VACC-CZ Fórum se přesunulo na Discord

Toto fórum již není aktivní, protože jsme naši komunitu přesunuli na modernější a interaktivnější platformu Discord. Fórum ale zůstává dostupné jako cenný archiv plný historie VACC-CZ, užitečných rad a informací. Chcete-li se připojit na náš Discord server, postupujte následovně:

1. Navštivte stránku VATSIM Community Hub na adrese https://community.vatsim.net/.
2. Přihlaste se ke svému VATSIM účtu.
3. Vyberte server "VACC Czechia" a připojte se.

Těšíme se na vás na Discordu!




VACC-CZ Forum Has Moved to Discord

This forum is no longer active as we’ve moved our community to the more interactive and modern platform, Discord. However, the forum remains accessible as a valuable archive of VACC-CZ history, helpful tips, and information. To join us on Discord, follow these steps:

1. Visit the VATSIM Community Hub at https://community.vatsim.net/.
2. Log in with your VATSIM account.
3. Select the "VACC Czechia" server and join.

We look forward to seeing you on Discord!
VACC-CZ novinky, změny a oznámení.
#120798
Vážení přátelé, ano!
Jak si Petra umanula, tak se jí i podařilo: Ještě před záskáním frček APP prošla náročnými zátěžovými testy, aby opakovaně získala exkluzivní titul Matka roku 2015 českého VATSIMu. Tento rok oslavila dnes získání titulu příspěvkem do své soukromé stáje.
Imatrikulace: OK-ANA
Váhová kategorie: Medium (MTOW 3380 g)
Wingspan: 49
První let: 04MAR2015 0130z, dle všeho nebylo IFR zapotřebí
Livery bude k vidění zítra na facebooku

Krátký dellivery flight bude proveden zítra 05MAR2015 v dopoledních hodinách. Díky tomu není důvodu, aby se laureátka nezúčastnila  zítřejšího pravidelného COD. Vyžádala si nicméně volno do příštího CODu 12MAR2015, kterého se již zúčastní. Přestože jde o absenci de fakto neomluvenou, dávám staffu na zvážení, aby vůči laureátce postupoval shovívavě, podobně jako i jiných plantážníků s podobnými absencemi krytými absurdními výmluvami.

Petře a OK-ANA přejeme bezprobémový zálet, minimum neplánovaných nadlimitních servisních hodin a plynulý růst technicko taktických dat.

Jáchym Vohryzek
ředitel VACC-CZ
a podpředseda výboru pro přirozenou obměnu členstva při VACC-CZ

(přísného examinátoru prosím a laskavé doplnění příhodné ilustrace z jeho nepřeberné zásobnice)
#120803
A zde máme onen banner naší budoucí kolegyně :)

Každopádně jako řádný člen staffu bych zvážil udělení zvláštního povolení k vystavení imatrikulace OK-ANNA, jakožto nestandardní imatrikulace.
Přílohy
AO_OBS_CPT_EXAM.png
AO_OBS_CPT_EXAM.png (45.91 KiB) Zobrazeno 6345 x
#120804
Ještě jednou velká gratulace Péťo. :) Připojuji screeny z Vojtou předesílaného průletu nad Tvarožnou, i když nebyl v X-Planu, snad neurazí. :) (bylo to narychlo, nestihl jsem zapnout VFR scenérku, takže hnus :D )
Přílohy
tvarozna.jpg
tvarozna.jpg (31.88 KiB) Zobrazeno 6340 x
fs9 2015-03-04 22-27-43-04.png
fs9 2015-03-04 22-27-43-04.png (1.17 MiB) Zobrazeno 6347 x
#120810
:) Paráda. Nebyl bych to já, abych napsal jen "gratulace". Krom toho ti novináři si tady (ve Vratislavicích) podávají kliku, tak proč to neodlehčit?

Deník "The New Born Times" napsal(a):

"Po devíti měsících vývoje byl dne 4. března v časných ranných hodinách vypuštěn na světlo světa zcela nový lehký stíhací stroj pod označením AnnA. Jde o lehký strategický letoun, v současné době primárně určený pro neustálé obtěžování nepřítele a upoutání jeho pozornosti.

Nový letoun má hned několik zajímavostí:
- byl vyvinut za pouhých 9 měsíců v útrobách těžkého bombardéru Lockheed P-82 Peetra, z něhož byl také po dokončení vypuštěn
- i přes dokonalost tvarů je stroj po opuštění mateřského letounu téměř neovladatelný
- stroj má neuvěřitelně nízkou hmotnost i rozpětí křídel
- i přes to má obrovskou spotřebu paliva a potřebuje tankovat několikrát denně
- velké množství nespotřebovaného paliva přitom vypouští několikrát denně z neznámých důvodů jak sacím, tak výfukovým potrubím
- mateřská P-82 se po vypuštění AnnY téměř okamžitě přetransformovala z nosiče strategických zbraní na velmi výkonný tankovací letoun

Velkou zvláštností je také použití nejnovějších materiálů při stavbě nové stíhačky. Konstruktéři tvrdí, že AnnA bude s přibývajícím věkem nejen větší a samostatnější, ale namísto paliva z mateřské lodi bude schopna přijímat i pevnější organické druhy paliva. Autoři mluví dokonce o přeměně vody v energii, nebo o obrovském počítači v přední části letounu, který bude za čas schopen sám se rozhodovat a řídit svůj let.

AnnA i její mateřská loď zaslouží obdiv a oběma nelze jinak, než popřát maximum letových hodin a pevné nýty!"

:)
#120842
Dík všem :) Už jsme doma, takže přepokládám v brzké době alespoň zčásti návrat k normální činnosti. (Pokud tedy Anička nebude i nadále moc často bodovat co se týče probdělých nocí. Zatím vede 1:0.)
#120850
[quote="Martin Tlolka"]
Možná neznám předpisy a možná si to představuju jako Hurvínek válku, ale nemělo by stačit toto:
LKPR_APP: OK-ANA standby
[/quote]
OK-ANA má prioritu 1, když letí, nic dalšího nesmí do vzduchu. ;)
#120851
[quote="Martin Tlolka"]
Možná neznám předpisy a možná si to představuju jako Hurvínek válku, ale nemělo by stačit toto:
LKPR_APP: OK-ANA standby
[/quote]

Samozřejmě, plně v souladu s předpisy ... Horší je, pokud by OK-ANA vyhlásila stav nouze :D