- 13 kvě 2017, 11:15
#129496
Ahojte zasa ja, celkom vo velkej miere tu odznelo ze hlavne pozerat z okna a na pristroje minimalne. U mna problem nastava vtom ze pri navigacii pomocou pozerania z okna smer trafim bez problemov. Ale vysku si viem ustrazit len velmi obtiazne. Ono ked sa mi to podari spravne vytrimovat tak chvilu leti spravne ale ked kukam z okna a sutredim sa na to co za tym oknom vidim tak o par minut skontrolujem vysku a ono to zasa klesa/stupa. Nejake rady pre mna? A druha otazka nech sa snazim sebe viac neviem odhadnut 3 minuty pred vstupom do riadeneho priestoru. Je to ok ak sa preistotu nahlasim 5 alebo viac minut dopredu? A tretia a posledna otazka. Pri pristati za VFR je okruh vzdy nutny alebo ak vstupny bod do priestoru je zarovno z drahov mozem rovno pristat (napr LZPP rwy01 a vsupny bod Leopoldov https://aim.lps.sk/eAIP/eAIP_SR/AIRAC18 ... 8-1_en.pdf )?
Naposledy upravil(a) Hosak dne 13 kvě 2017, 11:28, celkem upraveno 1 x.
Boeing 747 - 400F / Cessna 172 / Eurocopter EC 135
Homebase - LZIB
http://vataware.com/pilot/1370018
Homebase - LZIB
http://vataware.com/pilot/1370018