Když už nelítám, tak můžu aspoň zkritizovat, jak lítají ostatní
Adame, během přiblížení se vždycky udržuje rychlost alespoň Vref + oprava na vítr, která je zcela vždy alespoň 5 kt, i kdyby nefoukalo (a jinak se počítá jako polovina stálé headwind složky + rozdíl mezi gustem a stálým větrem). V tvém případě jsi tedy měl letět na Vref + 5 (10/2). Pod tuto minimální rychlost se dostaneš až při podrovnání, přičemž dosednutí probíhá ideálně při Vref.
A další věc, 1,7 tun paliva při přistání v PRG je docela málo. Se zálohou Drážďany minimální palivo vychází pro B737 typicky cca 2-2,2 t. Protože si ale každý kapitán radši v praxi ještě nějaké to kilo přihodí, tak se většinou přistává zhruba se třemi tunami. Když se i tak dostaneš pod součet minimálního paliva (30 minut vyčkávání v 1500 ft AAL, pro B737 cca tuna) a paliva pro let na zálohu, tedy v případě DRS ty uvedené zhruba 2 tuny, už se připravuješ o možnost bezpečně doletět na záložní letiště, což v některých situacích může být velice nepříjemné.
K takové situaci může dojít prakticky třeba v případě, že je nutné déle vyčkávat (třeba z důvodu provozu), ale zároveň existuje slušná pravděpodobnost, že bude možné přistát - tedy žádné počasí na minimech a tak.
Létám pomalu, nízko a v zatáčkách brzdím.