VACC-CZ Fórum se přesunulo na Discord

Toto fórum již není aktivní, protože jsme naši komunitu přesunuli na modernější a interaktivnější platformu Discord. Fórum ale zůstává dostupné jako cenný archiv plný historie VACC-CZ, užitečných rad a informací. Chcete-li se připojit na náš Discord server, postupujte následovně:

1. Navštivte stránku VATSIM Community Hub na adrese https://community.vatsim.net/.
2. Přihlaste se ke svému VATSIM účtu.
3. Vyberte server "VACC Czechia" a připojte se.

Těšíme se na vás na Discordu!




VACC-CZ Forum Has Moved to Discord

This forum is no longer active as we’ve moved our community to the more interactive and modern platform, Discord. However, the forum remains accessible as a valuable archive of VACC-CZ history, helpful tips, and information. To join us on Discord, follow these steps:

1. Visit the VATSIM Community Hub at https://community.vatsim.net/.
2. Log in with your VATSIM account.
3. Select the "VACC Czechia" server and join.

We look forward to seeing you on Discord!
Informace o sletech a akcích u nás a v zahraničí, briefingy i debriefingy. / Fly-ins and events
#82075
[quote="roadmonster"]Jako dneska fuckt dobrý. Jsem se nacpal na LKPR po delší době (naposled v LKKV) a ono to najednou samo nemluví, samo nekontroluje FP a neodklikává statusy, samo neřeší VFR... ještěže toho provozu nebylo tolik, už po chvíli jsem byl rád za cvičence na GND, navíc dohlíženého odjinud. Po asi miliónu zmrvených relací jsem se kicknul s tím, že jdu lítat, páč to přece umím. No a po povolení k VOR/DME jsem žádal klesání a ještě nakonec při zapínání autopilota ve stoupání po lowpassu se špatným nastavením si kousek za THR13 málem strašně rozbil držku. Ačkoliv jsem pak dráhu 24 docela hezky viděl, k původně plánované žádosti o vizuál už nebyla odvaha.
Asi se vrátím k FO u ČSAv a po náletu 2.000.000h si znova zažádám o training na LKPR_DEL :D[/quote]
Tos byl ty kdo me nechal trčet na Echu? :p
#82076
Nevím, volačka? Na Echu jsem dneska nechal trčet tři kusy plechu, všechny na žádost APP kvůli koordinaci radar dep. Takže tohle výjimečně nebude můj problém - ke kýblu nevoňavých věcí, který jsem si před chvílí vylil na hlavu, není třeba přidávat ;)
#82173
Chtěl bych se omluvit Tomášovi Cápovi za to, že jsem neletěl. Vypršela mi licence na Windows (a nešlo to aktivovat), česká technická podpora 1) nemluvila česky a 2) nechápala moje požadavky a tak se mi smazal celý PC. Těsně po tom, co jsem přistál v LKLT :D . Doufám že příště to bude OK. Taky Slončíkovi za to, že ho dnes \"neotravuju\" s VFR :) Něco si na příště připravím..
#82191
Aktivace windows XP nebyla úspěšná (a to mám originální).......... Nešlo se přihlásit. A když sem to chtěl obejít a přihlásil sem se, tak mi to \"z bezpečnostních důvodů\" provedlo formát všech disků. Nevím, jak se mi to povedlo ;)
#82199
[quote="rob"]Aktivace windows XP nebyla úspěšná (a to mám originální).......... Nešlo se přihlásit. A když sem to chtěl obejít a přihlásil sem se, tak mi to "z bezpečnostních důvodů" provedlo formát všech disků. Nevím, jak se mi to povedlo ;)[/quote]

To spíš zní jako absence antiviru než nefunkční aktivace :)
#82200
Obrázek

Zdravím,

v neděli proběhne školení cvičence TC na regionálním letišti v Brně Tuřanech. Prosím tedy veškerou létající veřejnost, aby se stáhla k moravskému hlavnímu městu.

Pro pokročilejší jsou připraveny speciality v podobě možnosti base trainingu VOR/DME a NDB/DME přiblížení; vhodné jsou také krátké přeskoky na letiště v Ostravě, Bratislavě či Vídni (pod heslem otočit to do Brna co nejvíc krát to jen půjde).

...no a co by to bylo za brněnský event, pokud by se neobjevila celá řada VFR letů. Tuřany jsou přímo proslulé vysokou hustotou kombinovaného VFR/IFR provozu; přitom právě VFR provoz by s. TC potřeboval nejvíc pocvičit.

Přileťte tedy podpořit výcvik našeho nadějného kolegy.


Mapy: http://www.vacc-cz.org/index.php?sect=lktb
SOPs: http://www.vacc-cz.org/index.php?sect=lktb
Různá VFR udělátka:
http://vfr.meinlschmidt.org/
http://www.vacc-cz.org/forum/viewtopic.php?id=3660
#82298
Super polítání. Díky všem. Navrhuji v dohledné době zopakovat. Lítat do ATCma obsazeného, ne až tak okoukaného Brna přes VOR DME 10 namíchanej mezi několik VFR je větší zábava, než rutinní LKPR. Navíc lze stihnout několik krátkých letů třeba z LZIB, LOWW nebo LKMT.
#82301
[quote="Luboš Kučera (LK 154)"]Super polítání. Díky všem. Navrhuji v dohledné době zopakovat. Lítat do ATCma obsazeného, ne až tak okoukaného Brna přes VOR DME 10 namíchanej mezi několik VFR je větší zábava, než rutinní LKPR. Navíc lze stihnout několik krátkých letů třeba z LZIB, LOWW nebo LKMT.[/quote]

