[quote="SenorAmigo"]Kdybys chápal, tak ten dozor zavádíme až teďka povinně pravě kvůli takovým jako jsi ty. Nedávej vinu nám, ale sobě, protože ty jsi ten co chtěl něco vysvětlit a měl být aktivnější. Jak my můžem vědět s čím máš potíže když se neozveš. A nech si kritiky aerolinky, vůbec nevíš co je v pozadí, když ty jsi jen v klidu létáš. Za to, že ti nepřišel debriefling se ti omlouváme, (nevím kdo tě měl na starosti) ale mohl jsi se taky připomenout. Než házet špínu na ostatní, tak si "vyčisti svůj kobereček".
Jinak zpět k tématu-pro ty co pochopili-v rámci zkvalitněnění pěče o nováčky a zlepšení jejich schopností teď zavádíme, že každý nový First Officer bude po testu automaticky ihned přidělen jednomu z instuktorů, který s ním projede ještě další věci, ověří si, že pilot má opravdu znalosti na virtuální létání, popřípadě mu pomůže a vysvětlí nedostatky. Tento instruktor ho bude provázet povětšinu výcviku. Prosím zatím je to ve stádiu testování vylepšování, až budeme mít jasná pravdila pro tuto novou proceduru, tak vydáme stanovisko. Chceme tak zkvalitnit výcvik, vylepšit znalosti, usnadnit spolupráci mezi staffem a piloty a odlehčit řídícím.[/quote]
Pardon, ale nějak jsem ještě nepřišel na to, kde můžu instruktorský tým ČSAV kontaktovat. Možná jsem jen blbě koukal. Předem Dík za odpověď.
Jinak to s počtem pilotů u ČSAV, myslím, že by asi bylo dobré promazat některé piloty, protože jsem si jen tak procházel seznam pilotů tak jsem hodně narážel na FO s náletem 0:00. Ovšem, ale nechci tady někoho soudit
