VACC-CZ Fórum se přesunulo na Discord

Toto fórum již není aktivní, protože jsme naši komunitu přesunuli na modernější a interaktivnější platformu Discord. Fórum ale zůstává dostupné jako cenný archiv plný historie VACC-CZ, užitečných rad a informací. Chcete-li se připojit na náš Discord server, postupujte následovně:

1. Navštivte stránku VATSIM Community Hub na adrese https://community.vatsim.net/.
2. Přihlaste se ke svému VATSIM účtu.
3. Vyberte server "VACC Czechia" a připojte se.

Těšíme se na vás na Discordu!




VACC-CZ Forum Has Moved to Discord

This forum is no longer active as we’ve moved our community to the more interactive and modern platform, Discord. However, the forum remains accessible as a valuable archive of VACC-CZ history, helpful tips, and information. To join us on Discord, follow these steps:

1. Visit the VATSIM Community Hub at https://community.vatsim.net/.
2. Log in with your VATSIM account.
3. Select the "VACC Czechia" server and join.

We look forward to seeing you on Discord!
Forum o reálném, nikoliv virtuálním, létání. Pro všechny problémy, zážitky a informace o opravdovém létání.
#52224
Ahoj,

snazim se sehnat \"performance tables\" pro Boeing 737-400 (s motory CFM56-3C-1, 23.500 lbs), zejmena N1 limity. Predevsim me zajimaji tyto dve hodnoty:
1) Take-off N1%, sea level, 30 deg C
2) Max continuous N1%, sea level, 25 deg C

Budu moc rad za info nebo odkaz.
Diky, V.
#52233
nevim jestli přesně odpovim na otázku, ale tenhle typ motorů s tahem 22K mají u čsa 737-400 tuším imatrikulace: CGI(tedy mělo do vrácení majiteli),CGT,DGM,DGN,EGP,FGR,FGS,WGY,YGU, a pak tyhle hodnoty o kterých píšeš 23,5K mají: VGZ,WGX,YGA (jestli si pamatuji správně). z OPERATION MANUALu pod záložkou LIMITATION je : MAX N1 RPM 106% ,MAX N2 RPM 105% ,MAX Takeoff EGT 930°C (940°C během 20s) MAX CONT EGT 895°C, MAX START EGT 725°C, MAX OIL PRESS 13psi, MAX OIL TEMP 165°C (160°C max cont)
pak se ještě uvádí pod záložkou PERFORMANCE DISPATCH asi 50 stránek s různými tabulkami všemožných konfigurací a teplot. to by spíš chtělo vzít scanner. jelikož ho nemam, tak jedině ti to můžu okopírovat a pak poslat poštou těhlech 50stránek. ale dřív než na začátku června to nestihnu BO letim na nějakou dobu do Francie a tam nebudu mít přístup na internet a PC.
#52250
Cece me prijde ze to neni z oblasti \"LIMITATIONS\", ale z oblasti perf.
Resp. ty chces vedet, jake jsou hodnoty pro N1 RPM pri full T/O (tj max 5 minut) a hodnoty pro max N1 cont (N1 limit) pri 30 resp 25 stupnich Celsia. To ale nema nic spolecneho s LIMITATION, ale s NORMAL PROC a jeste to nebude vubec prdel, protoze neuvadis spoustu dalsich udaju.
Tyhle hodnoty vypocitava FMC a myslim ze pouze velky pesimista by v tomto pripade FMC neveril a nekde hledal v manualech. Pokud chces (i kdyz to nebude real), muzu ti TO a CLB hodnoty vyhrabat z FS.
Jinak N1-TO a N1-CLB (CONT) se NEROVNAJI MAX N1/N2. Max N1/N2/EGT se použijou jen v případě nutnosti při EMG.
#52263
Připomínám, že okopírovaný návod (papír) na B737-400/500 CSA je trvale k dispozici, akorát ho teď zrovna není možné najít.

Ošetřím a jsem ochoten zapůjčit pro výcvikové účely, přednostně \"hard -core\" pilotům z AirPrague.
#52270
Pavle, tento manuál hledám už poměrně dlouhou dobu a byl bych neskutečně rád, kdybych si ho mohl zapůjčit, popř. i zkopírovat. Sice nejsem pilot AP, ale zájem bych měl (doufám, že bych byl uznán dost hard-core...)

Takže, kdyby byl nalezen, byl bych rád, kdybych si ho mohl půjčit :)

Jinak, chtěl jsem se na něj už tebe zeptat sám, protože mi na tebe na Flightsimu přímo odkázali, když jsem se ptal.
#52273
Manuál je na 93,89% u kolegy, pokud tam není, pak není vůbec (pokud se zde nepřihlásí jiný kolega s tím že ho má).

Bude se řešit během příštího týdne.

Na půjčení si vypracujte pořadník (Cpt. Machal, des. Kirra, FM, ... )
#53199
[quote="Ondra"]...to by spíš chtělo vzít scanner. jelikož ho nemam, tak jedině ti to můžu okopírovat a pak poslat poštou těhlech 50stránek. ale dřív než na začátku června to nestihnu BO letim na nějakou dobu do Francie a tam nebudu mít přístup na internet a PC.[/quote]

Nechtel bych pusobit dojmem netrpeliveho cloveka, ale nejaky progress? ;-)
(Kdyby byly jakekoliv nejasnosti v tom, ktera cisla potrebuju, muzu poslat ukazku tabulky pro jiny typ s jinymi motory.)
#53238
promin, v neděli jsem se vrátil po delší době z Francie a dozvěděl se, že někdo doma umřel. tak zařizuji a stěhuji co je potřeba. ještě chvilku vydrž, budu se to snažit nějak přes víkend nafotit. scanner doma už nemám, tak jedině přes foták.