VACC-CZ Fórum se přesunulo na Discord

Toto fórum již není aktivní, protože jsme naši komunitu přesunuli na modernější a interaktivnější platformu Discord. Fórum ale zůstává dostupné jako cenný archiv plný historie VACC-CZ, užitečných rad a informací. Chcete-li se připojit na náš Discord server, postupujte následovně:

1. Navštivte stránku VATSIM Community Hub na adrese https://community.vatsim.net/.
2. Přihlaste se ke svému VATSIM účtu.
3. Vyberte server "VACC Czechia" a připojte se.

Těšíme se na vás na Discordu!




VACC-CZ Forum Has Moved to Discord

This forum is no longer active as we’ve moved our community to the more interactive and modern platform, Discord. However, the forum remains accessible as a valuable archive of VACC-CZ history, helpful tips, and information. To join us on Discord, follow these steps:

1. Visit the VATSIM Community Hub at https://community.vatsim.net/.
2. Log in with your VATSIM account.
3. Select the "VACC Czechia" server and join.

We look forward to seeing you on Discord!
Forum o reálném, nikoliv virtuálním, létání. Pro všechny problémy, zážitky a informace o opravdovém létání.
By wolfv
#64663
Nevíte co se zobrazuje ATC na radaru za rychlost TAS, nebo GS? A ještě jedna otázka, v jaké výšce se přechází na Mach rychlost, díky
By bulik4lg
#64665
[quote="wolfv"]Nevíte co se zobrazuje ATC na radaru za rychlost TAS, nebo GS? A ještě jedna otázka, v jaké výšce se přechází na Mach rychlost, díky[/quote]

Na reál radaru je to GS (vypočítaná na základě odrazů primáru), ale se zavedením modu S sekundárního odpovídače, se zobrazuje i IAS (akorát nevim, jestli aktuální, nebo nastavená na MCP).
Machovo číslo se zobrazuje automaticky od určité rychlosti, ale řízení pomocí Machova čísla se efektivně dá uplatnit až od FL250 směrem nahoru. Nicméně není výjimkou, že i ve FL280 při klesání můžeš být požádán o oznámení indikované rychlosti.