VACC-CZ novinky, změny a oznámení.
Uživatelský avatar
By vres
#74558
Vážení kamarádi, piloti a řídící,

s velkým smutkem jsem i já přesně před 14-ti dny přijal zprávu o nešťastné smrti Pavla. Omlouvám se za tak zpožděnou reakci, ale pokaždé když jsem nahlédl do vedlejšího vlákna, došly mi slova a síla cokoliv psát.

Nemá cenu se příliš rozepisovat jaký Pavel byl, všichni to již poměrně dobře vyjádřili ve svých příspěvcích. Jen dodám, že Pavel nebyl jen současnost VACC-CZ, ale historie - byl jedním ze zakladatelů a tvůrců oficiálního VACC-CZ.

S Pavlem jsme si byli názorově velmi blízcí a proto jsem neměl obavy o budoucnost VACC-CZ ani poté co jsem se stáhnul z každodenního dění a výkonovou složku vedení VACC-CZ převzal s obětavostí sobě vlastní Pavel.

Dost však již toho co bylo..

Minulý týden proběhla schůzka řídících a lidí \"veřejně činných\" ve věcech VACC-CZ. Z jednání vyplynulo následující:

- oznámil jsem svou rezignaci na post ředitele VACC-CZ. Aktivně se již delší dobu nepodílím na chodu VACC a tím pádem jeho rozvoj spíše brzdím. Za působení Pavla toto bylo ještě tolerovatelné, nicméně nyní je správný čas předat vše další mladé a nadějné generaci plné nové energie.

- je nutno vyřešit budoucnost VACC-CZ. Realisticky je nutno si přiznat, že Pavel to \"táhl\" a bez něj je potřeba rázných změn, aby se VACC-CZ dále rozvíjelo. K tomu by měli pomoci následující kroky:

a) docvičení stávajícíh ATC studentů a nábor nových. Je potřeba mít dostatek ATC a tím stabilnější online pokrytí FIRu.

b) zvolení nových lidí do vedoucího týmu VACC-CZ. Je potřeba obsadit tyto pozice:
- Director
- Event Coordinator
- IT (zde již máme dva adepty - Jindra Machalínek a Radomír Věncek)

Ideálně bych si představoval, že samotní zájemci o tyto pozice se přihlásí a kandidují. Poté proběhne hlasování a zvolení nového vedení. Záložní variantou je, že \"veřejnost\" sama navrhne kandidáty a ti tyto funkce akceptují a převezmou tak odpovědnost za další chod VACC-CZ a posunou ho tak zase o kus dál.

Pevně doufám, že VACC-CZ tuto krizi a velmi smutný odchod Pavla zvládne. Já se v rámci svých časových možností pokusím nyní věnovat VATSIMu více času a pomoci tím k nakročení do nové budoucnosti VACC-CZ.

Sbohem Pavle, bylo mi velkou ctí Tě poznat a spolupracovat s Tebou.

David Černý
VACC-CZ Director
Uživatelský avatar
By JAV
#74579
Díky všem za nabídky pomoci nebo pokračování v pomoci! Za výcvik nových ATC je zodpovědný Training Director - Jiří Dubina. Výroba bannerů bude jistě zajímat Event Coordinátora - adept \"v případě potřeby\" je uveden výše.

Dejte ale prosím VACC-CZ nějaký čas, aby se zkonsolidovalo. Rozjeté akce (COD, podpora výcviku VA) stále v mezích možností pokračují.
Uživatelský avatar
By Jindřich
#74601
Teda, Lukáši, nic proti tobě, ale (dle mého názoru) Event coordinator by měl být schopen ideálně 2x denně (730x za rok v pravidelných intevalech) sedět v klidu(!) u PC s internetem. Jsi schopen toto zvládnout? Narážím na Tvé cestovatelské ambice...
Uživatelský avatar
By Jindřich
#74602
Jinak alespoň dočasně delegované IT oddělení dělá co může (abychom ukázali, že to umíme), máme přístup do \"novinek\" hlavní stránky vacc-cz, byl updatován seznam aktivních řídících, máme přístup k NOTAMům.
Řešíme další osud (naší ambicí je vyhlášení soutěže na nový design vacc-cz, sledujte), přístup k mailům, download centru a dalších docela zásadních věcí.

