- 10 kvě 2011, 20:03
#82975
Nějakou company policy ohledně vypínání/nevypínání automatiky si vymyšlí a stanovuje až provozovatel letadla (aerolinka, Kellner, air force, aeroklub...) a to jestli ji piloti dodržují je věc další. Z hlediska předpisů je to jedno. Nějaký obecný postup jde ale většinou najít v příručce k letadlu, u Boingů třeba platí, že se vypíná A/P a A/T současně, viz. jiná vlákna.
Jinak, to povinné provádění autolandu je taky tak trošku mýtus. Legislativně vyžadována žádná takový zkouška pravidelně není, opět to bude spíš věcí konkrétních aerolinek.
Jinak, to povinné provádění autolandu je taky tak trošku mýtus. Legislativně vyžadována žádná takový zkouška pravidelně není, opět to bude spíš věcí konkrétních aerolinek.
Létám pomalu, nízko a v zatáčkách brzdím.