RWY, ne RNW. Tahá to za oči
Průběh přiblížení vezmu přísně procedurálně, v praxi by ti nejspíš pomohli řídící zkratkou či vektorem.
Po přeletu BIMBO letíš po BIMBO3A příletové směr FUN VOR, klesat můžeš do 4000. Po přeletu FUN (IAF) pokračuješ po CIRCLING VOR DME RWY05, čili zatočíš do kurzu 016°, zachytíš radiál 016 outbound a na stopkách začínáš měřit dvě minuty. Můžeš klesat do 3000.
Po dvou minutách zatočíš doprava a zachytíš radiál 032 inbound, poletíš tedy trackem 212°. Po přeletu 7,0 DME FUN (v podstatě IAF/FAF, blbě se tu zde určuje) můžeš začít klesat do MDA, která je pro všechny kategorie stejná: 940 ft. Po přeletu VORu pokračuješ stejným kurzem, akorát po jiném radiálu a to až do bodu MAPt.
MAPt se nachází na radiálu 212 v 3,6 DME. Pokud tady nemáš vizuální kontakt s drahou a letištěm, provádíš proceduru nezdařeného přiblížení zatáčkou 139°, zachycením radiálu 172 FUN a zahájíš publikovaný holding na bodě FUSUL.
Pokud vizuální kontakt máš, pokračuješ VOR VISUAL APPROACH procedurou. Až do do 6 DME FUN můžeš stále sledovat radiál 212 a držet 940 ft (popř. cca doporučených 1200 ft), potom točíš zatáčku o 180° a klesáš. V průběhu zatáčky sleduješ přibližovací světelnou řadu na pobřeží, mineš body GELO v 850 ft a ROSARIO (v databázi FMC ROSRO) v 460 ft. To ti zajistí, že budeš mít dvě bílé a dvě červené PAPI.
No a přistaneš
Jen bacha na crosswindy, na stabilizované přiblížení a na to, že na druhém konci dráhy je už jen voda.
Létám pomalu, nízko a v zatáčkách brzdím.