Nicméně stále máme s Radkem hodně svázané ruce, každý krok, i když tak malý jako třeba ten update tabulky aktivních řídících, dost bolí. Tímto chci říct jen toliko, že děláme co můžem a doufáme v nové, světlé zítřky :-)
Uživatelský avatar
By Ico
#74617
Rad by som sa vyjadril najprv k Event managerovi :) otvorene, ako som cital Davidove riadky, hned ma napadol AMA. Na post riaditela Vacc-u ak berem Davidovu rezignaciu (i ked podla mna David mi tam sedi stale dobre), by som navrhoval JirkuD. Myslim ze je to podla mna dostatocne fundovany clovek schopny viest tuto diviziu. K IT asi Machal i ked sa priznam ze nemam info o vsetkych moznych adeptoch na tuto funkciu, pokial som strelil do prazdna, berte to ako vyjadrenie obdivu k praci :)
By mrcouchette
#74620
[quote="Jindra"]Teda, Lukáši, nic proti tobě, ale (dle mého názoru) Event coordinator by měl být schopen ideálně 2x denně (730x za rok v pravidelných intevalech) sedět v klidu(!) u PC s internetem. Jsi schopen toto zvládnout? Narážím na Tvé cestovatelské ambice...[/quote]

Je fakt, že letos jsem strávil většinu roku mimo, ale to bylo tak trošku vyjímečné. Myslím, že u PC trávím celkem dost času, takže by to neměl být problém. Nechť plénum rozhodne.
Uživatelský avatar
By dubajss
#74633
[quote="Ico"]Na post riaditela Vacc-u ak berem Davidovu rezignaciu (i ked podla mna David mi tam sedi stale dobre), by som navrhoval JirkuD. [/quote]

Dík za podporu.

Pro Vaši informaci, kandidát na post ředitele VACC musí mít dle pravidel VATEUD rating alespoň Controller 1. Musí být schválen VACC staffem, což jsem momentálně já a David, následně schválení postupuje k řediteli VATEUD, ten nominovaného schvaluje a uvádí do funkce.

Pokud jde o mě, tak já kandidovat nehodlám, z časových důvodů, VACC CZ o tom ví a zatím je defacto jediný další a to velmi pravděpodobný kandidát - Jáchym Vohryzek.
Uživatelský avatar
By JAV
#74635
Ke kandidatuře jsem se na posledním VACC-CZ meetingu vyjářil. Neoplývám přehršlí času a také mám spoustu pracovních a osobních povinností. Nicméně v diskutovaném staff týmu Training Coordinator - Dubina, Event Coordinator - Fiala, Web masters - Věncek+Machalínek a za přispění ostatních vzácných aktivních členů (Ruban, Kvarda, Brodský, Krasňan-pokud necestuje) jsem byl svolný s kooptací do staffu.
Uživatelský avatar
By Pavel Muroň
#74669
Samé VATSIM osobnosti. Musím ale přiznat, že po těch letech, co jsem lítací (i když v poslední době méně), se mi zdá jako logické rozdělení funkcí tak, jak popisuje JaVo. A na pozici Event Coordinator se mi AMA hodí nejlépe. Zdá se, že bych mohl být zaujatý. Vlastně Vás znám všechny osobně, ale to je přesně ten důvod, proč si to takto dovedu představit.

