VACC-CZ Fórum se přesunulo na Discord

Toto fórum již není aktivní, protože jsme naši komunitu přesunuli na modernější a interaktivnější platformu Discord. Fórum ale zůstává dostupné jako cenný archiv plný historie VACC-CZ, užitečných rad a informací. Chcete-li se připojit na náš Discord server, postupujte následovně:

1. Navštivte stránku VATSIM Community Hub na adrese https://community.vatsim.net/.
2. Přihlaste se ke svému VATSIM účtu.
3. Vyberte server "VACC Czechia" a připojte se.

Těšíme se na vás na Discordu!




VACC-CZ Forum Has Moved to Discord

This forum is no longer active as we’ve moved our community to the more interactive and modern platform, Discord. However, the forum remains accessible as a valuable archive of VACC-CZ history, helpful tips, and information. To join us on Discord, follow these steps:

1. Visit the VATSIM Community Hub at https://community.vatsim.net/.
2. Log in with your VATSIM account.
3. Select the "VACC Czechia" server and join.

We look forward to seeing you on Discord!
Informace o sletech a akcích u nás a v zahraničí, briefingy i debriefingy. / Fly-ins and events
#65990
Hi,
žil jsem v tom, že téma ohledně mé dnešní zkoušky PavelS zakládal. Ale nemůžu ho najít.
Tak tímto vyzývám létající veřejnost, aby se dnes večer uvolnila dřív z práce, od manželek a milenek a dala si dostaveníčko na LKPR. Vítány jsou odlety i přílety IFR.
Jedná se pravděpodobně i o poslední možnost, jak si zalétat ještě na starých IAFech (Etatu, Rasim ...), tak toho přijďte využít.:)
Díky.:)

Mates
By Norman Ramsey Briggs
#66018
Jako fuck, visuál, když je vidět, je bezproblémová záležit - mám ho dokonce radši, než třeba NDB/DME. Co je horší, je občasný pád fs při vizuálu na finále 10 ve Vodochodech. BTW: Proč není NDB/DME pro 10 ve Vodochodech? Ve Varech je stejná situace, ale mapu pro NDB/DME 11 vydali.
#66019
K těm vizuálů, - podle mě to zas tak triviální neni... v FCOM ke každému letadlu je kartička na vizuál, a ono přiznejme si, kdo z nás to dělá všechno podle ní :) Podle mě je to docela šruměc a mě osobně to s Áčkem příjde složitější než ILSko, protože ještě musím \"navigovat\". Při ILSu řídím letadlo a navigaci mám na jednom displeji před sebou, ale u vizuálu musím ještě koukat z kabiny, což mi práci jen přidělává.
#66024
Tak zas jedna zkouška úspěšně za námi, čímž gratuluji MQ k úspěšnému dokončení jeho zácviku na APP u nás na VATSIMu.

Z poměrně nevinného večera před 20h se posléze vyklubala pěkná špička (přes 20letadel ve FIRu) , za kterou by se rozhodně nestyděli ani v Jenči, a to jak na Oblasti tak na Approachi.

Všem zůčastněným díky za zhuštění provozu a MQ přeju good luck do dalšího výcviku na LKAA_CTR.
#66026
Gratulace. Dík za trpělivost s NDB-DME přiblížením a final app speed na FAFu :) a stejně to nakonec nedopadlo, letěl jsem to až na minima se zakrytým výhledem k kabiny, a když jsem se v MDA na MAPt podíval z okna, tak jsem byl sice správně vysoko, ale severně od osy dráhy :) ale už jsem chtěl jít chrnět, tak jsem dal jen vizuál a sednul.
#66031
Taky gratuluji, bylo to fajn :)

[quote="Pavel"]K těm vizuálů, - podle mě to zas tak triviální neni... .[/quote]

Tak tak, z hlediska pilotáže je rozhodně složitější vizuální přiblížení a kdo tvrdí že ne, ten ho nedělá jak se sluší a patří :)

[quote="Norman Ramsey Briggs"]kdepak, NDB/DME bez vizuálu snad ani nejde.[/quote]

Předpokládám, že víš, o čem mluvíš, ale tato formulace je podle mě dost nevhodná. NDB přiblížení (stejně jako každé jiné přiblížení krom CAT IIIc) je vždy nutné dokončit vizuálně, tj podle vidu - proto tam jsou ta minima a ta nutnost vidět dráhu, že ano. To, co jsi napsal trochu zavání pletením si vizuálního přiblížení s nutností dokončit přístrojové přiblížení podle vizuální reference, což jsou diametrálně rozdílné pojmy.

Já jen aby to někdo nevzal doslova.
#66033
Mateji gratulace, nooo myslim ze sem cakal ze to zvladnes :) inak fakt se vyklubal super provoz, libilo se mi, sry vsem za nejake blbosti s mojim zvukem... Jo a sry, nemate nekdo screen toho vlacku pekneho? :D