VACC-CZ Fórum se přesunulo na Discord

Toto fórum již není aktivní, protože jsme naši komunitu přesunuli na modernější a interaktivnější platformu Discord. Fórum ale zůstává dostupné jako cenný archiv plný historie VACC-CZ, užitečných rad a informací. Chcete-li se připojit na náš Discord server, postupujte následovně:

1. Navštivte stránku VATSIM Community Hub na adrese https://community.vatsim.net/.
2. Přihlaste se ke svému VATSIM účtu.
3. Vyberte server "VACC Czechia" a připojte se.

Těšíme se na vás na Discordu!




VACC-CZ Forum Has Moved to Discord

This forum is no longer active as we’ve moved our community to the more interactive and modern platform, Discord. However, the forum remains accessible as a valuable archive of VACC-CZ history, helpful tips, and information. To join us on Discord, follow these steps:

1. Visit the VATSIM Community Hub at https://community.vatsim.net/.
2. Log in with your VATSIM account.
3. Select the "VACC Czechia" server and join.

We look forward to seeing you on Discord!
Informace o sletech a akcích u nás a v zahraničí, briefingy i debriefingy. / Fly-ins and events
Uživatelský avatar
By Pavel
#125147
Ahoj,
připomínám každoroční event. Obvykle to bývá jeden z největších evropských eventů, kde se holduje klidně i hodiny.

Web (mapy, scenérky, budou i briefingy) zde: http://santa.vatsim-scandinavia.org/

Letos plánujeme letět s Ivošem s "velkým" simem Be-58 (očekáváme cestovní TAS 170kt). S ohledem na cestovní rychlost a dolet bych to viděl na tři mezipřistání - napadlo mě EKRN Ronne (Bornholm) - regionální letiště na ostrově uprostřed Baltu, dále ESSA (Stockholm, velké mezinárodní letiště), a ESNU (Umeå, pobřeží, mezi fjordy). Výsledek by byly 4 letové úseky, kde by všechy měly vyjít pod dvě hodiny "od špalků do špalků". S ohledem na počasí by bylo lákavé si jeden úsek zaletět jako VFR, nejlépe ten ze Stockholmu do Umeå, podél pobřeží s fjordy. Naše mapa. Můj balíček jeppesen map pro všechna letiště, která plánuju zde.

Určitě se rádi na frekvenci potkáme s někým dalším z ČR, ať už letícím klasicky dopravákem, nebo taktéž s general aviation strojem - kdyžtak napiště, kdo poletíte. My plánujeme odlet z LKPR okolo 15. hodiny odpoledne, což by dávalo dobrou šanci, že ve 22loc bychom mohli vypínat letadlo v Rovaniemi.

Popřípadě kdyby měl někdo z pražských zájem, tak na ČVUT máme kromě Beechcraftu který si tímto zabíráme, ještě C182 RG, která by tam také doletěla, létá celkem rychle. Chtělo by to ale s ní odlétat před 14loc z LKPR, nebo se přidat až někde cestou. Vhodné pro 2 lidi na střídání se po úsecích.

PB
Naposledy upravil(a) Pavel dne 02 pro 2015, 13:26, celkem upraveno 1 x.
#125346
Takže hrubý odhad:

LKPR - EKRN FL70, 321NM, VENOX Y621 LUROS M725 KOGIM M44 ARGAD P12 ROE - 2:00
EKRN - ESSA FL100, 315NM, ETRUS M864 KOLJA N746 TESPO M607 ARMOD Z228 NILUG - 1:30
ESSA - ESNU FL70, 258NM, RESNA RESNA M607 LENSO - 1:30
ESNU - EFRO FL70, 225NM, SOPLI M607 ELBOG M82 MISMO M607 NEMGU - 1:20

Pokud beru na každou zastávku 30 minut na zemi (což bude tak akorát na hraně na dojetí na stání, doplnění paliva, naprogramování Garmina a briefing) + v ESSA dávám 20 minut rezervu kvůli provozu, tak to vychází na 8:10 od špalků v Praze do Rovaniemi, bez holdingů v Rovaniemi. Ideální by bylo ve 22:00 plánovat podrovnat v EFRO, takže ve 14:45 vzlet z LKPR (udělá nám někdo od půl třetí do tří ATC?). Víc jak hodinu holdingů nám s malým letadlem nedají, takže nejpozději ve 23:00 bychom snad mohli dělat Parking checklist.

PB