Jinak co se týká času, který bude nutné věnovat funkci: mám pocit, že jednotlivé funkce jsou na čas rozdílně náročné. Takový Director, mno... (ahoj Jáchyme) ... Ale IT a Event Coordinator musí šlapat 100%. Kolikrát se stalo, že nějaký slet nebo akce někde u sousedů byla ohlášena na poslední chvíli. Ale nakonec vše klaplo. Vidím v tom obrovský kus Pavlovy práce, ale zřejmě nejen jeho.

Takže za mně prostě tak.
Uživatelský avatar
By Vanilla
#74708
Ad Event Coordinator:

Myslím, že Lukáš je v těchto směrech obstojný kandidát. V minulosti přeci pár akcí úspěšně dával dohromady, stejně tak pomáhal organizačně i na některých čsav sletech. Nic proti amálce, ale že by vyprodukoval nějaký slet krom upozornění na slety vacc-sag jsem nezaznamenal.

Každopádně úspěšnou volbu.
Uživatelský avatar
By Jindřich
#74739
Co se týče AMA, řečeno bylo správně, nicméně, pokud se budeme bavit o RS, ten by nás zase tahal jen do Anglie (no offence).
Pokud tedy LK přislíbí a bude dodržovat nějakou připojenost, jsem také pro něj.
Uživatelský avatar
By radarada
#74754
Ja beru EC jako jakehosi Project managera. U externich eventu je \"jen\" stycnym dustojnikem. U vlastnich by to mel planovat a ridit.

Rada
Uživatelský avatar
By roadmonster
#74755
No vzhledem k tomu, ža AMA umí vždycky jednat s lidmi stylem \"jsi úplně blbej\", resp. to naprosto běžně a rád dělá, nejsem si jistý, že je tou správnou \"výkladní skříní\" českého VACCu při jednání se zahraničím. No offence, prostě jenom mnoho těchto a málo jiných zkušeností s AMA.
Uživatelský avatar
By Pavel
#74756
Tak hlavně už ale někoho zvolme, takhle jak to je teď to fakt dál nejde... potřebujeme ASAP VACC-CZ ředitele, který rozhodne o dalším. Teď jsme pro ostudu. Jáchyme? Jirko?
Uživatelský avatar
By amalka
#74758
O mé \"kandidatůře\" není potřeba dále diskutovat, jasně jsem psal, že jsem ochoten to dělat, nikoliv že EC dělat chci. Jsem tedy jedině rád, že se přihlásil Roman, který je myslím schopen EC důstojně zvládnout a jsem jednoznačně pro něj. Přihlášku LK beru jako pokus o vtip, nejsem si vědom, že by někdy něco nějak organizačně zajišťoval nebo zajistit dokázal.

P.S. AMA jedná jen s úplně blbými lidmi stylem že \"jsi úplně blbej\".
Uživatelský avatar
By mipeba
#74763
Já jsem pro Romana:
+ vymyslel a naplánoval letní chartery ČSAv - to samo o sobě podle mě značí že má přehled a umí hledat
+ organizoval slety pro ČSAv (ani se mi nechce a možná to není ani možné dohledat počet a obsah)
+ na kolika akcích se podílel
+ je kvalitně jazykově vybaven
- je mladej a možná trochu horká hlava, ale to se věkem a dosazením na pozici vyladí

P.S.: že nás bude tahat směr UK jak psal Jindra, vůbec nevadí aspoň \"prosvištíme\" real english :D
Uživatelský avatar
By Ico
#74766
Aby som troska zamutil volbu Event managera, v tomto pripade som za Romana i ked aj PavelB by to urcite zvladol so ctou, je sikovny, vyzna sa, teda co PavelB? :D Pokial by islo o directora, no mate to tazke chlapi, Jirko a Javo su fakt jedini co sa hodia na tuto funkciu, no bude to mazec... Je to fakt velka vyzva...
Uživatelský avatar
By Pavel
#74768
No než já, to radši AMA. Moje jazyková vybavenost není zas taková, obzvláště co se kominukace s SAG v němčině týče.