- 16 črc 2006, 18:16
#7226
Cau,
v patek jsem priletal rano do LKPR a koukal jsem ze se pristavalo na 31 a startovalo z 24... Abych pravdu rekl, tak jsem to na Ruzyni videl asi poprve. Dela se to i na VATSIMu?
S tim spojena otazka zni, jak je to s \"obsazenim\" rwy. Kdyz pristava letadlo treba na 31, tak jelikoz na konci \"protina\" 24ku, tak by vzlet nemel byt povolen, ze? (treba kvuli MA). Ale kdy je mozne \"logicky\" dat povoleni ke vlzetu - myslim tim situaci, ze letadlo dosedne, je jasne ze brzdi, muze uz dostat povoleni nekdo na 24 ke vzletu?
Dik.
B.
v patek jsem priletal rano do LKPR a koukal jsem ze se pristavalo na 31 a startovalo z 24... Abych pravdu rekl, tak jsem to na Ruzyni videl asi poprve. Dela se to i na VATSIMu?
S tim spojena otazka zni, jak je to s \"obsazenim\" rwy. Kdyz pristava letadlo treba na 31, tak jelikoz na konci \"protina\" 24ku, tak by vzlet nemel byt povolen, ze? (treba kvuli MA). Ale kdy je mozne \"logicky\" dat povoleni ke vlzetu - myslim tim situaci, ze letadlo dosedne, je jasne ze brzdi, muze uz dostat povoleni nekdo na 24 ke vzletu?
Dik.
B.