Cca stejně stručně jako obdržel Čondra:
stáhnu z webu výrobce letadla paintkit k příslušnému addonu
otevřu v photoshopu (dále jen PSD) a do přísllušné vrstvy kreslím vlastní barvičky, loga, nápisy (logicky, kreslim do vrstvy, která je pod okýnkama, dveřma, stínováním,...).
Uložim si jako PSD, abych to později mohl editovat.
Uložím si jako BMP, z photoshopu s defaultním nastavením (teď to nazveme jako textura1.bmp)
Ve složce FSky si najdu původní texturu (říkejme jí textura2.bmp), kterou chci nahradit, otevřu jí v programu DXTBmp (
www.google.com), z nabídky alpha vyberu export a vyexportuju si někam alfa kanál (pojmenuju si ho třeba alfa_textura2.bmp)
Zavřu a znova otevřu program DXTBmp, otevřu v něm textura1.bmp, přes nabídku alfa importuju originální alfa kanál příslušné textury (tj importuju alfa_textura2.bmp), v pravém sloupečku zruším zaškrtnutí include mipmaps (nebo jak se to jmenuje, nemám to teď po ruce), dám uložit jako, formát vyberu DXT3 with alfa (nebo jak se to jmenuje, nemám to teď po ruce), jméno napíšu jaké potřebuju, uložit
Texturu nakopíruju do FSky, dělám to tak že přepíšu textury u nějakého default paintu, stejně nikdy nelítám třeba default PMDG liverku.
Snad jsem nic neopoměl,
PB