VACC-CZ Fórum se přesunulo na Discord

Toto fórum již není aktivní, protože jsme naši komunitu přesunuli na modernější a interaktivnější platformu Discord. Fórum ale zůstává dostupné jako cenný archiv plný historie VACC-CZ, užitečných rad a informací. Chcete-li se připojit na náš Discord server, postupujte následovně:

1. Navštivte stránku VATSIM Community Hub na adrese https://community.vatsim.net/.
2. Přihlaste se ke svému VATSIM účtu.
3. Vyberte server "VACC Czechia" a připojte se.

Těšíme se na vás na Discordu!




VACC-CZ Forum Has Moved to Discord

This forum is no longer active as we’ve moved our community to the more interactive and modern platform, Discord. However, the forum remains accessible as a valuable archive of VACC-CZ history, helpful tips, and information. To join us on Discord, follow these steps:

1. Visit the VATSIM Community Hub at https://community.vatsim.net/.
2. Log in with your VATSIM account.
3. Select the "VACC Czechia" server and join.

We look forward to seeing you on Discord!
Informace o sletech a akcích u nás a v zahraničí, briefingy i debriefingy. / Fly-ins and events
#93721
[quote="Marty"][quote="SWR2831"]cago kluci. semnou nepocitejte.letim s Aljasky do Sarajeva..nestiham. zlomte vas..
http://forums.vatsim.net/viewtopic.php? ... 54*p446154 ...sjed na konec stranky[/quote]

Tak tomuhle vážně nerozumím zase já...ty tady týden na vlákně řešíš tuto akci, co,kdy, kde, kam, s čím atd....a pak napíšeš tohle?????[/quote]

Jo, trošku mě točí, že jsem ztratil hodnou chvilku svého mládí tím, abych Ti vysvětlit cca základy čtení... a Ty se na to pak vyse*eš... :/ Ještě, že jsme Ti ten booking neudělali, byla by leda ostuda. Budu si pamatovat.
#93723
[quote="Zdenda Linhart"]Bohužel hlásím, že skupinového letu se nezúčastním, neboť se musím postarat o svoji aktuálně nemocnou drahou lepší polovičku a uvařit oběd... možná poletím později sólo sám, jako dopravní let CEF s civilním plánkem... omlouvám se všem zúčastněným a přeju, ať se dařím, a hlavně si to užijte...[/quote]

Pochopitelné, uvař něco dobrýho a pak se k nám připoj. ;) Nemusíš přece letět přímo z ČR, můžeš letět co já vím třeba z Ramsteinu. ;) Když to ale půjde, zkus přiletět, ať nejsme za blbce, že si objednáme 10 slotů a přiletí nás 5.
#93726
[quote="Radizz"][quote="Zdenda Linhart"]Bohužel hlásím, že skupinového letu se nezúčastním, neboť se musím postarat o svoji aktuálně nemocnou drahou lepší polovičku a uvařit oběd... možná poletím později sólo sám, jako dopravní let CEF s civilním plánkem... omlouvám se všem zúčastněným a přeju, ať se dařím, a hlavně si to užijte...[/quote]

Pochopitelné, uvař něco dobrýho a pak se k nám připoj. ;) Nemusíš přece letět přímo z ČR, můžeš letět co já vím třeba z Ramsteinu. ;) Když to ale půjde, zkus přiletět, ať nejsme za blbce, že si objednáme 10 slotů a přiletí nás 5.[/quote]

Ok, letěl bych s Tučkem z Prahy a zabral bych volačku jednoho z těch airbusů, jestli to nevadí? Musim ještě skočit do lékárny a něco po druhé bych vyrazil.

P.S.: mám po standartních Airways, nebo ten TACAN?
#93744
Tak něco odemě ze sekce vojenské. Pánové byla to paráda! Díky Kolimu za leadera do Hoven a klukům stíhačům za blbnutí v Holandu. Za těch šest hodin v kokpitu jsem se ani nestačil nudit :) A ještě jednou se omlouvám za ten zprzněný overhead ve Kbelích, ale já už toho měl plný brejle.

Níceméně musím zkonstatovat že ta ALCA ve fsce je hrozný sráč co se týká zahrančních letů. I když věřím že v reálu to dobrá mašina je. Takže pro příště školit nadzvukové letectvo :)

[img=Hoven]http://img832.imageshack.us/img832/8526/23383624.jpg[/img]

[img=Hoven]http://img844.imageshack.us/img844/6502/moed.jpg[/img]

[img=Hoven]http://img688.imageshack.us/img688/8919/vrata.jpg[/img]
#93749
Děkuji všem účastníkům (ale i dalším, kteří přiložili ruku k dílu). Ten čas je opravdu pekelný. :) Ale jak píše Ondra, nudit jsme se za celou dobu nestihl.

Detailní de-briefing, až se trošku zmátořím (asi zítra).

Tu flight record letu \"mořské mise\" nad Nizozemskem.
http://www.vataware.com/flight.cfm?id=9252897



English version :)
What I want to add already now: I would like to thank to Dutch colleagues who organized this great event. We really appreciated your services, your help as well as the fact you invited us. Hartelijk bedankt “and” hoor je “soon”.
#93750
Jeste jeden report, tentokrate fotoreport.

