- 12 led 2007, 19:01
#14900
je tam víc režimů \"zarážek\" plynové páky (reverse,idle,CL,FLX/MCT,TOGA) a právě v režimu vzletu to je většinou na CL a to má těch zminovaných 84,5% otáček N1, pokud si ještě nějak pamatuju úhly kde by měli být tak je to 0-3° IDLE,25°-CL,,35°FLX/MCT, a tuším 45°by měl být TOGA, ale je tam zarážka tak se tohle nemusí řešit, ale ten N1 Limit počítá právě ECU vzledem k váze letadla, rychlosti a pod ale tyhle hodnoty jsou pro Airbus 320. samozřejmě i tady platí stejně jako u 737čky prodloužený umělý start (zadáním jiné teploty) se start uměle prodlouží , motor se tak víc ušetří. pro B737 jsou max. otáčky 5 400 pro N1(nízkotlaký) a 15 100 pro N2 (vysokotlaký) a co se týká hodnot tak max. teplota při spouštění je 725°C , max. provozní 930°C a pro cestovní let (CLB,CRZ) 895°C , 80% tahu motoru má na starosti FAN , tabla Cowl Anti Ice na P5tce svítí nad 65PSI a nebo 440°C, ale tady max N1čky jsou 106% ! EGT- 930°C N2 105% a pod 46% svítí INOP a odpojí se startér, ještě možná tlak oleje je - Low idle - 13-35PSI, TAKE-OF-27-87PSI, minimum press je 13PSI (všechno je diferenční tlak - poměr oleje se vzduchem, jak jsou těsný ložiska,.) , asi dost přeskakuju a nevim jak kdo s čím na FS lítá a co všechno zkouší do jakých hodnot ? každé letadlo je trochu specifické. 
