- 29 kvě 2006, 10:59
#5419
Dobrý den,
tak jsem narazil na jednu věc a od včerejška vím, že v tom nejsem sám, tak se ptám.
Rychlost při klesání & vertikální rychlost při klesání.
Mám iFDG A319 a když vyklesávám třeba z FL210 indikovanou 280kias, tak není problém vertikální držet třeba až cca na -2300ft/min. Při nouzovém klesání, můžu jít i přes -3500.
Oproti tomu se mi dostala do ruky beta (jo, já vím, ale stejně
) verze PSS A319 a tam je situace úplně opačná. O nějakém držení rychlosti při klesání není ani řeč, už při -1500 zrychluju třeba z vyžadovaných 250kias na téměř 290kias, spoilery pomáhají pouze mírně. Včera jsem zaslechl, že tenhle problém mají i jiní (pod FL100 vyklesávat zásadně max 180 protože pak už je to neubrzditelný projektil...)
Tak bych se chtěl zeptat, co je blíž realitě? Jak dobře \"brzdí\" reálná letadla?
Díky,
ENG
tak jsem narazil na jednu věc a od včerejška vím, že v tom nejsem sám, tak se ptám.
Rychlost při klesání & vertikální rychlost při klesání.
Mám iFDG A319 a když vyklesávám třeba z FL210 indikovanou 280kias, tak není problém vertikální držet třeba až cca na -2300ft/min. Při nouzovém klesání, můžu jít i přes -3500.
Oproti tomu se mi dostala do ruky beta (jo, já vím, ale stejně

Tak bych se chtěl zeptat, co je blíž realitě? Jak dobře \"brzdí\" reálná letadla?
Díky,
ENG