- 14 říj 2005, 09:47
#1028
Všichni dobře znáte DC a jeho situace, při kterých se vyžívá když má na ose sestupu nejlépe čtyři letadla a ještě to může prokládat letadly, které jdou na vzlet 
Včera jsem optě jednu takovou situaci zažil, No.2 na finále dráhy 22 LKMT. Letadlo, které šlo předemnou CSA771 (nebudu jmenovat
) se trochu flákal s vyklízením dráhy a já se pomalu začínal potit a z nervozity jsem si nevšim, že už pálím filtr u cigarety protože jsem byl cca 400ft AGL a stále jsem neměl povolení. 300ft AGL jsem už pokládal prst na klávesnici abych oznámiál miss. app, ale o zlomek vteřiny mě předběhl LKAA_CTR s instrukcí Cleared to land .......... Když jsem mu to zopakoval, tak už se mi hlavní podvozek dotkl dráhy.
A proto by mě tedy zajímalo jak se toto řeší v reálné praxi, jak toto řeší předpisy? Myslím si že kdyby se toto stalo v reálu (v Praze) tak už by asi z toho byl možná poprask.

Včera jsem optě jednu takovou situaci zažil, No.2 na finále dráhy 22 LKMT. Letadlo, které šlo předemnou CSA771 (nebudu jmenovat

A proto by mě tedy zajímalo jak se toto řeší v reálné praxi, jak toto řeší předpisy? Myslím si že kdyby se toto stalo v reálu (v Praze) tak už by asi z toho byl možná poprask.