VACC-CZ Fórum se přesunulo na Discord

Toto fórum již není aktivní, protože jsme naši komunitu přesunuli na modernější a interaktivnější platformu Discord. Fórum ale zůstává dostupné jako cenný archiv plný historie VACC-CZ, užitečných rad a informací. Chcete-li se připojit na náš Discord server, postupujte následovně:

1. Navštivte stránku VATSIM Community Hub na adrese https://community.vatsim.net/.
2. Přihlaste se ke svému VATSIM účtu.
3. Vyberte server "VACC Czechia" a připojte se.

Těšíme se na vás na Discordu!




VACC-CZ Forum Has Moved to Discord

This forum is no longer active as we’ve moved our community to the more interactive and modern platform, Discord. However, the forum remains accessible as a valuable archive of VACC-CZ history, helpful tips, and information. To join us on Discord, follow these steps:

1. Visit the VATSIM Community Hub at https://community.vatsim.net/.
2. Log in with your VATSIM account.
3. Select the "VACC Czechia" server and join.

We look forward to seeing you on Discord!
Informace o sletech a akcích u nás a v zahraničí, briefingy i debriefingy. / Fly-ins and events
#56319
[quote="mipeba"]Neznamená to třeba, že úterý je absolutně den nevhodný k pořádání on-line dnů?[/quote]

Z pohledu ATC ano, nebyl totiž žádný ATC, který by provoz přitáhl. Obsazena byla jen LKPR a LKVO TWR. Což mě osobně jakožto pilotovi stačí velice zřídka. Obsazení samotné TWR bez CTR nemá moc smysl. Ostatně stejně jako létání online bez ATC...
#56379
Jinak pro úplnost JaVo je na výletě na blízkém východě a proto se výcvik pozastavuje (nestabilní signál). Po jeho návratu bych navrhl udělat velkou predvaritelnuju zkoušku (s lot of traffic) a poté další v řadě pokusů o získání licence na _CTR. Poslední vystoupění na pozici _E_CTR byla nekonfliktní, JaVo bude odpočatý a instruktoři jistě dobře naladěni.

Vše to v týdnu od 5.10.2009.
#56617
Na zítřek , tj. na Sobotu se nám sešly tři podstatné akce :

a) Germany Overload Vol.1 - viz tuto.

b) Training JM na posici LKPR_TWR.

c) Pre-exam LK na posici LKPR_GND.

Prosím všechny ATC, aby přišli podpořit a prosím všechny piloty, aby přišli podpořit.

LK by chtěl, pokud to duševní rovnováha dovolí, v Neděli zkusit zkoušku GND naostro, tj. získat approval na samostatné řízení pozic GND, což se následně bude hodit všem.

Předpokládám poměrně slušné pokrytí od GND nahoru, začatek cca 20:00 local.
#56636
Pro všechny piloty: POJÍŽDĚJTE PODLE MAPY, NE PODLE SCENÉREK. MAPY JSOU ZODPOVĚDNOSTÍ VACC-CZ, SCENERKY NE. TJ, TO ŽE VE SCENERCE JSOU BLBĚ CEDULKY (JINAK NEŽ V MAPĚ) NENÍ DŮVOD, ABYSTE JEZDILI PODLE SCENÉRKY. MAPA JE JEDIDÉ, CO VÁS ZAJÍMÁ! Mapy stahujte z našeho webu, ne jinde (LIS, sanyo a podobně NEPOUZITELNE).

Dík,
PB
#56672
Dnes večer by se mělo uskutečnit přezkoušení LK na pozici GND. Staruje se v cca 20:30 a potrvá to podle počtu pohybů, nejdéle tak 45minut. Proto prosím , aby se vyskytoval provoz v normální míře , tj. aby v danou dobu (~20:30-21:30) byly odlety i přílety z/na LKPR. Jde o GND, takže není potřeba žádné T/G, GA, ale spíše různé velikosti strojů ( ANT225 ULL \"Tichý Vánek\").

Přezkušovaný se moc těší.
#57201
Znova bych otevřel toto tu, LKPR_ZEM je online téměř každý den, LKAA_CTR či LKPR_APP velmi často. Dneska zrovna to bylo zajímací, spousta divertů do Varů kvuli LVP v Ruzně, kam už vlastně nikdo neletěl. I odleti byli na hraně. Velké minus pro adminy vacc-cz, že se zde neobjevují jasně zaručené treninkové dny..
#57205
Staff VACC CZ považuje za dostatečné, že jsou vyhlášeny pravidelné COD na každý čtvrtek se zajištěným ATC. Tuto informaci postupně předá do všech okolních FIRů a do všech dostupných VA různými kanály.

Současnou politikou Event Coord. není hromadné vyhlašování dalších akcí, protože se předpokládá, že piloti i řídící se sami, bez nějakého \"vedení\" ze strany staffu, sami dokáží zapojit do provozu tou formou a v té době, jaká jim nejlépe vyhovuje, jako projev jejich svobodného rozhodování. Každý, kdo sleduje forum a nebo dění na VATSIMu, ví, že probíhají tyto a tyto výcviky a pokud má zájem, může se kdykoliv samostatně rozhodnout se zapojit.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 16