VACC-CZ Fórum se přesunulo na Discord

Toto fórum již není aktivní, protože jsme naši komunitu přesunuli na modernější a interaktivnější platformu Discord. Fórum ale zůstává dostupné jako cenný archiv plný historie VACC-CZ, užitečných rad a informací. Chcete-li se připojit na náš Discord server, postupujte následovně:

1. Navštivte stránku VATSIM Community Hub na adrese https://community.vatsim.net/.
2. Přihlaste se ke svému VATSIM účtu.
3. Vyberte server "VACC Czechia" a připojte se.

Těšíme se na vás na Discordu!




VACC-CZ Forum Has Moved to Discord

This forum is no longer active as we’ve moved our community to the more interactive and modern platform, Discord. However, the forum remains accessible as a valuable archive of VACC-CZ history, helpful tips, and information. To join us on Discord, follow these steps:

1. Visit the VATSIM Community Hub at https://community.vatsim.net/.
2. Log in with your VATSIM account.
3. Select the "VACC Czechia" server and join.

We look forward to seeing you on Discord!
Informace o sletech a akcích u nás a v zahraničí, briefingy i debriefingy. / Fly-ins and events
#52269
Do sekce \"Flying Rhino 09\" byl přidán dočasně odtajněný soubor všech nezbytných MIL map a tabulka frekvencí.

Scenerie a podobná udělátka:

LKNA http://www.flightsim.cz/fsitem.php?act= ... an=&menu=1
LKCV http://www.flightsim.cz/fsitem.php?act= ... an=&menu=1
LKPO http://www.flightsim.cz/fsitem.php?act= ... an=&menu=1
LKKU http://www.flightsim.cz/fsitem.php?act= ... an=&menu=1

VFR: http://vfr.meinlschmidt.org/

Briefingy a doplňkové mapy pro konkrétní vyhlášené mise budou odtajněny v průběhu noci a uloženy tamtéž.
#52288
Dnešní účast na nácviku FR09 byla obecně katastrofální a pokud se to během zitřka nezlepší, bude podobné i Flying Rhino 09.

Během dopoledne budou zpřístupněny i detailní plány jednotlivých misí, můžete začít cvičit.

Identifikovali jsme řadu problémů, mezi nimiž vyniká ten, že letadlo , které má být v rámci mise jinými piloty hledáno vydrží být připojené na VATSIMu bez přerušení maximálně 7 minut.

Nelze toto, soudruhu kapitáne, nějak ošetřit - aspoň na den ?
#52291
Chlapi ja nejak nestiham, dnes ak bude cas, tak sa pokusim nejak zaletet v oblasti. V piatok by som mal byt ready... Inak sa tiez obavam kvality pripojenia k sieti v dobe eventu, dufam ze to bude ok.
#52298
[quote="mataVla"][quote="Jindra"]Ono hlavně low/hi bypass.. Doufam, Vladimire, ze i vis o cem mluvis :) [/noflame][/quote]

Viz http://en.wikipedia.org/wiki/Turbofan a vez, ze existuji simulatory, ktere onen rozdil take dokoazou odsimulovat...[/quote]

Mohl by prosím admin důrazněji vyžadovat dodržování pravidel fóra? Dost to odfiltrovává podobná individua typu "reálných pilotů" co nemohou odhalit vlastní profesionální identitu atp.
#52305
Do sekce \"Flying Rhino 2009\" byly přidány detailní brífingy pro jednotlivé mise letošního Flying Rhinoa.

Stáhnout a vytisknout.

Letošní Flying Rhino obsahuje 3 (tři) organisované mise.
Mise jsou podobné jako bylo vloni.
Mise mají názvy : REAPER (žnec) , BREWER (sládek) , HOPS (chmel).
K jednotlivým misím je vždy \"Pilotní Brífing\" v formátu .pdf a k \"REAPERu\" také mapička ve .pdf.
Kromě toho je dobré mít přečtený a vytištěný generální manuál pro \"Flying Rhino 2009\".

I.
REAPER
Obrázek
REAPER je let podle NDB (non-rnav) navigačních prostředků. Cílem je zaletět co nejpřesněji trať uvedenou na mapce. Přitom jste vystaveni povinnosti komunikovat s vojenským řídícím (guma) a udržet se vlastní navigací uvnitř vymezených MIL prostorů. Pokud nebudete uvnitř prostoru, nebo budete daleko od trati, nebo nebudete komunikovat, stáváte se plynule aktérem mise BREWER.

