- 01 říj 2012, 07:44
#102037
Zdravím všechny,
jsem tady nový a právě se učím létat (zatím offline), abych se mohl už co nejdřív přidat k pilotům českého Vatsimu.
Létam na iFly 737NG, ale to není tak podstatné... ILS i VOR-DME app jsem už nějak zvládl a nedávno jsem poprvé zkoušel NDB-DME app.
Hned na začátku jsem se ale setkal s problémem:
Celé přiblížení jsem zkoušel v Ostravě na dráhu 22. Naladil jsem si tedy dvě ADF, ale najednou jsem podle mapy zjistil, že potřebuju naladit ještě jedno DME, v tomto případě např. VOR-DME OTA, podle kterého jsem plánoval zjišťovat vzdálenost letounu od majáku a následně dle toho klesat s pomocí tabulky.
Moje otázka tedy zní, jak mám v kokpitu naladit 2x ADF a 1x VOR-DME? Abych viděl vzdálenost, musel jsem na efis panelu přepnout na jedno VOR, tudíž jsem na displeji ztratil jeden ukazatel k ADF, což mi pak poněkud zhoršilo přiblížení.
Díky za odpověď ;-)
jsem tady nový a právě se učím létat (zatím offline), abych se mohl už co nejdřív přidat k pilotům českého Vatsimu.
Létam na iFly 737NG, ale to není tak podstatné... ILS i VOR-DME app jsem už nějak zvládl a nedávno jsem poprvé zkoušel NDB-DME app.
Hned na začátku jsem se ale setkal s problémem:
Celé přiblížení jsem zkoušel v Ostravě na dráhu 22. Naladil jsem si tedy dvě ADF, ale najednou jsem podle mapy zjistil, že potřebuju naladit ještě jedno DME, v tomto případě např. VOR-DME OTA, podle kterého jsem plánoval zjišťovat vzdálenost letounu od majáku a následně dle toho klesat s pomocí tabulky.
Moje otázka tedy zní, jak mám v kokpitu naladit 2x ADF a 1x VOR-DME? Abych viděl vzdálenost, musel jsem na efis panelu přepnout na jedno VOR, tudíž jsem na displeji ztratil jeden ukazatel k ADF, což mi pak poněkud zhoršilo přiblížení.
Díky za odpověď ;-)