- 17 čer 2010, 15:21
#68717
[quote="Filipos"]Tak Innsbruck je zrovna trochu nevhodný příklad. Mě šlo fakt jen o to, že ILS bez GS je úplně to samé jako LLZ, nic víc.
VNAV je blbý, protože to tak vývojáři udělali
Nic víc k tomu říct nemůžu, bohužel. Třeba ani neumí kalkulovat s větrem, což je pro plynulý sestup na volnoběh potřeba. Zkrátka, VNAV používat velmi opatrně.[/quote]
[quote="ADIO man"]A proto ho nepoužívám
[/quote]
No já si myslím, že VNAV je v letadle skoro na nic, když klesání/stoupání dává řídící a s rychlostí je to na pilotovi( ovšem že je zde funkce ECON
) . Na přiblížení se používá G/S a pokud to je bez G/S tak to VNAV stejně nebude fungovat tak skvěle( aspoň v FSce). Když není mlha nebo nějak stížená viditelnost, tak je stejně nejlepší koukat na PAPI. Ale je to jen moje myšlenka, může to bejt jinak, takže mě klidně opravte a uveďte mi to na pravou míru 
VNAV je blbý, protože to tak vývojáři udělali

[quote="ADIO man"]A proto ho nepoužívám

No já si myslím, že VNAV je v letadle skoro na nic, když klesání/stoupání dává řídící a s rychlostí je to na pilotovi( ovšem že je zde funkce ECON