II.
BREWER
Obrázek
BREWER je hledání ztraceného letadla, resp. nácvik zásahu proti neodpovídajícímu letadlu. To je to, co pořád chcete vyzkoušet - v FIRu se objeví letadlo, které s nikým nekomunikuje a vy , vybaveni vhodným rychlým (!) letadlem jej dostihnete a mezinárodními signály navedete na přistání na vhodném letišti. Toto bude možné vyzkoušet, neodpovídající letadla se objeví, bez starosti. Protože jde o cvičení, bude potřeba se během mise držet vlastní navigací v prostorech k tomu určených , proto budetet potřebovat i mapy prostoprů \"Flying Rhino\". Jak zpracujete navigaci, je vaše věc, jednoznačně je třeba dodržet vojenské standardy, tj. sedíte v brifing roomu s přilbou v podpaží a čekáte na rozkaz. Mechanici udržují váš Grippen teplý. Na písknutí - v co nejkratším čase - vyběhnete do úlu a spouštíte, byste mohli odstartovat. Obvykle - s ohledem na spolehlivost všeho - se na misi pošlou 2 (dva) piloti na jedno neodpovídající letadlo. Vaším cílem je letadlo podle pokynů vojenského řídícího (guma) nalézt nejprve na Vašem TCAS (nebo vojenském equivalentu toho), navázat visuální kotakt, předletět jej a mezinárodními signály mu oznámit, že je proti němu zakročováno a jedinou jeho nadějí je následovat vás na letiště. Letadlo pohlídáte po celou dobu letu a přesvědčíte se, že opravdu dosedlo, pak teprve přistanete a reportujete splnění úkolu. Neodpovídajících/bloudících letadel může být více, až hodně, viz vloni. Lze očekávat nařízení zásahů proti všem chybně pilotůjícím a nekomunikujícím. Kdyby Vám zásah jakkoliv nevyšel, stáváte se samovolně pasivními účastníky mise HOPS.

III.
HOPS
Obrázek
Mise HOPS je standardní SAR (záchranná) mise, kdy letíte po trati za VFR, tj. musíte najít podle terenu svoji trať, s cílem dorazit na místo nehody/katastrofy. Přitom musíte komunikovat s vojenským řídícím (guma) a stále hlídat, že ani v případě zbloudění neopustíte, ani laterálně, ani vertikálně, prostory určené pro Flying Rhino 2009 (see mapa). Protože podobné mise se obvykle létají s pomalými a tudíž nepřítelem zranitelnýmy stroji (Čmelák), bude po dobu mise hlídkovat rychlý vojenský doprovod stihačů, který vás ochrání před zákeřným nepřítelem a současně bude plnit úkoly mise BREWER, kdybyste se náhodou ztratili.

Je to celé jasné ?

Slavnostní nástup na všechny mise je tento Pátek v 18:00+ na letišti LKNA (LKCV,LKPO,LKTB,LKKB,LKVO).
Postavte se čelem tam , jak jste stáli vloni.
#52325
Pane, mohu se zeptat, pane?!
(sám si odpovím) ... \"Do toho, vojíne!\"
Pane, znamená to tedy, že během mise Chmel, jakožto stíhač, budu užívat volací znak Czech Airforce 9244 a v případě, že budu zařazen do plnění mise Sládek, přejdu na volací znak například STORK02? Pane?
#52328
Pánové,

volací znaky slouží především pro rychlou orientaci řídících, aby vás uměli rychle a na první pohled zařadit.

Typicky:
kdo drží hotovost - STORK
kdo si chce zaletět NDB - REAPER
kdo si chce zelétat VFR SAR misi - PICKER

Pro situaci, kdy dělám stíhací doprovod VFR paklu doporučuji užít volačku STORK (= jsem jako stíhač k dispozici velení).

Střílet se za to ale nebude, smyslem bylo zpřehlednit situaci na bojišti tak, aby bylo hned jasné, kdo patří ke kterému cirkusu. :)

Zdraví

pplk. RR
pomocník náčelníka generálního štábu a výkonný plánovač
#52332
[quote="PavelS"]
Scenerie a podobná udělátka:

LKNA http://www.flightsim.cz/fsitem.php?act= … mp;menu=30
LKCV http://www.flightsim.cz/fsitem.php?act= … mp;menu=30
LKPO http://www.flightsim.cz/fsitem.php?act= … amp;menu=1
LKKU http://www.flightsim.cz/fsitem.php?act= … amp;menu=1
[/quote]

Uvedená URL nefungují nebo je špatně něco mezi mojí židlí a mojí klávesnicí?
#52340
[quote="tmx"]Jů, co tak koukám do Austrálie, bude tanker!! :)
Jen teda upřímnou soustrast s pojížděním v Náměšti...[/quote]

Australani prej tankovali až po víčka, zavazadla nemaj žádný, jen tričko, trenky a vietnamky. Mno a po vzletu hlásili že prej EFOB -1200. :P
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8