuji vývoji funkcí, které jsou k užitku.
#68372
Pánové, pánové (mimo ČSAv staff), je mi z Vás některých špatně. Zaprvé se neumíte chovat, zadruhé hrajete si na mistry světa (což nejste) a zatřetí když vás to nebaví tak se na to vykašlete.

Nikdo z vás si ani jednou za tu dobu, co tady píšete hovadiny si neuvědomil, že ČSAv je složená z dobrovolníků, kteří to dělají z vlastního volného času. Za poslední rok toho staff ČSAv předvedl hodně a musím prostě říct, že s takovou virtuální aerolinkou v takové podobě a na tak vysoké úrovni se může chlubit jen málo zemí.

Je potřeba si uvědomit, že všichni jsme na jedné lodi (ČSAv) a ta loď pluje nějakým způsobem kupředu. Má svého kapitána(y) a ty tu loď řídí nějakým směrem. Není dokonalá (asi jako nic na světě), ale je naše. Bude taková jakou jí budeme chtít.

Pro všechny z vás, co si na ČSAv stěžují vzkazuji běžte jinam, nikdo vás tu nedrží.
#68379
[quote="CSA222"]Pánové, pánové (mimo ČSAv staff), je mi z Vás některých špatně. Zaprvé se neumíte chovat, zadruhé hrajete si na mistry světa (což nejste) a zatřetí když vás to nebaví tak se na to vykašlete.

Nikdo z vás si ani jednou za tu dobu, co tady píšete hovadiny si neuvědomil, že ČSAv je složená z dobrovolníků, kteří to dělají z vlastního volného času. Za poslední rok toho staff ČSAv předvedl hodně a musím prostě říct, že s takovou virtuální aerolinkou v takové podobě a na tak vysoké úrovni se může chlubit jen málo zemí.

Je potřeba si uvědomit, že všichni jsme na jedné lodi (ČSAv) a ta loď pluje nějakým způsobem kupředu. Má svého kapitána(y) a ty tu loď řídí nějakým směrem. Není dokonalá (asi jako nic na světě), ale je naše. Bude taková jakou jí budeme chtít.

Pro všechny z vás, co si na ČSAv stěžují vzkazuji běžte jinam, nikdo vás tu nedrží.[/quote]

Hezky řečeno Miloši :)
#68391
No, vím že se mě to také týká, ale nebylo by lepší toto vlákno nechat na ty věci, na které má být a založit vlákno na vyřizování osbních účtů?!

Taky bych chtěl říct že jsem nad tím mazáním pilotů a chodu ČSAV přemýšlel a došel jsem k tomu, že do toho mi opravdu nic není, takže bych se chtěl omluvit a budu se teď snažit si \"zamést před vlastním prahem\".
By radek22
#68523
Ahoj rád bych se zeptal,například když letíte do Brna z Prahy a atc vám dá navýběr bud ils 28 nebo vor 10 a v reálu je vor/dme 10 na kterou tedy chodíte.Radši podle reálu nebo když je ils tak radši ils? :) Díky za odpověd a sorry za blbou otázku :)
By Norman Ramsey Briggs
#68525
Vyber si především podle větru. Když je calm (a to skoro není), vyber si to, co je blíž. Z Prahy je to VOR/DME 10.
Někde je ale také věc preferované rwy s ils s tail windem do 5 kts. Ale to snad v Brně není.
#68527
[quote="Norman Ramsey Briggs"]Někde je ale také věc preferované rwy s ils s tail windem do 5 kts. Ale to snad v Brně není.[/quote]

Ne.
Na každém letišti je tzv. hlavní přistávací směr, který je také nejlépe přístrojově vybaven a současně má v reálu ošetřeny různé protihlukové postupy a podobné věci. Tato dráha - hlavní přistávací směr - je v užívání přednostně, pokud vítr nezpůsobí, že ji nejde použít, resp. jde jen se schválením od pilota.

Toto je základní princip na všech letištích, který v FSce nefunguje (je nabízena dráha 31 v LKPR - naprostá blbost). Tento princip se má uplatňovat i na VATSIMU, zvláště v situaci, kdy není ATC. Pilot si pak přednostně, hlavně v provozu více letadel, má vybrat přistání na dráhu s nejlepším přístrojovým vybavením, tj. tu, kde je ILS, pokud všude je ILS, tak tu, kde je jeho nejvyšší kategorie. Jakékoliv jiné kriterium pro výběr hlavního směru na letišti pro, je chybné.

Teprve, když boční/zadní složka větru přesáhne nějakou hodnotu (15), začne se užívat dráha jiná, hůře vybavená.

V Brno je hlavni přistávací směr 28.
Pokud se letí z západu, je podle mne běžné a logické, že si piloti říkají o RWY10, i když je to "v protisměru" , protože je to výrazně kratší. Stejně tak v LKKV je jednoznačně hlavní dráha 29, ale odlety na východ, pokud je to aspo\'n trochu možné, jdou z 11, i když se jinak přistávaá na 29.

Prosím aby se toto dodržovalo a nešířili se různé bludy.
By Norman Ramsey Briggs
#68531
Na VACC-SAG mají vždy napsáno, jaká dráha je preferovaná s větrem do x knots. Za x ale nelze dosadit vysoké číslo, když hromada letadel má maximální tailwind 10.
#68532
Jako když není VACC SAG, tak se použije metoda, co píšu : použije se nejlépe vybavená dráha z pohledu přístrojového přiblížení - tato dráha je hlavní přistávací směr - pokud jsou dráhy dvě ( L+R ) je de facto možno použít libovolnou z nich. Toto platí universálně a výjimky musí být popsány v SOPech nebo podobně. U nás toto pravidlo platí 100%ně.

K tomu bočnímu větru: jsou dva druhy limitů: limity letiště, popsané v AIPech (SOPech), a limity letadel, popsané v manuálu. Jde o dvě různé věci. Pilot se musí rozhodovat, podle toho, co je pro něj vyhovující - tj. pokud je v provozu dráha, kde jeho limit (u prdlavky třeba) je již off, tak požádá o dráhu jinou - bude mu vyhověno. Ale jde o dvě různé věci, nezaměňovat.
#68541
[quote="Norman Ramsey Briggs"]Že není VACC-SAG, je sice hezký, ale zůstává otázka, proč není VACC-SAG. Co umí prachobyčejní esesáci z říše, nezvládne šikovná ruka člena VACC-CZ? Víme, že zvládne.[/quote]
Czech Airlines Virtual se plne distancuji od vysse uvedeneho prispevku uzivatele Norman Ramsey Briggs a vyzivaji uzivatele, aby jiz vice neprispival do sekce České virtuální aerolinie - ČSAV

Czech Airlines Virtual maji dlouhodobe dobre vztahy s kolegy z VATSIM Germany a povazuji vysse uvedene narceni za nepripustne.
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 37