Kapitola 1: Odlet z Kbel smer Eindhoven

Obrázek


Kapitola 2: Escort VIP

Obrázek


Kapitola 3: Vilem nepece housky, ale vojenskou misi nad Severnim morem

Obrázek


Kapitola 4: A v zapeti se stava prvni obeti...

Obrázek


Kapitola 5: RTB... aneb vycistit zuby a spat!

Obrázek





Zaverem, snad se pridate, musim podekovat RR. Priprava tohoto eventu ho stala spoustu casu a nervu, ale stalo to za to! Diky moc!



=== And Now for Something Completely Different ===

Many thanks goes to Dutch VACC. It was a great event!
#93773
I přes skutečnost, že mě dnes dost pozlobil PC tak za sebe říkám, že jsem si to taky užil...Na rozdíl od stihačů jsem u toho neseděl tak dlouho ale musím konstatovat, že společné secvičení bylo na vzájemné spolupráci a komunikaci velmi znát a nakonec jsme se vyrovnali i z dejchavičností ALKY. Také tímto děkuji všem zúčastněným za velmi příjemnou společnost a Radkovi za za čas který věnoval přípravě celé akce.
A budu se těšit zase někdy......to už je ale jiná kapitola..
#93800
Tu přikládám pozdrav a poděkování z Holandska:

Hello Radek,

Could you thank every pilot who flew last Sunday. It was great fun for us controllers to do. Understood it was a bit hectic on the ground on the departures back to Czech. The runway change due to the wind was not making the work of the controller easy so sadly could have resulted that not every aircraft could depart when he wanted.
Some small remarks:
================
- Formation call on initial contact is only the digit, eg \"2\" \"3\", not \"number 2\" \"number 3\". Heard both :-)
- For ATC it\'s a lot easier if the formation flight have the same callsign, with either number or letter as last.
On ferryflight if you fly with the CEF callsign, just but \"A\", \"B\", \"C\" behind the callsign. Always check if you do not get more then 7 digits for the whole callsign. Example: CEF233A, CEF233B, etc.
- If you check in with ATC as formation, you also announce what kind of formation you are:
Example: \"Willem formation, 3 ship, with you at FL60\"


Regards,

Marcel
#94067
Soudruzi POZOR!

Po týdenní poradě s velitelstvím vAČR bych Vás rád seznámil se závěrečnou zprávou z téhle akce.

Prap. Martin Šmíd tři kroky vpřed. Prap. Martin Šmíd se z rozkazu velitele vAČR povyšuje do hodnosti nadpraporčíka. Velitelství vysoce ohodnotilo jeho vzornou přípravu a zorganizované secvičené na Slovensku. Škoda, že nám v Nizozemsku tak zahaprovala technika. Gratuluju, tři kroky zpět.

Mjr. Machalínek tři kroky vpřed. Velitel roje Machalínek se tímto před nastoupenou jednotkou kárá za nedodržení denního rozkazu. Odlet by proveden opožděně, formace nahodilé... Navíc měl Machalínek neustále problémy se spojením. Spojení je to nejdůležitější... Učit se tu: http://www.youtube.com/watch?v=ci6gI6l942s (11 m 3 s) ...Machalínek, myslite si, že to mate za par, co? Abych Vam to neprodloužil, abyste se neucil navazovat spojeni jeste jeden rok navic...! Zpět do řady.

Kpt. Linek tři kroky vpřed. Linek, Vy jste se docela osvědčil, chlape! Jedinou vadou na kráse je, že lítáte s F-16. Mno, dobrá..., třeba to za pár let vyhraje ten pověstný tendr a bude na to i česká liverka. Zařaďte se.

Por. Gelbič vpřed. Tady se vysoce hodnotí, že jste nás zbavil jedné přebytečné ALCY už při výcviku a že jste jako zástupce mjr. Machalínka operativně převzal velení nad rojem stíhačů (v počtu 1 ks) při letu do Holandska. Jinak tam byly jen drobnosti, jako třeba nefungující chat v FS Inn (i pro Vás, spojení je nejdůležitější!), točení špatného okruhu v EHEH... no budiž. Zpět do řady.

Št.prap. Hrdlička... Hrdlička, Vy jste normálně opustil jednotku bez opušťáku! To by nešlo todle to. Příště si dát techniku do pořádku. Jinak bychom museli trestat.

Prap. Jakub Kolář. Tady podle našich záznamů problémy nebyly. Vše v normě.

Civilní pracovník Zdeněk Linhart. Linhart, Vy máte štěstí, že na Vás nedosáhnout. Phe vymlouvat se na nemoc své lepší polovičky. To je teda úroveň. Kdybyste byl co k čemu, vezmete spárku a paní taky jednou vyvezete a uděláte něco pro rodinu... :/ Dobře, že jste aspoň přiletěl, chlape.


Celkové hodnocení. Akca zdařilá. Někteří vydrželi za kniplem i šest hodin, což si nezadá s operačním letem nad Libyí. Hlavně neusnout na vavřínech, soudruzi. Příště zase ahoj.

POHOV! VOLNO!
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8