Ono kdyby na LKPR lítali taky VFR (myslim online) plus nějací ti Kryštofové apod, taky by to nebylo takový núďo..;)
#82305
[quote="bulik4lg"][quote="Luboš Kučera (LK 154)"]Super polítání. Díky všem. Navrhuji v dohledné době zopakovat. Lítat do ATCma obsazeného, ne až tak okoukaného Brna přes VOR DME 10 namíchanej mezi několik VFR je větší zábava, než rutinní LKPR. Navíc lze stihnout několik krátkých letů třeba z LZIB, LOWW nebo LKMT.[/quote]

Ono kdyby na LKPR lítali taky VFR (myslim online) plus nějací ti Kryštofové apod, taky by to nebylo takový núďo..;)[/quote]

No ono to bylo dneska zajímací. Ze začátku mě RR nutil k visuálům a až se to začlo s nima srát, bylo už pozdě. Krom toho HLX předaný na MIKOV ve FL250 taky dobrý... (cca: "Chceš ho?" ... "No nic tam cca nevidim, asi jo". "PíííP". .... ."Brno dobrý den Yeloukab ziro ziro for FL250, to MIKOV". ... "Ehh.. HLX004 proceed to BNO hold as published to loose height, descent FL90".
Doufám že LKTB_APP neudělal další díry v rozpočtu TuFly? Snažil jsem se co to šlo. Krom toho kombinace všech hmotnostních tříd a jejich proirot a kofigurace malilinkatého brněnského TMA... Zapotil jsem se, přátelé :-)

?(Proč píšu "přátelé", nepíše toto obvykle RR?)
#82311
[quote="Jindra"] Krom toho HLX předaný na MIKOV ve FL250 taky dobrý... (cca: "Chceš ho?" ... "No nic tam cca nevidim, asi jo". "PíííP". .... ."Brno dobrý den Yeloukab ziro ziro for FL250, to MIKOV". ... "Ehh.. HLX004 proceed to BNO hold as published to loose height, descent FL90".[/quote]

K tomuto viz PBho debriefovací vlákno.
#82321
I já děkuji! :) Bylo to super. Vaše účast mě velice potěšila a vniveč to určitě nepřišlo. TWR i APP rozhodně mají o čem přemýšlet...

[quote="Jindra"]Ze začátku mě RR nutil k visuálům a až se to začlo s nima srát, bylo už pozdě.[/quote]

RR to zmínil jednou, na začátku v provozu dvou příletů. Tys to ale pojal jako osobní úkol večera... a nechtěl ses toho vzdát i ve chvílích, kdy bylo jasné, že už je to neudržitelné. :)

[quote="Jindra"](Proč píšu "přátelé", nepíše toto obvykle RR?)[/quote]

...ani tímhle si už dneska moji přízeň nezískáš. :P

[quote="bulik4lg"]Ono kdyby na LKPR lítali taky VFR (myslim online) plus nějací ti Kryštofové apod, taky by to nebylo takový núďo..;)[/quote]

Nevnucuje se s tou Ruzyní furt..., Brno je prostě dobrý, s tím nic nenaděláš. :P
#82337
[quote="JAV"][quote="Jindra"] Krom toho HLX předaný na MIKOV ve FL250 taky dobrý... (cca: "Chceš ho?" ... "No nic tam cca nevidim, asi jo". "PíííP". .... ."Brno dobrý den Yeloukab ziro ziro for FL250, to MIKOV". ... "Ehh.. HLX004 proceed to BNO hold as published to loose height, descent FL90".[/quote]

K tomuto viz PBho debriefovací vlákno.[/quote]

Stručný popis situace z mého pohledu...
Letiště Mnichov, obvyklý gate 118, ATIS ROMEO QNH1008, RWYs 26L/26R in use. Letiště téměř prázdné, takže při pojíždění dostávám 08R což mi ušetří jednu zatáčku ;). Po startu direct MEBEK FL190 (poslední bod SIDu). Nad MEBEK volejte WIEN RADAR 134.35, Vídeň dává stoupání do FL250 a direct MIKOV. Přibližně 40nm od MIKOV hlásím "ready to descent"...

Vídeň: "OK, volejte Vídeň radar 128.20"
ladím 128.20
HLX004: "Good eve, FL250"
Vídeň radar: "Good eve, call Praha radar 127.12"
ladím 127.12
HLX004: "Good eve, FL250"
Praha: "Good eve, call Brno radar 120.55"
ladím 120.55
HLX004: "Good eve, FL250 dct MIKOV, LIMA QNH1008"


3 přeladění během snad jedné minuty, jste si mě přehazovali jak horký brambor ;)

Pak už celkem pohoda, akorát na zemi jsem čekal, jestli rozmašírujeme jedno před námi pojíždějící letadlo. :)
#82341
[quote="Radizz"]Brno je prostě dobrý, s tím nic nenaděláš. :P[/quote]

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Není nad dobrý vtip takhle po ránu, kdy člověk musí objíždět přes Plzeň uzavřenou dálnici kvůli hořícímu kamionu, řešit kretena s kladenskou SPZ, který mi vjede přímo před auto do levýho pruhu jen tak, bo před nim nic nejelo a krávu, taktéž s kladenskou SPZ, která zase odmítala uhnout do pravého pruhu, byť v něm před ní taky nic nejelo..:)
Takovýhle vtip pak člověku bodne ke zlepšení nálady..:)
#82354
[quote="roadmonster"]Nějak moc nechápu, co na nich "řešíš"? Prostě sám sebe zaspeeduješ a dáváš traffic alert, no ne? :P[/quote]

No zrovna ten první kreten byl už RA.. :P Musel jsem ho podjet zprava, protože bych asi nedobrzdil..
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 25